Трудно палене на студен мотор 318 tds

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 7.01.2012

Re: Трудно палене на студен мотор 318 tds

Мнение от u3HeHagko » 09 Яну 2012, 21:53

vld написа:Колега така като чета, да пали само на дърпане, май май тая кола няма компресия...
Карай я на пресиян да я преслуша :yes:

Къде се намира това? Някакъв адрес?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 19.07.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 318 TDS
Мечтае да кара: BMW 635 Csi

Re: Трудно палене на студен мотор 318 tds

Мнение от BeeMWe » 12 Яну 2012, 13:28

Човекът Пресиян има профил във форума и той е Пресиян Василев ако не ме лъже паметта. Иначе сервиза му се намира в едно село до Габрово :yes:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 7.01.2012

Re: Трудно палене на студен мотор 318 tds

Мнение от u3HeHagko » 12 Яну 2012, 18:40

Нещо по-близо до Русе няма ли? :roll:


Аватар
Мнения: 106
Регистриран на: 3.12.2010
Местоположение: karlovo
Пол: Мъж
Кара: 325 TDS На Въглища с турбо + hp
Мечтае да кара: e39 530d
Детайли за колата: на части за е36 и е34

Re: Трудно палене на студен мотор 318 tds

Мнение от stanio_89 » 17 Яну 2012, 22:29

какво стана колега намери ли Пресиян ако искаш номера дати го да се чуете много точен е ама в габрово е
кола без турбо, е като жена с малки цици, върши ти работа ама не ти прави кеф
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1909
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Miami
Кара: G05 xdrive 40i
Мечтае да кара: трезвен

Re: Трудно палене на студен мотор 318 tds

Мнение от S7 » 18 Яну 2012, 16:54

u3HeHagko написа:Нещо по-близо до Русе няма ли? :roll:

Цанко-помпата,направо е даже в Русе ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 7.01.2012

Re: Трудно палене на студен мотор 318 tds

Мнение от u3HeHagko » 19 Фев 2012, 23:05

S7 написа:
u3HeHagko написа:Нещо по-близо до Русе няма ли? :roll:

Цанко-помпата,направо е даже в Русе ;)


Къде се намира по-точно? Да не е в една схлупена синя къщурка до паркинга на Авко? Защото ако е той - не, благодаря! От него ми започнаха всички проблеми. А и видях как работи - бой по помпата с чука и отвертката... :no:

Имало и още някакъв в търговията, но и за него не чувам добри отзиви.

@stanio_89: Далечко ми идва Габрово на този етап. А и това означава да ангажирам още една кола да ме върне от там и после пак да ме закара. Иначе при толкова препоръки, първо при него бих я закарал.

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 30.01.2013
Пол: Мъж

Re: Трудно палене на студен мотор 318 tds

Мнение от go6mi » 30 Яну 2013, 21:57

КОЛЕГИ,изчетох много по темата,и аз имам проблем при студеното палене.Смених всичко като започнете от свещи,сигменти,оплатнения,допалнителен клапан за горивото на горивния филтар по рядко масло нов акумолатор,реле свещи,вакум маркучета,верига,и пак неще като падне температурата някаде кам -1 и край,пали от 3-4-5 пат сас голямо вартене.ГНП-то сащо го смених,иииииииии в сервиза вдигнаха раце от мен,остана само по това което прочетох в форума,температурен датчик на горивото или горе на самата стоика на горивния филтар има допалнително подгряване на нафтата.Вазможно ли е това да е проблема,иначи като запали веднага я гася след 2 секунди пали веднага от рас,даже забравих да спомена че помпата в резорвара бях е сменил сас бензинова и пак зор голям като е студена

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 30.01.2013
Пол: Мъж

Re: Трудно палене на студен мотор 318 tds

Мнение от go6mi » 31 Яну 2013, 18:57

go6mi написа:КОЛЕГИ,изчетох много по темата,и аз имам проблем при студеното палене.Смених всичко като започнете от свещи,сигменти,оплатнения,допалнителен клапан за горивото на горивния филтар по рядко масло нов акумолатор,реле свещи,вакум маркучета,верига,и пак неще като падне температурата някаде кам -1 и край,пали от 3-4-5 пат сас голямо вартене.ГНП-то сащо го смених,иииииииии в сервиза вдигнаха раце от мен,остана само по това което прочетох в форума,температурен датчик на горивото или горе на самата стоика на горивния филтар има допалнително подгряване на нафтата.Вазможно ли е това да е проблема,иначи като запали веднага я гася след 2 секунди пали веднага от рас,даже забравих да спомена че помпата в резорвара бях е сменил сас бензинова и пак зор голям като е студена

а можели някои дами каже каде се намира този темп.сензор на BMW tds 318

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Трудно палене на студен мотор 318 tds

Мнение от vladobate » 01 Фев 2013, 1:21

Температурния датчик на горивото се намира на самата плочка на ГНП ( вътре в самата помпа ) и преставлява един термистор на който можеше само да му премериш ел. съпротивление с мултицет и да сравниш с данните от Аутодата ( свободно достъпна в нета програма с данни ) . Надали причината за непалене е в него , но замери го за твое успокоение ( описано е в аутодата , от буксата на компа ) . Има и нгревателен елемент във стойката на горивния филтър който се включва под определена температура за по-лесно палене , но пак ме съмнява да е от него. Не пишеш досега за премерена компресия , тя е важна и необходима ,да е в определени минимални граници. Свещите сменени добре , но получават ли захранване , проверени ли са предпазтеля за тях и релето им . Въздух в системата , за наличието му проверявано ли е или някакъв теч примерно дори и сълзене .ГНП е сменянос друго , а преди това проверено ли е на стенд качвано ли е , налягане прави ли нужното , на гориво центрована ли е помпата , все въпроси отговорите на които имат пряко влияние за паленето на тдс.

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 30.01.2013
Пол: Мъж

Re: Трудно палене на студен мотор 318 tds

Мнение от go6mi » 01 Фев 2013, 2:03

vladobate написа:Температурния датчик на горивото се намира на самата плочка на ГНП ( вътре в самата помпа ) и преставлява един термистор на който можеше само да му премериш ел. съпротивление с мултицет и да сравниш с данните от Аутодата ( свободно достъпна в нета програма с данни ) . Надали причината за непалене е в него , но замери го за твое успокоение ( описано е в аутодата , от буксата на компа ) . Има и нгревателен елемент във стойката на горивния филтър който се включва под определена температура за по-лесно палене , но пак ме съмнява да е от него. Не пишеш досега за премерена компресия , тя е важна и необходима ,да е в определени минимални граници. Свещите сменени добре , но получават ли захранване , проверени ли са предпазтеля за тях и релето им . Въздух в системата , за наличието му проверявано ли е или някакъв теч примерно дори и сълзене .ГНП е сменянос друго , а преди това проверено ли е на стенд качвано ли е , налягане прави ли нужното , на гориво центрована ли е помпата , все въпроси отговорите на които имат пряко влияние за паленето на тдс.

всичко е наред компресията е 24 на целиндар,пмпата е качвана на стенд,но ме самнява че МАЙСТОРИТЕ са калпави!!!!!!!!!казват че жсичко друго бело проверено и наред но нещо спрях да им вяржам,за това ж понеделник ще отида на друг сержиз за електронен стенд на двигатела,да го закачат на по савременен комб,друг ми казва че може и износени втулки на стартера и от там не можел нда направи добри обороти,варти но не както трябвало,незнам вече отчаеях се.

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 24.10.2010

Re: Трудно палене на студен мотор 318 tds

Мнение от mihaelgeorgiev » 24 Апр 2014, 10:14

Колегa,пиши имa ли рaзвитие по въпросa, че при мен същaтa кaртинкa едно с едно, с тaзи рaзликa че дори и великия гaбровец вдигнa рaмене и не знaе кaкво и е нa колaтa.Трябвaше още преди много време дa я мaхнa, нямa опрaвия!!!И темп.дaтчик сменихме и товa не е, стaне 1 грaдус и нaдолу, крaй с пaлене!!!Устaнових, че ГНП вкaрвa прекaлено много нaфтa при жaлките опити дa зaпaли и се дaви колaтa - оттaм се пaли сaмо с дърпaне.

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook