турбопроект ?? кви пари???
Модератор: bum_bum
47 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Cult Society
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 27.01.2003
БОРКО-ЧИПА написа:_BoBI_ написа:БОРКО
Моето скромно мнение е че на този мотор М50 няма смисъл![]()
По скоро не че няма смисъл, но можеш да 6 хиляди още да си сложиш 2.5 мотор и ще ти останат пари за други подобрения по него
До колкото съм чувал М50 издържа на не повече от 0.6 бара без да създава проблеми, а това ти прави някаде към 200 коня (рпедполагам!)
Трбваше ти М42 за да го надуваш повече и да издържа
Поправете ме кадето не съм прав
да бе брат знам и на този етап съм се отказал,но ми е интересно колегата отгоре за кво говорида не би да е набил некво турбо
"набих" некво турбо - и мислех че за 3-4 хил ще стане ама не е точно така - при мен сметката ще е 6+ . Обаче мотора ми е чисто нов - бутала, лагери, глава, всичко е ремонтирано , колектора е правен тук в бг и е от неръждавейка, както и целия ауспух, турбопътищата са също от неръждавейка, маркучи Самко ала бала....
при мен се получи пълна турбо конверсия с смяна на бутала, нова турбина, външен уейстгейт и т.н. не спестих нито лев никаде но предпочетох да имам кола с нов (рециклиран ако щеш )мотор, който мога спокойно да надувам до предела на блока (300кс с стандартните биели ) .... дали ще надувам до там е въпрос на мой избор ... и колата ми не е за драг а за ежедневно каране.
мисълта ми е следната - ако ще се прави турбо конверсия на атмосферен мотор - направи го веднъж и добре без да се пести време и средства!! ако не - купи си турбо кола направо ...
- redracer 1
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 20.06.2004
- Местоположение: london
Анкетите които пуска Лудия нещо са не на място.Двигател със всичките му екстри.подготвен за MAP гръмна като бомба.а той така и не намери сили да си признае че не може да го настрои.Преди да му оставим колата вложената сума беше 4000 лв.без CMT-то.Дано вече е в час и знае какво прави.Моите уважения.но не експериментирая с мечтите на хората.
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- _BoBI_
- ентусиаст
-
- Мнения: 1481
- Регистриран на: 23.09.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc
Добре а със компресор по-добре ли е, явно с турбините е много дълга и широка за по неопитен като мене
Колко излиза слагането му
П.С
Сега няма да ми отговорите защото въпроса е много общ нали
(ама от каде да знам трябва да попитам за да науча никой не се родил научен можеби само alx

Колко излиза слагането му
П.С
Сега няма да ми отговорите защото въпроса е много общ нали


(ама от каде да знам трябва да попитам за да науча никой не се родил научен можеби само alx

- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Аз не съм специалист в тая област но съм останал с впечатление че компресора е по практично за ежедневна кола и за изпълнения като дрифтове и т.н.... просто пауъра идва в ниски обороти... докато при турбото се искат обороти
Не знам дали това е имал в предвид Сони

Не знам дали това е имал в предвид Сони

Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
По-харабия е /според мен/ заради това,че е много по-предвидима колата и оттам контрола е по-лесен и прецизен. А и въртящия момент в ниските мен поне ме кара да се усмихвам
Нямам и 1% съмнение какво ще сложа на следващия Бумер! ТОМ

Нямам и 1% съмнение какво ще сложа на следващия Бумер! ТОМ

- _BoBI_
- ентусиаст
-
- Мнения: 1481
- Регистриран на: 23.09.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc
47 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани