Стряскаща история със все пак щастлив край.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
41 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Vik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 14.12.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: карам бавно 'щот ме кефи
- Детайли за колата: 520i touring 04/1999
M52b20TU - 20 6S 3/4
Re: Стряскаща история със все пак щастлив край.
Здравейте колеги.
Аз карам само с полусинтетика на GM 10w40.
До 10 000 км и маслото отива в кофата.
До момента само веднъж съм имал проблем, но надали беше виновно маслото - миналата зима, когато температурите се бяха задържали няколко дни под -20'С. Тогава колата запали от раз, работи 10-ина секунди и изгасна. 30-40 секунди въртене и запали отново, но със страшно стържене през първите 5-10 секунди.
И до там беше "проблема".
А колегата да каже дали той или неговия майстор не са сипвали на мотора някое STP...
Няма друга подобна шитня във вселената.
Все едно да си лекуваш болен зъб с ракия - тотална самозаблуда, но това си е лично мое виждане.
Поздрави!
Аз карам само с полусинтетика на GM 10w40.
До 10 000 км и маслото отива в кофата.
До момента само веднъж съм имал проблем, но надали беше виновно маслото - миналата зима, когато температурите се бяха задържали няколко дни под -20'С. Тогава колата запали от раз, работи 10-ина секунди и изгасна. 30-40 секунди въртене и запали отново, но със страшно стържене през първите 5-10 секунди.
И до там беше "проблема".
А колегата да каже дали той или неговия майстор не са сипвали на мотора някое STP...
Няма друга подобна шитня във вселената.
Все едно да си лекуваш болен зъб с ракия - тотална самозаблуда, но това си е лично мое виждане.
Поздрави!
Re: Стряскаща история със все пак щастлив край.
Мне колега моята не съм я мъчил да я паля .. на място защото нямах време а и мисля междудругото, че това не ми е изиграло лоша шега тъй като следващите дни бяха по-топли и маслото се беше поразстопило така че аз стъргане не съм чул но факт че половин ден се мъчихме да я запалим и то на риск малко тъй като не знаехме какво става вътре ако бяха увиснали много повдигачите може би щеше да се стигне до основен ремонт но за щастие за сега всичко е ок.
а маслото както казах и по-рано не беше гадно или поне не го купих за такова МОТУЛ 6100 10в40 което го дават като добра алтернатива за М52.
а маслото както казах и по-рано не беше гадно или поне не го купих за такова МОТУЛ 6100 10в40 което го дават като добра алтернатива за М52.
- МИТАКА1654
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 19.12.2008
- Местоположение: Долна Митрополия
- Пол: Мъж
- Кара: biturbo wc,Honda cbr929rr
- Детайли за колата: Audi A6'12 3.0tdi
Re: Стряскаща история със все пак щастлив край.
Зачудих се тия дето си карат М-ките с 10W60 как са със студения старт
Ми едва ли ги карат като евридейки при температури -10-20 градуса с 20-30 студени старта на ден,пък и едва ли ходят да карат по това време.То и на самото масло си пише,че е подходящо за интензивна експлоатация при високи температури,не за "зимно" припалване за по 2-3мин.
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Стряскаща история със все пак щастлив край.
МИТАКА1654 написа:Зачудих се тия дето си карат М-ките с 10W60 как са със студения старт
Ми едва ли ги карат като евридейки при температури -10-20 градуса с 20-30 студени старта на ден,пък и едва ли ходят да карат по това време.То и на самото масло си пише,че е подходящо за интензивна експлоатация при високи температури,не за "зимно" припалване за по 2-3мин.
Вероятно е така


"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- МИТАКА1654
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 19.12.2008
- Местоположение: Долна Митрополия
- Пол: Мъж
- Кара: biturbo wc,Honda cbr929rr
- Детайли за колата: Audi A6'12 3.0tdi
Re: Стряскаща история със все пак щастлив край.
което препоръчват БМВ
Еми затова ае си караме м52-ките с това,което им препоръчват,нали?!
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Стряскаща история със все пак щастлив край.
МИТАКА1654 написа:което препоръчват БМВ
Еми затова ае си караме м52-ките с това,което им препоръчват,нали?!
Ми не... Пак ще се повторя, че зависи от стил на каране, по колко караш, колко често гасиш, състояние на двигателя, дали имаш гараж, отопляем ли е и т.н.



"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Re: Стряскаща история със все пак щастлив край.
BaHka написа:Аз пък си мисля, че проблема не е нито в маслото нито в повдигачите. Колегата спомена често движение на къси разстояния, това води до много конденз в гърнетата който конденз е замръзнал и газовете няма как да излязат. Затова отначало само е припалила и угаснала. Като са я вкарали в сервиза за няколко часа на топло, гърнетата са се отпуснали и затова е запалила. Пробий един малък отвор със свредло в задното гърне и ще видиш колко много вода ще изтече.
ето това колеги е верния отговор на проблема!Брах го преди 2 години на студовете по-същия начин на Е36 320 ревизиран мотор и глава с хубаво масло.След много дърпане запали и от ауспуха фърчеше вата и лед

ТДС - Турбо Див Селянин
- slav4o974
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 8.11.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330XI
Re: Стряскаща история със все пак щастлив край.
Само да кажа че вискозитета на 10w60 при студен старт е точно същия както и на 10w40. Самата идея обаче да имаш 20-30 студени старта на ден е меко казано смехотворна. Аз не познавам човек който излиза да припалва колата 20-30 пъти на ден и веднага да я гаси за да си осигури и следващия старт да бъде "студен". Самия производител е посочил че масло с индекс 10wxx се препоръчва до -15 градуса, което говори че дори и такова масло е подходящо за по-голямата част от България през зимата.
По темата мога да кажа че същото ми се е случвало два пъти и то с автомобили на ВАГ-групата. Единия път даже фолксвагена беше загрял и аз бях убеден че съм скъсал ангренажа. След два часа колата запали все едно нищо не е било. При другия случай даже отворихме капака на ремъка за да проверим дали е здрав. И в двата случая не установихме каква е била причината за аномалията.
По темата мога да кажа че същото ми се е случвало два пъти и то с автомобили на ВАГ-групата. Единия път даже фолксвагена беше загрял и аз бях убеден че съм скъсал ангренажа. След два часа колата запали все едно нищо не е било. При другия случай даже отворихме капака на ремъка за да проверим дали е здрав. И в двата случая не установихме каква е била причината за аномалията.
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Стряскаща история със все пак щастлив край.
Bavarishe написа:BaHka написа:Аз пък си мисля, че проблема не е нито в маслото нито в повдигачите. Колегата спомена често движение на къси разстояния, това води до много конденз в гърнетата който конденз е замръзнал и газовете няма как да излязат. Затова отначало само е припалила и угаснала. Като са я вкарали в сервиза за няколко часа на топло, гърнетата са се отпуснали и затова е запалила. Пробий един малък отвор със свредло в задното гърне и ще видиш колко много вода ще изтече.
ето това колеги е верния отговор на проблема!Брах го преди 2 години на студовете по-същия начин на Е36 320 ревизиран мотор и глава с хубаво масло.След много дърпане запали и от ауспуха фърчеше вата и ледСимптомите същите,въртене на безкомпресия!
А как ще се обясни ниската компресия в цилиндрите с леда в ауспуха ? В конкретния случай прехваленото мотул е главния виновник .Слагал съм такъв шит макар и на друг мотор.Добре че имах прибор за налягането.На студено около нулата ми държеше 8-9 бара налягане в системата

Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Re: Стряскаща история със все пак щастлив край.
добре така и така сме се разприказвали за двигатели
да ви споделя от какво може да се появи цъкане в дясната част на двигателя ... до генерацията на студен мотор го няма на загрят се появява едно цъкане странно и като покараш колата повечко време с тук таме сопи изчезва не винаги но повечето пъти.... някои някакви идей ?
само да кажа че това ми питане няма нищо общо с темата ми и преди да стане това си го имаше мисълта ми е възможно ли е от инжекторите да идва тоя шум тъй като не я мъча много колата в смисъл не и давам газ да са осети че е бмв
ми по скоро си я карам спокойно през повечето време.




- МИТАКА1654
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 19.12.2008
- Местоположение: Долна Митрополия
- Пол: Мъж
- Кара: biturbo wc,Honda cbr929rr
- Детайли за колата: Audi A6'12 3.0tdi
Re: Стряскаща история със все пак щастлив край.
Самата идея обаче да имаш 20-30 студени старта на ден е меко казано смехотворна. Аз не познавам човек който излиза да припалва колата 20-30 пъти на ден и веднага да я гаси за да си осигури и следващия старт да бъде "студен"
Сутрин паля в 6.30,пробег 7-800м,гася.След 1час имам още 800м пробег,пак гася и така цял ден,с изключение на два три пробега от по 25км.
41 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани