загряване при продължително каране над 100 км/ч на BMW 520i
Модератор: Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Van
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 418
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: Rousse,Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: Е34, М20В25+
- Детайли за колата: Черен
- bat Jeko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
Здраве да е
Според мен проблема е в разпред вала и клапаните.
колата просто не носи товар и си грее.
ако на градско и нормално каране не грее???
Колата си има по високи температурни натоварвания тогава, не се отварят достатъчно клапаните.
Това е моето менние, ако водна помпа радиатор, капачка, термостат, и всичко друго си е добре??
Гарнитура на главата ако е с по малки отвори от тези на главата, пада циркулацията/потока/
Good luck
Според мен проблема е в разпред вала и клапаните.
колата просто не носи товар и си грее.
ако на градско и нормално каране не грее???
Колата си има по високи температурни натоварвания тогава, не се отварят достатъчно клапаните.
Това е моето менние, ако водна помпа радиатор, капачка, термостат, и всичко друго си е добре??
Гарнитура на главата ако е с по малки отвори от тези на главата, пада циркулацията/потока/
Good luck
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
в допълнение на Бат Жеко, ако изпарителя не е изправен или правилно монтиран, както и маркучите до изпарителя ако са леко сгънати или прищипани (аз го имах тоя проблем)

смених термостата и пак е същото.Тога свалих радиатора и го минах на параструйка външно,отнего изпадна полувин кофа боклуци.Съвета ми е който има моя проблем да започне първо от радиатора,а не като мен да сменя всичко и накрая да се окаже съвсем малък проблем.Сега сичко е точно,дано съм полезен с тази информация и на други.
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
много се радвам колега, че проблема ти е решен! трябваше само да ползваш търсачката и щеше да спестиш куп пари.

---При мен проблема се оказа от термостата.Най напред промихме цялата охладителна система с препарат за почистване на котлен камък и други мизерий който се събират в антифриза.Резултат никакъв.После продухахме радиатора на пароструйка,изпадаха една камара боклуци и пак нямаше резултат.Оказа се че е от термостата.Не отваря до край и дебита на течноста който минава през него не е достатъчен за нормално охлаждане.Сега вече всичко е наред.Благодаря на всички за мненията.



22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани