загряване при продължително каране над 100 км/ч на BMW 520i
Модератор: Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
загряване при продължително каране над 100 км/ч на BMW 520i
колата загрява до следващата черта след средата,след като я карам продължително време над 100 км/ч.В градски условия стрелката си стой на средата и ако я карам до 100 км/ч също стой на средата.Казаха ми,че е от помпата,смених я но старата си беше здрава.Виското е здраво,обезвъздуших я добре,няма течове отникъде.Давайте мнения откакво може да е,че тая кола ме побърка:!:








- ///MILEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: 14.07.2006
- Местоположение: Русе
- Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX
Свали си радиатора и го измий външно с пароструйка ако имаш климатик измий и него без да го сваляш!!!
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Запушен/замърсен външно радиатор или неотварящ докрай термостат.
Радиатора откъм мотора може и да е чист, а откъм решетката да е задръстен с боклуци.
Ако помпа и/или виско не са наред, ще дава ядове на градско и ниски обороти.
Радиатора откъм мотора може и да е чист, а откъм решетката да е задръстен с боклуци.
Ако помпа и/или виско не са наред, ще дава ядове на градско и ниски обороти.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
kninov написа:радиатора видимо е чист,няма боклуци по него.
видимо да ама не сваляи и мии и ако имаш климати4е само го продухаи него с въздух



---Колеги.При мен проблема е абсолютно същия.Виското работи,радиатора е горещ целия и е абсолютно чист,няма никакви боклуци по него,няма въздух в системата,антифриза е чист и няма ръжди,водната помпа работи.На дълъг път при висока скорост загрява.От време на време се налага да охлаждам като отварям клапаните на парното.Температурата се нормализира,но за около 10 мин.После пак подминава средата.Моля дайте съвет за този проблем.С kninov ще сме благодарни на всички.Благодаря предварително.



- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
недаи боже да е запушване по блока или главата но смятам,че колегите са дали наи верни предположения 

- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
1. ремък. ако помпите са ви наред, както твърдите, проверете обтягане и износване
2. термостат. ако беше на мен, щях да го махна и да видя ефекта. колегите може и да не са съгласни...
2. термостат. ако беше на мен, щях да го махна и да видя ефекта. колегите може и да не са съгласни...
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
термостатите на БМВ са двоинодеиствщи и нестава да се кара без тях щото почва да загрява, сменяи термостата може да е бъгав
- Van
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 418
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: Rousse,Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: Е34, М20В25+
- Детайли за колата: Черен
stanchev написа:ако е термостат при извънградско ще охлажда доста и стрелката ще е доста преди 12 без 1
Ако е блокирал в полуотворено положение, ще се получава точно описаното oт kninov.
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Van написа:stanchev написа:ако е термостат при извънградско ще охлажда доста и стрелката ще е доста преди 12 без 1
Ако е блокирал в полуотворено положение, ще се получава точно описаното oт kninov.
ако е блокирал полуотворен (да пропуска течността и в големия кръг преди да е загряла до работна температура), дали в задеъствания няма да иде в червеното, а при извънградско да охлажда повече отколкото трябва ?

- Van
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 418
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: Rousse,Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: Е34, М20В25+
- Детайли за колата: Черен
Доколкото разбрах загрява, когато я настъпи, изръчка, даде и газ, изобщо на високи обороти. При тия високи обороти на мотора и водната помпа се върти яко, но няма добра циркулация, заради ограничено пропускане на термостата. За това си мисля, след като всичко друго е сменено или проверено.
Нека изчакаме резултата, защото kninov беше писал, че отива за термостат и се надявам, че ще разберем какво става.
Нека изчакаме резултата, защото kninov беше писал, че отива за термостат и се надявам, че ще разберем какво става.
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани