турбопроект ?? кви пари???

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Колко струва турбопроект за всекидневна улична бегачка с която да си наказвате повечето дупета по сфетофарите както да си ходите и наморе и по готини каки???

а)не ми пука колко харчи и дали ще се счупи важното е да имам турбо1000-1500лв
13
9%
б)пука ми колко харчи искам да е надеждна ,не ми пука че не всичко е марково и някой компоненти са ми втора ръка2500-3000лв
92
66%
в)над 6000лв аз съм газар искам всичко да ми емарково и чисто ново
35
25%
 
Общо гласове : 140
кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 237
Регистриран на: 27.01.2003

Мнение от Cult Society » 04 Авг 2006, 11:13

БОРКО-ЧИПА написа:
_BoBI_ написа:БОРКО

Моето скромно мнение е че на този мотор М50 няма смисъл :roll:
По скоро не че няма смисъл, но можеш да 6 хиляди още да си сложиш 2.5 мотор и ще ти останат пари за други подобрения по него

До колкото съм чувал М50 издържа на не повече от 0.6 бара без да създава проблеми, а това ти прави някаде към 200 коня (рпедполагам!)

Трбваше ти М42 за да го надуваш повече и да издържа

Поправете ме кадето не съм прав ;)

да бе брат знам и на този етап съм се отказал,но ми е интересно колегата отгоре за кво говори ;) да не би да е набил некво турбо :roll:


"набих" некво турбо - и мислех че за 3-4 хил ще стане ама не е точно така - при мен сметката ще е 6+ . Обаче мотора ми е чисто нов - бутала, лагери, глава, всичко е ремонтирано , колектора е правен тук в бг и е от неръждавейка, както и целия ауспух, турбопътищата са също от неръждавейка, маркучи Самко ала бала....

при мен се получи пълна турбо конверсия с смяна на бутала, нова турбина, външен уейстгейт и т.н. не спестих нито лев никаде но предпочетох да имам кола с нов (рециклиран ако щеш )мотор, който мога спокойно да надувам до предела на блока (300кс с стандартните биели ) .... дали ще надувам до там е въпрос на мой избор ... и колата ми не е за драг а за ежедневно каране.

мисълта ми е следната - ако ще се прави турбо конверсия на атмосферен мотор - направи го веднъж и добре без да се пести време и средства!! ако не - купи си турбо кола направо ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.04.2004

Мнение от R1cerBoy » 08 Авг 2006, 2:05

@Cult Society
За каква кола става въпрос?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 237
Регистриран на: 27.01.2003

Мнение от Cult Society » 08 Авг 2006, 8:51

Сеат е колата

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 20.06.2004
Местоположение: london

Мнение от redracer 1 » 26 Авг 2006, 9:51

Анкетите които пуска Лудия нещо са не на място.Двигател със всичките му екстри.подготвен за MAP гръмна като бомба.а той така и не намери сили да си признае че не може да го настрои.Преди да му оставим колата вложената сума беше 4000 лв.без CMT-то.Дано вече е в час и знае какво прави.Моите уважения.но не експериментирая с мечтите на хората.

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 26 Авг 2006, 10:14

:mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1481
Регистриран на: 23.09.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc

Мнение от _BoBI_ » 26 Авг 2006, 19:27

Добре а със компресор по-добре ли е, явно с турбините е много дълга и широка за по неопитен като мене :)
Колко излиза слагането му

П.С

Сега няма да ми отговорите защото въпроса е много общ нали :mhihi: :twisted:

(ама от каде да знам трябва да попитам за да науча никой не се родил научен можеби само alx :)

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 27 Авг 2006, 9:15

_BoBI_ написа:Добре а със компресор по-добре ли е, явно с турбините е много дълга и широка
Същата работа, само дето не правиш колектор а стойка за компресора, шайби за задвижването му и др.
е21 345 0-402м 12.18
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 27 Авг 2006, 9:31

Да ама с компресора е 300 пъти по-харабия

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 27 Авг 2006, 9:46

sonny написа:Да ама с компресора е 300 пъти по-харабия
:confused: Дай по-конкретно де...
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 27 Авг 2006, 9:50

Аз не съм специалист в тая област но съм останал с впечатление че компресора е по практично за ежедневна кола и за изпълнения като дрифтове и т.н.... просто пауъра идва в ниски обороти... докато при турбото се искат обороти :roll:

Не знам дали това е имал в предвид Сони
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 27 Авг 2006, 10:36

А аз останах с впечатлението за някакво тотално превъзходство на компресора...а такова няма! А за дрифтването... доста хора видяха на събора как дрифтва една турбинирана е28, според мен не и трябваха повече обороти!
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Мнение от NeoPrint » 27 Авг 2006, 10:45

По-харабия е /според мен/ заради това,че е много по-предвидима колата и оттам контрола е по-лесен и прецизен. А и въртящия момент в ниските мен поне ме кара да се усмихвам :mhihi:
Нямам и 1% съмнение какво ще сложа на следващия Бумер! ТОМ :winky:

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 27 Авг 2006, 11:55

NeoPrint написа:По-харабия е /според мен/ заради това,че е много по-предвидима колата и оттам контрола е по-лесен
Всеки има различни предпочитания :D
NeoPrint написа:Нямам и 1% съмнение какво ще сложа на следващия Бумер! ТОМ :winky:
Еей, а си мислех че аз ще го слагам :mhihi:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1481
Регистриран на: 23.09.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc

Мнение от _BoBI_ » 27 Авг 2006, 19:42

Като пари излзиа еднакво такали :roll:
горе долу

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 293
Регистриран на: 28.02.2005
Местоположение: Варна

Мнение от vutov » 27 Авг 2006, 21:00

Е някой ако може да даде диаграма от дино рън на два мотора ( ако може еднакви, ако ли не поне с един обем). Само че единия да е с турбо, а другия с компресор.
Така ще е най-добре.

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook