загряване при продължително каране над 100 км/ч на BMW 520i

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 418
Регистриран на: 23.05.2006
Местоположение: Rousse,Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: Е34, М20В25+
Детайли за колата: Черен

Мнение от Van » 24 Авг 2006, 17:03

Има.
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 533
Регистриран на: 16.07.2006

от термостат али е ?!

Мнение от 535 » 24 Авг 2006, 18:16

от термостата ли е ?!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 250
Регистриран на: 10.06.2005
Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)

Мнение от bat Jeko » 24 Авг 2006, 19:20

Здраве да е
Според мен проблема е в разпред вала и клапаните.
колата просто не носи товар и си грее.
ако на градско и нормално каране не грее???
Колата си има по високи температурни натоварвания тогава, не се отварят достатъчно клапаните.
Това е моето менние, ако водна помпа радиатор, капачка, термостат, и всичко друго си е добре??
Гарнитура на главата ако е с по малки отвори от тези на главата, пада циркулацията/потока/
Good luck

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 24 Авг 2006, 19:22

в допълнение на Бат Жеко, ако изпарителя не е изправен или правилно монтиран, както и маркучите до изпарителя ако са леко сгънати или прищипани (аз го имах тоя проблем)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Пазарджик

Мнение от kninov » 24 Авг 2006, 19:40

смених термостата и пак е същото.Тога свалих радиатора и го минах на параструйка външно,отнего изпадна полувин кофа боклуци.Съвета ми е който има моя проблем да започне първо от радиатора,а не като мен да сменя всичко и накрая да се окаже съвсем малък проблем.Сега сичко е точно,дано съм полезен с тази информация и на други.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 24 Авг 2006, 19:50

много се радвам колега, че проблема ти е решен! трябваше само да ползваш търсачката и щеше да спестиш куп пари.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1011
Регистриран на: 8.02.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от veso VTK » 27 Авг 2006, 17:18

---При мен проблема се оказа от термостата.Най напред промихме цялата охладителна система с препарат за почистване на котлен камък и други мизерий който се събират в антифриза.Резултат никакъв.После продухахме радиатора на пароструйка,изпадаха една камара боклуци и пак нямаше резултат.Оказа се че е от термостата.Не отваря до край и дебита на течноста който минава през него не е достатъчен за нормално охлаждане.Сега вече всичко е наред.Благодаря на всички за мненията. :yes: :D

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook