Местоположение на модули 750
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
74 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Местоположение на модули 750
Колеги някой има ли възможност да ми даде снимка или по-подробна информация къде и какъв модул имам в автомобила си?В АутоДата ми дава,че имам и някакъв МЕМОРИ МОДУЛ под шофьорските крака ама там няма никакъв отвор или каквото и да е (нито под пасажерските крака).Къде се намират тези прословути модули и скрити бушониери?
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Местоположение на модули 750
мемори модул в краката нямаш на 100% ако говориш за ГМ модула той е под жабката там има и още модули за едц-то за абс-а ЛЦМ-а е там само че малко по в страни а в багажника са ти модулите за навигация звук и т.н а за инфо кое къд е си свали ВДС и в аутодата обърни внимание положенията на някой неща ги дава различно за лява и дясна дирекция
Барай шишарката Минкеее ....
- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: Местоположение на модули 750
anzak написа:мемори модул в краката нямаш на 100% ако говориш за ГМ модула той е под жабката там има и още модули за едц-то за абс-а ЛЦМ-а е там само че малко по в страни а в багажника са ти модулите за навигация звук и т.н а за инфо кое къд е си свали ВДС и в аутодата обърни внимание положенията на някой неща ги дава различно за лява и дясна дирекция
Колега Anzak извинявай за глупавите въпроси и некомпетентното мислене,НО от жици,модули и тн. имам само дребни познания.Явно трябва да започна отначалото и да се запозная с модули и наименованията им в автомобилите от марката БМВ.Можеш ли да помогнеш малко и да ме насочиш от къде да почна?Какво е ЛЦМ модул,какво е ВДС? ГМ модул?




- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1928
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: Местоположение на модули 750
В първото ти мнение си писал за шофьорските крака, в следващото пишеш в пасажерските.
LCM-лайт контрол модул, както се подразбира от името му, контролира най-общо казано светлините на автомобила.Намира се в долната част на дясната предна греда.
GM- генерал модул, управлява повечето от екстрите в автомобила.Намира се зад жабката.
WDS- http://www.bmw-planet.com/diagrams/release/de/
ПП: Дсп-усилвател, не усилвател на дсп /dsp-Digital Sound Processor/
LCM-лайт контрол модул, както се подразбира от името му, контролира най-общо казано светлините на автомобила.Намира се в долната част на дясната предна греда.
GM- генерал модул, управлява повечето от екстрите в автомобила.Намира се зад жабката.
WDS- http://www.bmw-planet.com/diagrams/release/de/
ПП: Дсп-усилвател, не усилвател на дсп /dsp-Digital Sound Processor/

- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Местоположение на модули 750
колегата Борис ти е обяснил за модулте а под мокета има само един блок със силови предпазители там няма какво да търсиш иначе предпазители имаш в багажника над акумулатора и отпред в кутията на компютрите ВДС са кабелни диаграми на БМВ за различни модели и там има указано точното местоположение на всеки модул че даже и със снимка ще те улесни
Барай шишарката Минкеее ....
- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: Местоположение на модули 750
boris_k написа:В първото ти мнение си писал за шофьорските крака, в следващото пишеш в пасажерските.
LCM-лайт контрол модул, както се подразбира от името му, контролира най-общо казано светлините на автомобила.Намира се в долната част на дясната предна греда.
GM- генерал модул, управлява повечето от екстрите в автомобила.Намира се зад жабката.
WDS- http://www.bmw-planet.com/diagrams/release/de/
ПП: Дсп-усилвател, не усилвател на дсп /dsp-Digital Sound Processor/
Много благодаря за изчерпателният отговор.Надявам се някой ден да се видим лично и да се реванширам подобаващо

П.П. Дано не бъркам нещо,но нали всичките системи са вързани заедно?В смисъл ако не работи коя да е от тях всичките спират?Нали така?
- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1928
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: Местоположение на модули 750
Датчика е един и същ, датчик за положението на волана, няма датчик само за дсц, ако нямаш други проблеми с едц, ще си тръгне и то.

- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Местоположение на модули 750
chernobila написа:boris_k написа:В първото ти мнение си писал за шофьорските крака, в следващото пишеш в пасажерските.
LCM-лайт контрол модул, както се подразбира от името му, контролира най-общо казано светлините на автомобила.Намира се в долната част на дясната предна греда.
GM- генерал модул, управлява повечето от екстрите в автомобила.Намира се зад жабката.
WDS- http://www.bmw-planet.com/diagrams/release/de/
ПП: Дсп-усилвател, не усилвател на дсп /dsp-Digital Sound Processor/
Много благодаря за изчерпателният отговор.Надявам се някой ден да се видим лично и да се реванширам подобаващоА да ви попитам един много интересен за мен въпрос - ДСЦ и ЕДЦ са вързани към датчика на волана,следователно ако се сложи датчик само за ДСЦ няма ли то да проработи,а ЕДЦ-то да се "щунтира" и да не се ползва като екстра?
П.П. Дано не бъркам нещо,но нали всичките системи са вързани заедно?В смисъл ако не работи коя да е от тях всичките спират?Нали така?
или не можеш да се изкажеш или не мога да схвана идеята ти какъв е смисъла от изолиране на ЕДЦ тя тази си система си има копче са пускане и спиране ...... като е изпряла с изолиране няма по спряна да стане иначе от датчика за ъгъл на волана взимат инфо и двете системи така е ама защо да сменяш датчика ... изкажи си цялата идея
Барай шишарката Минкеее ....
- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: Местоположение на модули 750
Идеята ми е,че когато запаля колата всички системи си работят адекватно - спирам и си пускам ДСЦ-то , няма грешка в АБС системата и не светят лампите.Знам,че датчика е заминал и веднага щом потегля и завъртя леко волана таблото светва с изключени системи.Чакам датчик на волана и ако с него не тръгне незнам къде може да е проблема,защото на диагностика единственото,което ми излиза е,че неможе да се свърже с дат4ика на волана да се калиброва.И затова въпроса ми беше дали като взема нов датчик ще може да се спре изцяло ЕДЦ-то и то да не работи повече изобщо
Сега в спортен режим изобщо не ми харесва возията на тази кола - все едно карам Голф 3 със спортно окачване за 200 лева 


- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: Местоположение на модули 750
boris_k написа:Датчика е един и същ, датчик за положението на волана, няма датчик само за дсц, ако нямаш други проблеми с едц, ще си тръгне и то.
А ако не работи датчика на волана трябва ли да ми свети копчето на ЕДЦ,че е в спортен режим?
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Местоположение на модули 750
за да изключиш тотално едц-то или му изкарай буксатана модула или свали предпазителя
Барай шишарката Минкеее ....
- iliew
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 19.07.2009
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото има..
- Мечтае да кара: .....
Re: Местоположение на модули 750
anzak написа:за да изключиш тотално едц-то или му изкарай буксатана модула или свали предпазителя
Не сьм сигурен, но ако предпазителя се махне...ЕДЦ то ще си остане на хард... Нещо такова ми е останало като спомен от предишната е38
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Местоположение на модули 750
не би трябвало спред мен ама ... нека някой който го е пробвал да каже даже ако може да изключи и буксите на модула
Барай шишарката Минкеее ....
- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: Местоположение на модули 750
Колеги тази седмица няма да имам възможност да я разглобявам ама другата даже и клипче ще направя стъпка по стъпка как се разглабя жабката и тн. да може да остане и за след мене
Ще пробвам и да отка4а модула на ЕДЦ-то да видя какво ще стане 


- evtimcho_g60
-
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 30.11.2012
- Пол: Мъж
Re: Местоположение на модули 750

какво очакваш да стане...да ти изпука пуканки ли??!?!?!
има достатъчно информация в нета...когато нещо по системата на ЕДЦ НЕ работи колата вози твърдо (спортно)
колко още има да го нищите...когато изгасите двигателя,амортесьорите се втвърдяват автоматично и ако не запалите колата с изправна ел.система на ЕДЦ те си остават втвърдени...не виждам кво толко има да му се умува,че чак и клип да се снима как се сваля ШОФЬОРСКАТА КОРА и се развива един болт за да се извади датчика за завиване на кормилния прът....

държа да ти кажа,че ако датчика на волана,който ще слагаш,ако е навит повече от 15 градуса няма да имаш НИКАКЪВ шанс да го инициализираш,имай го предвид
74 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани