загряване при продължително каране над 100 км/ч на BMW 520i

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Пазарджик

загряване при продължително каране над 100 км/ч на BMW 520i

Мнение от kninov » 23 Авг 2006, 18:28

колата загрява до следващата черта след средата,след като я карам продължително време над 100 км/ч.В градски условия стрелката си стой на средата и ако я карам до 100 км/ч също стой на средата.Казаха ми,че е от помпата,смених я но старата си беше здрава.Виското е здраво,обезвъздуших я добре,няма течове отникъде.Давайте мнения откакво може да е,че тая кола ме побърка:!: :!: :!: :!: :help: :help: :help: :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 555
Регистриран на: 14.07.2006
Местоположение: Русе
Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX

Мнение от ///MILEN » 23 Авг 2006, 19:00

Свали си радиатора и го измий външно с пароструйка ако имаш климатик измий и него без да го сваляш!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Пазарджик

Мнение от kninov » 23 Авг 2006, 19:20

радиатора видимо е чист,няма боклуци по него.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 23 Авг 2006, 19:55

Запушен/замърсен външно радиатор или неотварящ докрай термостат.
Радиатора откъм мотора може и да е чист, а откъм решетката да е задръстен с боклуци.
Ако помпа и/или виско не са наред, ще дава ядове на градско и ниски обороти.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 23 Авг 2006, 20:09

kninov написа:радиатора видимо е чист,няма боклуци по него.


видимо да ама не сваляи и мии и ако имаш климати4е само го продухаи него с въздух
ИзображениеИзображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1011
Регистриран на: 8.02.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от veso VTK » 23 Авг 2006, 20:42

---Колеги.При мен проблема е абсолютно същия.Виското работи,радиатора е горещ целия и е абсолютно чист,няма никакви боклуци по него,няма въздух в системата,антифриза е чист и няма ръжди,водната помпа работи.На дълъг път при висока скорост загрява.От време на време се налага да охлаждам като отварям клапаните на парното.Температурата се нормализира,но за около 10 мин.После пак подминава средата.Моля дайте съвет за този проблем.С kninov ще сме благодарни на всички.Благодаря предварително. :) :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Мнение от NAPSTERS » 23 Авг 2006, 21:02

недаи боже да е запушване по блока или главата но смятам,че колегите са дали наи верни предположения :confused:
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 23 Авг 2006, 23:53

1. ремък. ако помпите са ви наред, както твърдите, проверете обтягане и износване
2. термостат. ако беше на мен, щях да го махна и да видя ефекта. колегите може и да не са съгласни...

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Пазарджик

Мнение от kninov » 24 Авг 2006, 7:52

отивам за термостат.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 24 Авг 2006, 9:53

ако е термостат при извънградско ще охлажда доста и стрелката ще е доста преди 12 без 1
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Мнение от NAPSTERS » 24 Авг 2006, 11:17

термостатите на БМВ са двоинодеиствщи и нестава да се кара без тях щото почва да загрява, сменяи термостата може да е бъгав
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 418
Регистриран на: 23.05.2006
Местоположение: Rousse,Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: Е34, М20В25+
Детайли за колата: Черен

Мнение от Van » 24 Авг 2006, 11:22

stanchev написа:ако е термостат при извънградско ще охлажда доста и стрелката ще е доста преди 12 без 1

Ако е блокирал в полуотворено положение, ще се получава точно описаното oт kninov.
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 24 Авг 2006, 15:07

Van написа:
stanchev написа:ако е термостат при извънградско ще охлажда доста и стрелката ще е доста преди 12 без 1

Ако е блокирал в полуотворено положение, ще се получава точно описаното oт kninov.

ако е блокирал полуотворен (да пропуска течността и в големия кръг преди да е загряла до работна температура), дали в задеъствания няма да иде в червеното, а при извънградско да охлажда повече отколкото трябва ?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 418
Регистриран на: 23.05.2006
Местоположение: Rousse,Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: Е34, М20В25+
Детайли за колата: Черен

Мнение от Van » 24 Авг 2006, 15:52

Доколкото разбрах загрява, когато я настъпи, изръчка, даде и газ, изобщо на високи обороти. При тия високи обороти на мотора и водната помпа се върти яко, но няма добра циркулация, заради ограничено пропускане на термостата. За това си мисля, след като всичко друго е сменено или проверено.
Нека изчакаме резултата, защото kninov беше писал, че отива за термостат и се надявам, че ще разберем какво става.
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 24 Авг 2006, 16:41

Мен ме интересува дали има газова уретба, защото ако има май се сещам за проблема...
Изображение

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook