Помощ вече незнам какво да сменям !
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Tony Montana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: СОФИЯ
Смисъл значи при студена още кола (20 градуса) трябва да е между 2.2 - 2.7 , а като стигне към средата стрелката на темп. (80-90 градуса е май) тогава 0.3-036 правилно ли съм разбрал?Ахил написа:май да това трябва да е .Мерти се с мултицет.
при 20 градуса трябва да показва 2.2-2.7 килоома.
при 80 градуса 0.3-0.36 килоома
П.С. на всеки мултицет има за мерене на съпротивление.започва се от най-малкото ом после е килоом после мегаом и т.н.Като го мериш нагласи уреда там където пише (килоом)
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
- Tony Montana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: СОФИЯ
ами да кажат,че утре сутринта ще ходя да го замервам тоя датчик.Добре ако е наред (както си мисля ,защото на диагностика щеше да покаже според мен...) какво да гледам натам или?Alexi написа:това е ,колегите с М42 да кажат къде се намира точно .. трябва да е завит на блока мисля
- Tony Montana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: СОФИЯ
Не ,не няма нищо общо,ток си има,пали-но не може да задържи оборотите,ако се опитам да дам газ гасне.Май ще да е от налягането или по точно недостига на гориво.Май ще се окаже този регулатор на горивото.Ще проверя в понеделник.Ако някой е имал същия проблем да се обажда все пакYulian написа:Аз съм с дизелак, но предишната ми кола правеше нещо подобно. Пробвал ли си я на дърпане , не на стартер. Старата ми кола като загрееше и нарушаваше някъква връзка между комутатора и корпуса, та когато въртиш на стартер тока пада и не може да я запали, затова палеше само на бутане, когато е топла.
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Ама нали казваш, че ако не я гасиш можеш да си караш цял ден и си върви, както си трябва? Ако е така няма да е от регулатора на налягането. Щом гасне при подаване на газ, значи сместа е преобогатена и ти като шибнеш газта и тя направо си се удавя. Тествай следното нещо: Палиш си и си караш докато загрее до нормална работн температура ама напълно. Спираш, гасиш, внимателно развиваш свещите и гледаш дали са работили добре и четирите. После завиваш всичко и се мъчиш да запалиш, подаваш газ и тя гасне. Пак развиваш свещите и гледаш как са. Според мен във втория случай всички свещи ще са мокри, което ще значи, че поради някаква причина компа преобогатява сместа и дави мотора... Тъй си мисля...
- panci
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 18.05.2006
- Местоположение: португалия
- Пол: Мъж
- Кара: E34иE36
- Мечтае да кара: 740D
- Детайли за колата: Е34 525tds 92г. и Е36 320i 24v. 92г.
баце мога да те успокоя та подобен проблем го тарся трети месец самоче при мен не гасне а като загрее и пуши яко и пуфка ако ми беше 4-ворка да е гаснала сас сигорност.още проблема не ми е излязал на яве а аз откачам повече от теб и смених датчик,ламда,дебитомер,глава сас се гарнитура и всичко оригинал и ново.не и не. аз сам се запатил кам модула и кам спукана риза.като загрее мотора и цепнатината се надуе и малко водичка му треа и си ок като мене
не е смешно но си маи с мен
и на мен проблема ми се струва мн мн малко а да се оправи и да си почне само да го пипнеш нали


- Tony Montana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: СОФИЯ
уффф незнам , в понеделник , се надявам да дойде един авер със същата ис-ка и да заменяме,датчици,регулатори и т.н.Дано да го открия тоя шибан проблем.Иначе колата си е ток,смених и амортесьори,шарнир,измих я
и ....стои пред блока сега 


- Tony Montana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: СОФИЯ
Айде готово е май,топлинния датчик със синята букса беше дето се навива в блока.Засега си пали.Уффф баси дразнещия проблем беше.Някой ако има същия да смени датчика 20 кинта е
Благодаря на всички отзовали се
Благодаря на всички отзовали се
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
- nelim
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 447
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ше: '95 E36 M43B18 Lim
- Мечтае да кара: //M Power :)
А как се стига до тоя датчик за да измериш кОм-овете.. той е на такова гадно място.. виждам буксата, опитах се да бръкна с ръка ама мн тясно.
Трябва ли да се маха инжекцията, колекторите и всичко или има и друг начин?
Освен това немога да проследя къде отива кабела, иначе да го хвана някъде навън да го измеря че и аз май имам подобен проблем с тоя пуст датчик, понякога при съвсем студена кола стой на 90 градуса, показва каквото си иска.. ама на много гадно място е сложен.
Може пък и проблема да е в таблото ама откъде вървят кабелите да ги измеря.
Сори че вдигам толкова стара тема, но по-добре нея отколкото да отварям нова.
Трябва ли да се маха инжекцията, колекторите и всичко или има и друг начин?
Освен това немога да проследя къде отива кабела, иначе да го хвана някъде навън да го измеря че и аз май имам подобен проблем с тоя пуст датчик, понякога при съвсем студена кола стой на 90 градуса, показва каквото си иска.. ама на много гадно място е сложен.
Може пък и проблема да е в таблото ама откъде вървят кабелите да ги измеря.
Сори че вдигам толкова стара тема, но по-добре нея отколкото да отварям нова.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
nelim написа:А как се стига до тоя датчик за да измериш кОм-овете.. той е на такова гадно място.. виждам буксата, опитах се да бръкна с ръка ама мн тясно.
Трябва ли да се маха инжекцията, колекторите и всичко или има и друг начин?
Освен това немога да проследя къде отива кабела, иначе да го хвана някъде навън да го измеря че и аз май имам подобен проблем с тоя пуст датчик, понякога при съвсем студена кола стой на 90 градуса, показва каквото си иска.. ама на много гадно място е сложен.
Може пък и проблема да е в таблото ама откъде вървят кабелите да ги измеря.
Сори че вдигам толкова стара тема, но по-добре нея отколкото да отварям нова.
Ти май бъркаш температурния датчик, подаващ сигнал към таблото, с този който определя работата на двигателя. Този, който трябва да се замери е със син цокъл и се намира на удобно място под смукателния колектор в предната част на двигаделя. Другия датчик /мисля беше с черен цокъл/ е много навътре под смукателния колектор, като и двата са завити на цилиндровата глава.
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани