Проблем с запалването M43
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с запалването M43
Колеги доста странен проблем ме споходи. Колата е М43Б18 - вървеше си перфектно , но днес както бях спрял на един паркинг , качвам се давам на контакт завъртам и нищо - изобщо не иска да пали. На таблото светкат всички лампи , климатроника не тръгва - въртя да запали , но няма никой , дори не иска да завърти. Огледах бушоните и нямаше нищо изгоряло. Пробвах да я бутнем , но пак не запали. След това я дръпнахме с въже до блока , пробвах по пътя но пак не искаше да запали.
Някакви предложения къде може да се крие проблема и как да разбера къде е ? Явно , че проблема е някъде по електрониката , но незнам от къде да започвам да меря ?
Някакви предложения къде може да се крие проблема и как да разбера къде е ? Явно , че проблема е някъде по електрониката , но незнам от къде да започвам да меря ?
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с запалването M43
Може би се е повредил клемореда и не се подава захранване към главното реле, когато завъртиш ключа, може да е дефектирало и самото реле. Махни релето и с парче кабел направи мост между 30 пин и 87-и и 87а пин на релето и пробвай да запалиш.
Re: Проблем с запалването M43
don_gori написа:Колеги доста странен проблем ме споходи. Колата е М43Б18 - вървеше си перфектно , но днес както бях спрял на един паркинг , качвам се давам на контакт завъртам и нищо - изобщо не иска да пали. На таблото светкат всички лампи , климатроника не тръгва - въртя да запали , но няма никой , дори не иска да завърти. Огледах бушоните и нямаше нищо изгоряло. Пробвах да я бутнем , но пак не запали. След това я дръпнахме с въже до блока , пробвах по пътя но пак не искаше да запали.
Някакви предложения къде може да се крие проблема и как да разбера къде е ? Явно , че проблема е някъде по електрониката , но незнам от къде да започвам да меря ?
Щом не работи климатроника,значи проблема е в захранването на EWS-а.Затова не върти на стартер.ЕWS-а и климатроника имат общо захранване.Това се случва доста често при е36.Извади EWS-а и му пусни плюс през контакт и си готов.
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с запалването M43
sachs написа:don_gori написа:Колеги доста странен проблем ме споходи. Колата е М43Б18 - вървеше си перфектно , но днес както бях спрял на един паркинг , качвам се давам на контакт завъртам и нищо - изобщо не иска да пали. На таблото светкат всички лампи , климатроника не тръгва - въртя да запали , но няма никой , дори не иска да завърти. Огледах бушоните и нямаше нищо изгоряло. Пробвах да я бутнем , но пак не запали. След това я дръпнахме с въже до блока , пробвах по пътя но пак не искаше да запали.
Някакви предложения къде може да се крие проблема и как да разбера къде е ? Явно , че проблема е някъде по електрониката , но незнам от къде да започвам да меря ?
Щом не работи климатроника,значи проблема е в захранването на EWS-а.Затова не върти на стартер.ЕWS-а и климатроника имат общо захранване.Това се случва доста често при е36.Извади EWS-а и му пусни плюс през контакт и си готов.
Сега говорих с колегата:
Питаше как да пусне + до EWS-а ...
Кое-къде как... на кой пин?
Re: Проблем с запалването M43
Колеги да вметна , че днес бях разглобил и буксата за малкия борд и може евентуално някой пин да се е окъсил на маса (предположение).
Гледах , че има един червен/жълт кабел , който ходи от борда към EWS-a (черен модул с жълта букса) , мерих го на контакт и даваше 3V.
Някаква информация кой кабел какво дава и може ли по някакъв начин да шунтирам тоя EWS поне да разбера от къде идва проблема ?
Водих я при едни маистори и прегледаха стартера върти(по някакъв изкуствен начин го пробваха) , бензиновата помпа си подава говриво , но не иска пак да запали въпреки , че стартера вече завърта.
Гледах , че има един червен/жълт кабел , който ходи от борда към EWS-a (черен модул с жълта букса) , мерих го на контакт и даваше 3V.
Някаква информация кой кабел какво дава и може ли по някакъв начин да шунтирам тоя EWS поне да разбера от къде идва проблема ?
Водих я при едни маистори и прегледаха стартера върти(по някакъв изкуствен начин го пробваха) , бензиновата помпа си подава говриво , но не иска пак да запали въпреки , че стартера вече завърта.
- jorko7120
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 1.12.2011
- Пол: Мъж
- Кара: кво му падне...
- Мечтае да кара: М6 G-power
Re: Проблем с запалването M43
Да те питам мести ли шофиорската седалка преди случката на паркинга?
Re: Проблем с запалването M43
Колеги оправих се по нощите и искам да благодаря на всички включили се и НАЙ НАЙ-МНОГО на колегата sachs , който ме насичи към EWS-a
Явно още на паркинга като съм преглеждал бушоните съм подминал номер 31 , който е бил изгорял. Това мисля , че е главния бушон за EWS-a и днес със случката с борда явно съм укасил нещо и е изгорял
Още един път благодарности на всички , които се включиха
Темата може да се заключи и изтрие вече !
Поздрави
Явно още на паркинга като съм преглеждал бушоните съм подминал номер 31 , който е бил изгорял. Това мисля , че е главния бушон за EWS-a и днес със случката с борда явно съм укасил нещо и е изгорял
Още един път благодарности на всички , които се включиха
Темата може да се заключи и изтрие вече !
Поздрави

- jorko7120
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 1.12.2011
- Пол: Мъж
- Кара: кво му падне...
- Мечтае да кара: М6 G-power
Re: Проблем с запалването M43
Браво !! Дълго и безаварийно
питах те за седалката понеже на компакта (м43) веднъж дръпнахме седлаката на шофиора до край да търсиме нещо че ни беше паднало и точно като при тебе свети таблото но вообще не иска да завърти а то одоло неква букса имало се откачила глеми филми беха докато го опраиме...
питах те за седалката понеже на компакта (м43) веднъж дръпнахме седлаката на шофиора до край да търсиме нещо че ни беше паднало и точно като при тебе свети таблото но вообще не иска да завърти а то одоло неква букса имало се откачила глеми филми беха докато го опраиме...Re: Проблем с запалването M43
don_gori написа:Колеги оправих се по нощите и искам да благодаря на всички включили се и НАЙ НАЙ-МНОГО на колегата sachs , който ме насичи към EWS-a![]()
Явно още на паркинга като съм преглеждал бушоните съм подминал номер 31 , който е бил изгорял. Това мисля , че е главния бушон за EWS-a и днес със случката с борда явно съм укасил нещо и е изгорял![]()
Още един път благодарности на всички , които се включиха![]()
Темата може да се заключи и изтрие вече !
Поздрави
- Aleksandur_Milestone
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 10.04.2012
- Пол: Мъж
Re: Проблем с запалването M43
zvetiko написа:Може би се е повредил клемореда и не се подава захранване към главното реле, когато завъртиш ключа, може да е дефектирало и самото реле. Махни релето и с парче кабел направи мост между 30 пин и 87-и и 87а пин на релето и пробвай да запалиш.
Колега имам същия проблем с 1,6 м43б16 е36 купе 96г. ставам сутринта тръгвам да паля не иска да завърти стартера... пробвахме на бутане , пак не става.. извадих ЕВС-а и почнах да търся съответните пинове който си написал но на буксата на ЕВС-а са от 1 до 20.. та въпроса ми е каде са тези пинове 30,87и , 87а ? на коя букса каде се намират да го изолирам тоя ЕВС и да му направя директно подаване на ток като байпас.
И може ли да ми е забравил чипа на клуча или да е изгорял компа на колата?
Re: Проблем с запалването M43
Aleksandur_Milestone написа:zvetiko написа:Може би се е повредил клемореда и не се подава захранване към главното реле, когато завъртиш ключа, може да е дефектирало и самото реле. Махни релето и с парче кабел направи мост между 30 пин и 87-и и 87а пин на релето и пробвай да запалиш.
Колега имам същия проблем с 1,6 м43б16 е36 купе 96г. ставам сутринта тръгвам да паля не иска да завърти стартера... пробвахме на бутане , пак не става.. извадих ЕВС-а и почнах да търся съответните пинове който си написал но на буксата на ЕВС-а са от 1 до 20.. та въпроса ми е каде са тези пинове 30,87и , 87а ? на коя букса каде се намират да го изолирам тоя ЕВС и да му направя директно подаване на ток като байпас.
И може ли да ми е забравил чипа на клуча или да е изгорял компа на колата?
1.Тези пинове за които пишеш са номерата на крачетата на релета
2.Ако мислиш че можеш да изолираш ЕВС-а -не си познал.Няма да стане,поне не и със сегашното ти ЕКУ.Трябва ти ЕКУ от по-ранните модели без ЕВС.
Това,че колата ти не пали не значи,че проблема непременно е в ЕВС-а...
- Aleksandur_Milestone
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 10.04.2012
- Пол: Мъж
Re: Проблем с запалването M43
sachs написа:Aleksandur_Milestone написа:zvetiko написа:Може би се е повредил клемореда и не се подава захранване към главното реле, когато завъртиш ключа, може да е дефектирало и самото реле. Махни релето и с парче кабел направи мост между 30 пин и 87-и и 87а пин на релето и пробвай да запалиш.
Колега имам същия проблем с 1,6 м43б16 е36 купе 96г. ставам сутринта тръгвам да паля не иска да завърти стартера... пробвахме на бутане , пак не става.. извадих ЕВС-а и почнах да търся съответните пинове който си написал но на буксата на ЕВС-а са от 1 до 20.. та въпроса ми е каде са тези пинове 30,87и , 87а ? на коя букса каде се намират да го изолирам тоя ЕВС и да му направя директно подаване на ток като байпас.
И може ли да ми е забравил чипа на клуча или да е изгорял компа на колата?
1.Тези пинове за които пишеш са номерата на крачетата на релета
2.Ако мислиш че можеш да изолираш ЕВС-а -не си познал.Няма да стане,поне не и със сегашното ти ЕКУ.Трябва ти ЕКУ от по-ранните модели без ЕВС.
Това,че колата ти не пали не значи,че проблема непременно е в ЕВС-а...
Днес колата запали! Дадох си ЕВС-а със ключа на 1 майстор и за 30 мин го оправи....
отивам слагам евс-а давам на контакт и запали без да се замисля... взе ми 80лв. ако някой от плевен има същия проблем мога да го опътя към него 
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани


