Олекотяване на демпферна шайба на колянов вал M50NV
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
66 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Олекотяване на демпферна шайба на колянов вал M50NV
bum_bum написа:213 коня.
Не знам, едното е flywheel, другото е balancer. Едното с много гума, а другото стомана. Мисля си, че шайбата е по в играта с баланса. А и не се продават маховици с подобрена балансираща функция, а само олекотени. Както и не се продават олекотени шайби, а такива с подобрена балансираща функция. За мен извода е един.
Предното ти мнение няма да го коментирам, ако искаш да ми спамиш ми спами на ЛС, не в темата

Вместо да си мислиш ае вземи малко да прочетеш, или ако си мислиш че знаеш ела да те запозная с няколко доцента да им обясниш кое за какво е, че нещо не ги чуват явно нещата




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- klena
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 14.09.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M50б20/ E36 M50b20 Cabrio
- Мечтае да кара: V8 в Е36
- Детайли за колата: Опитва се да върви :)
Re: Олекотяване на демпферна шайба на колянов вал M50NV
Голяма драма стана в тая тема и кой прав кой не ......... незнам.Ама ще го пробвам това олекотяване.Като не стане шайбата струва една голяма ракия без салатата, сменям и толкова.Но все си мисла, че няма как да е по зле с леката шайба.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881

оптимизация сайтов

оптимизация сайтов
- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: Олекотяване на демпферна шайба на колянов вал M50NV
AVGO написа:![]()
![]()
Добре ве мой, ти нали продаде твоята тдс-ка с "дебитомер със завишени стойности" каквото и да означава това ... какъв е проблема, така и няма да разберем варела дали е бил 200 или не е бил 200 коня


ся чакам и Пресиян да се намеси в твоя защита, ама едва ли....
аман от семкаджии
- AVGO
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 16.04.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: AvGo's Devil
- Мечтае да кара: дълго
Re: Олекотяване на демпферна шайба на колянов вал M50NV
Coulthard написа:AVGO написа:![]()
![]()
Добре ве мой, ти нали продаде твоята тдс-ка с "дебитомер със завишени стойности" каквото и да означава това ... какъв е проблема, така и няма да разберем варела дали е бил 200 или не е бил 200 коняхайде спри да се обаждаш
що не качи графика щото колкото и да го пънеш тоя тдс над 165 на гумите с оригиналните карантии не може да направиш...
ся чакам и Пресиян да се намеси в твоя защита, ама едва ли....
аман от семкаджии
Ххахаах, на мене ли ще кажеш семкаджия бе




4 коли срещу 330д 184к.с с чип от ВР Перформанс как ти стоят ??? http://www.youtube.com/watch?v=rlrbJKJdGDQ
И тука няколко коли до 180 срещу мерена кола 180к.с на колелата при Келеша във Варна ( аз съм с човек в повече )
http://www.youtube.com/watch?v=U8JTrKJfS5E
Нещо което ти никога няма да постигнеш


пс : Ако наистина си мислиш, че всички дебитомери са еднакви, по-добре ограничи съобщителните изречения и увеличи въпросителните

Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Олекотяване на демпферна шайба на колянов вал M50NV
Но май е редно да се вметне, че все пак говорим за мощностни характеристики на двигатели, не за вървежа на дадена кола. Щото той зависи и от тежестта му, и от предавателни числа на скоростни кутии и диференциали и прочие. За Авго не мога да кажа нищо - беше пуснал клип с дино тест мисля преди време. Но аз не виждам причина "балкана да пази своите тайни", щото какъв е смисъла тогава от всякакви хвалебствени слова за моднати мотори, за които никои не знае нищо 

- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: Олекотяване на демпферна шайба на колянов вал M50NV
батко пей си песничките и се радвай на живота
тва ДВГ явно за теб са си три букви от азбуката - аре да ми обясниш слънце мое как става тоя дебитомер че ми е много хикс
- не ме карай да изваждам стойности на всички производители на maf за м51... а ако си взел китайски Hoffer и са те минали за перформънс ... тва е друг въпрос
тва 184к.с 3.0д всичко го знаем как върви чипнато и нечипнато
а относно келеша и 180к.с. на гумите на тая бангия, искаш ли да питам Тони какво ще каже по въпроса или да го питам също как м51 на сток карантии прави 200 на колелата
мечти
мечти
спри се радвай се на живота. Тук проблема е друг как бояджиев изкара толкоз много коне и не желае една дино графика да изкара
ама се сещам че и ти си от този отбор ....
П.С. беше пуснал май наистина ама не помня нещо от сорта на 200 коня на гумите
чини ми се нещо от сорта на 162 което е нормално


тва 184к.с 3.0д всичко го знаем как върви чипнато и нечипнато
а относно келеша и 180к.с. на гумите на тая бангия, искаш ли да питам Тони какво ще каже по въпроса или да го питам също как м51 на сток карантии прави 200 на колелата


спри се радвай се на живота. Тук проблема е друг как бояджиев изкара толкоз много коне и не желае една дино графика да изкара

П.С. беше пуснал май наистина ама не помня нещо от сорта на 200 коня на гумите

- AVGO
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 16.04.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: AvGo's Devil
- Мечтае да кара: дълго
Re: Олекотяване на демпферна шайба на колянов вал M50NV
Хаха, като не можем да спечелим играта, променяме правилата й
Демек, почваш да ми се пънеш, че не съм изкарал 200 коня на гумите, нещо което съвсем никога не съм твърдял
Аз и 250коня не съм изкарал, и 300 не съм, прав си
ПИТАЙ ГО ТОНИ за Алфата, имам и нейната дино графика ! И Тони когато мерихме колата, каза, че тези които е правил били по-слаби от моята
А когато я мерих при него още нямаше последните доработки и стоковия съединител все още държеше
Няма да ти обяснявам за дебитомера, ти от тунинг и електроники не разбираш
Някога се сещам, че бяхме водили някакъв диалог в някаква ТДС тема и ми изглеждаше точен.Това, че твоя ТДС не върви толкова не значи, че другите не могат, тъни си в невежество и не ме намесвай повече в постовете си, достатъчно осра иначе полезната тема
Dirty M5 driveR - Аз тема съм направил и съм описал кое-как
Пък на колко колеги съм помагал, дали на живо, дали по телефона или съобщения също няма да броя
Само преди седмица ме държа един колега от Пловдив 30 мин. на телефона ама е готин и слуша какво му се говори , не като тези 




ПИТАЙ ГО ТОНИ за Алфата, имам и нейната дино графика ! И Тони когато мерихме колата, каза, че тези които е правил били по-слаби от моята


Няма да ти обяснявам за дебитомера, ти от тунинг и електроники не разбираш

Някога се сещам, че бяхме водили някакъв диалог в някаква ТДС тема и ми изглеждаше точен.Това, че твоя ТДС не върви толкова не значи, че другите не могат, тъни си в невежество и не ме намесвай повече в постовете си, достатъчно осра иначе полезната тема

Dirty M5 driveR - Аз тема съм направил и съм описал кое-как



Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Олекотяване на демпферна шайба на колянов вал M50NV
AVGO написа:Dirty M5 driveR - Аз тема съм направил и съм описал кое-какПък на колко колеги съм помагал, дали на живо, дали по телефона или съобщения също няма да броя
Само преди седмица ме държа един колега от Пловдив 30 мин. на телефона ама е готин и слуша какво му се говори , не като тези
Чел съм темата ти и нищо не мога да кажа против теб. За мен във форума си се доказал като точен човек. Извън него не знам, не те познавам лично. Също мога да поправя и Coulthard, че наистина никога не си твърдял, че ТДС-а е 200 коня на колелата. Просто ме дразни това, че един вид защитаваш Бояджиев (въпреки, че никой не го напада, просто неколкократно му се подметна, че не е правилно да прави дръзки изказвания, без да може да докаже думите си). Защото то излиза, че неговата 20-ка е по петите на 28-цата на Бум, което е нереално. Това е целия филм, не е нищо повече.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Олекотяване на демпферна шайба на колянов вал M50NV
Предмета на темата не е толкова чия кола колко коня е. Подобни емпирични измервания мисля, че и за малките деца са ясни колко са достоверни. Освен това както казах по-напред колата на Бояджиев не е била на дино или поне не в София. Диното за което той говори е най-вероятно правено с Г-тека
Всичките измервания на мощността му са правени по формулата "щом бия тоя, дето е 200 коня, а той е бил оня, дето е 190 то значи съм поне 240, щото му взех 3 коли, а мойте гуми са по-износени".
Аз нямам против някой да има кола, която да е мощна колкото мойта или и повече, стига да не си подхвърляме само някакви измислени твърдения с цел да се покаже аз как съм някакъв пълен ахмак, че давам една торба пари, а той видиш ли със стотинки прави нещо по-добре. Всичко си го правя за собствен кеф. В момента в който е записана най-високата мощност колата е била толкова гореща, че тампона на генерацията, който е полиуретанов се е стопил и потекъл като течен шоколад. Някой ако не вярва съм още с нео и мога да го снимам. Ако исках да впечатлявам някой щях да ида на другото дино, което дава доволно повече коне със студена кола и да развявам графиката с 10 или 15% отгоре може би.
Бояджиев, спам е когато казваш нещо несвързано с темата. Ако погледнеш назад във всяко мое мнение в тая тема има нещо свързано с нея.
Относно липсата ти на коментар към всичко, което кажа аз друго не съм и очаквал от теб. Това ти е стила просто- сереш, сереш, сереш и после като се окаже, че нямаш идея за какво говориш млъкваш. Така и в темата в която спореше за валовете. Изприказва една камара глупости и после като осъзна какви простотии говориш млъкна без да кажеш нищо повече.
Аз твърдя, че олекотяването на тази шайба няма да доведе до абсолютно никаква реална полза. Казах и защо. Ако твърдиш обратното бъди така добър да решиш дадената от теб формула
Бъзикам се, съвсем ми е ясно, че тая формула си е копнал като картинка от Уикипедията, щото дори не можеш да я препишеш. Ама поне сподели какво са казали доцентите по въпроса и каква е конкретната полза от това олекотяване.

Аз нямам против някой да има кола, която да е мощна колкото мойта или и повече, стига да не си подхвърляме само някакви измислени твърдения с цел да се покаже аз как съм някакъв пълен ахмак, че давам една торба пари, а той видиш ли със стотинки прави нещо по-добре. Всичко си го правя за собствен кеф. В момента в който е записана най-високата мощност колата е била толкова гореща, че тампона на генерацията, който е полиуретанов се е стопил и потекъл като течен шоколад. Някой ако не вярва съм още с нео и мога да го снимам. Ако исках да впечатлявам някой щях да ида на другото дино, което дава доволно повече коне със студена кола и да развявам графиката с 10 или 15% отгоре може би.
Бояджиев, спам е когато казваш нещо несвързано с темата. Ако погледнеш назад във всяко мое мнение в тая тема има нещо свързано с нея.
Относно липсата ти на коментар към всичко, което кажа аз друго не съм и очаквал от теб. Това ти е стила просто- сереш, сереш, сереш и после като се окаже, че нямаш идея за какво говориш млъкваш. Така и в темата в която спореше за валовете. Изприказва една камара глупости и после като осъзна какви простотии говориш млъкна без да кажеш нищо повече.
Аз твърдя, че олекотяването на тази шайба няма да доведе до абсолютно никаква реална полза. Казах и защо. Ако твърдиш обратното бъди така добър да решиш дадената от теб формула

- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: Олекотяване на демпферна шайба на колянов вал M50NV
е не....
не знам защо като някой отиде на дино и му кажат еди колко си на гумите и след това по някаква формула ги докарва на око... Авго 200 коня с 20% загуби прави баш 160коня и честно казано ако ми кажеш 160 коня на гумите ще ти повярвам много повече и ще бъда доста по респтектиран отколкото да ми кажеш 200+ коня на вала по не знам си каква формула... Относно дали ми или не ми върви тдс-а
това си го знам само аз, имали сме добри и лоши времена с него
но още не ме е предал и отказал. Иначе извращения с тоя двигател съм виждал като примерно турбо от Х5 (тука сещай се как става играта с управлението) м51 БЕЗ хидравлични повдигачи
тук мисля само няколко човека се сещат за какво иде реч ииии доста игра по помпата и елемента.
По темата
формулата може да я пуснеш на всеки нормален калкулатор и да някъде толкова излиза разликата сега обаче следват няколко въпроса....
Еластична деформация?
Резонанс?
щото съгласи се лесно е да пуснеш струга и да престържеш шайбата ама резултата... примерно 50гр. разлика могат да ти докарат нерви от типа нов колянов
не знам защо като някой отиде на дино и му кажат еди колко си на гумите и след това по някаква формула ги докарва на око... Авго 200 коня с 20% загуби прави баш 160коня и честно казано ако ми кажеш 160 коня на гумите ще ти повярвам много повече и ще бъда доста по респтектиран отколкото да ми кажеш 200+ коня на вала по не знам си каква формула... Относно дали ми или не ми върви тдс-а



По темата

Еластична деформация?
Резонанс?
щото съгласи се лесно е да пуснеш струга и да престържеш шайбата ама резултата... примерно 50гр. разлика могат да ти докарат нерви от типа нов колянов
Re: Олекотяване на демпферна шайба на колянов вал M50NV
Твърде разочароващо е да започнеш да четеш хубава тема и веднага всичко да се обърне на лични нападки. На мен ми омръзна да чета кой не знае английски, кой не може да смята, на кой не му върви колата, и колко дължини прави на бай Пенчо. Хубаво започнала тема и после всичко по дяволите. Знам, че нищо няма да се промени след моето писане, но ми се иска просто да ви го кажа.
http://www.epi-eng.com/piston_engine_technology/crankshaft_torsional_absorbers.htm
http://www.epi-eng.com/piston_engine_technology/crankshaft_torsional_absorbers.htm
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Олекотяване на демпферна шайба на колянов вал M50NV
Coulthard написа:По тематаформулата може да я пуснеш на всеки нормален калкулатор и да някъде толкова излиза разликата сега обаче следват няколко въпроса....
Еластична деформация?
Резонанс?
щото съгласи се лесно е да пуснеш струга и да престържеш шайбата ама резултата... примерно 50гр. разлика могат да ти докарат нерви от типа нов колянов
Формулата е за да добиеш представа по най-елементарният начин каква е идеята, щото ако ти кажа че е по-добре защото аз съм казал ще пишеш до утре някакви мисли как не съм прав. А така някой я е написал, най-лесно ми е да я метна в темата, говори много повече от 10 реда текст...
По другите въпроси -> понеже не ги разбирам тия работи с резонанс, баланс и тн. просто отидох при разни хора които разбират от динамичен баланс обясних какво искам да правя, казаха ми че е ОК това олекотяване и няма проблеми и така... Смятам че мога да им се доверя на хора които с това се занимават. Който мисли че не може и има съмнения е най-лесно да не бутат нищо...

Сваля се само от чугуна, не се пипа демпфериращата гума...



Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: Олекотяване на демпферна шайба на колянов вал M50NV
не ме разбра не говоря за демпферната шайба там е ясно че си е ударил баланс - стругаря щом е добър..., а за коляновият вал, все пак олекотяването на "абсорбатора на вибрации" води до промяна стойностите на еластична деформация които се упражняват върху коляновият вал и възможност за влизане в честоти на резонанс между различни компоненти от което изхода е ясен предполагам... тва ми беше идеята
- Jim Beam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
Re: Олекотяване на демпферна шайба на колянов вал M50NV
Тези шайби не се ли сменят, за да може да въртиш на по-високи обороти? Защото трептенията при едни 8000 трябва да са съвсем други и нормалната шайба няма да може да ги поеме.
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Олекотяване на демпферна шайба на колянов вал M50NV




Но идеята на темата е добра. Повече хора трябва да споделят какво правят

66 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани