Продлем с охлаждането
Модератор: Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- Владо Вандов
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 13.08.2006
- Местоположение: Пловдив
Продлем с охлаждането
Здравейте !!! Отдавна чета форума ,но сега имам конкретен проблем и искам да го споделя с вас. (извиняваите за ппавописни грешки но за прьв пьт пиша на кирилица и ми е адски трудно засхтото имам само фонетик ) Купих си BMWто преди почти 1 година сьвсем случайно ,но сьм много доволен с няколко дребни ремонта досега. Карал сьм колата сьс 170км/ч до София и обратно без никакьв проблем даже натоварена, пддьржа скорост и добро охлаждане. От около джа месеца колата започна да губи вода и то право пропорционално на скоростта с която карам. Например стигнах до положение че загубих около 5 литра жода за 5минути каране по магистралата сьс 170км/ч. Естествено колата прегря ,но как да е се прибрах на ход с нея. Шлаифах глава и смених гарнитура която беше доста зле дазе личеше да е прехвьрляла компресия между цилиндрите. След този ремонт джигателя утихна, заработи по-равномерно вьобще супер. Днес я изпробвах пак на магистралата и от 15мин каране резултата беше плаяевен 2литра загуба в охлаждащата система , аниамам от никьде теч. Казете ми кьде отива тая вода ??????????????????? Благодаря предварително за мнения и сьвети ! Живи и здрави !
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- Van
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 418
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: Rousse,Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: Е34, М20В25+
- Детайли за колата: Черен
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Van написа:Сигурен ли си в обезвъздушаването след ремонта.
Виж какво пише "2 литра вода след 15 мин каране без видим теч"

- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
щом няма теч значи я гориш,тоест може и спукана глава и я изхвърляш през аспуха във вид на пара,не е задължително да омеша маслото с водата
- Владо Вандов
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 13.08.2006
- Местоположение: Пловдив
Благодаря за заинтересоваността ! Главата след шлаифа е надувана и се установи че не е спукана. За обезвьздушаване не сьм помислял пьк и майстора не ми каза че е наложително. Но пьк гожорим за страшно много вода щото направете си сметка за един месец с тези темпове на доливане колко пьти ще напьлниа цялата система , а ТЕЧ НЯМА!!!!! Мисля си да сменя жодната помпа , защото може да не работи добре при жисоки обороти когато губя най-много и най-бьрзо вода. Но пьк това не ми дава отговор на вьпроса кьде отива водата , иначе двигателя в момента спи и утихна значително. В маслото няма никаква промяна като цвят и жискозитет пьк и горя масло около 1литьр на 15000км и то 0W40 пьлна синтетика т.е. рядко масло. Благодаря за вниманието !!!!
- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
pisha na latinica zashtoto nemi izliza smqna na srifta ot saita i taka ot nekolko dena
pi4 pod voda imash predwid antifriz nadqvamse stoto ste si nai golemia shushko ako sipvash voda
i zemi obezvuzdushi sistemata i si sipi antifriz i neq ry4kai tolko rano
mahni korite v kupeto do krakata i vij dali tam nese precakala nekoq trabi4ka do parnoto v kupeto ima variant i te da izpuskat tova ste si proli4i 4e tam ili e mokro ili e bqlo ili ti zapotqva stuklata ot vutre s leko mazna te4nost viskoto rabotili mil li si radiatorite skoro vreme
i edin savet kogato izkate da karate bmw nikoga ne si pozvolqvaite nekoi maistor da vi kaje 4e twa nee nujno za kakwoto i da e bilo stom oniq w zawoda sa go napravili taka taka i trqbva da bude
pi4 pod voda imash predwid antifriz nadqvamse stoto ste si nai golemia shushko ako sipvash voda
i zemi obezvuzdushi sistemata i si sipi antifriz i neq ry4kai tolko rano
mahni korite v kupeto do krakata i vij dali tam nese precakala nekoq trabi4ka do parnoto v kupeto ima variant i te da izpuskat tova ste si proli4i 4e tam ili e mokro ili e bqlo ili ti zapotqva stuklata ot vutre s leko mazna te4nost viskoto rabotili mil li si radiatorite skoro vreme
i edin savet kogato izkate da karate bmw nikoga ne si pozvolqvaite nekoi maistor da vi kaje 4e twa nee nujno za kakwoto i da e bilo stom oniq w zawoda sa go napravili taka taka i trqbva da bude



- Tod
- ентусиаст
-
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
Good Luck
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
- bat Jeko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
Здраве да е
ако пак нищо не откиеш, и ако караш с вода , сипи малко боя за яица вътре, в охлаждащата течност.
после си обезвъздуши добре, бавно и парното на макс.
Ако иамш теч боята ще ти помогне да видиш от къде .За мен щом е свързано с натоварването е капачката на разшерителния съд, но може и некъде другаде да е
.
И после като си хванеш теча си купи коолант, ама хубав и си караи с него тъка ще избегнеш образуването на котлен камък в радиатора, и намаляне на охл.площ.И ако пак ти текне от някъде , ще го видиш веднага, защото тои е оцветен.
Ако не стане с боята пиши пак.Но това е начина ако имаш много малък невидим теч.Че губи много вода , и че не прегрява колата, дупката е много малка , а наляганита са големи.
Good luck
Сетих се ако не си обезвъздушил добре , парното, може да ти падне нивото и ти да си мислиш че иамш теч а , тои да не съществува.И това е възможно
ако пак нищо не откиеш, и ако караш с вода , сипи малко боя за яица вътре, в охлаждащата течност.
после си обезвъздуши добре, бавно и парното на макс.
Ако иамш теч боята ще ти помогне да видиш от къде .За мен щом е свързано с натоварването е капачката на разшерителния съд, но може и некъде другаде да е
.
И после като си хванеш теча си купи коолант, ама хубав и си караи с него тъка ще избегнеш образуването на котлен камък в радиатора, и намаляне на охл.площ.И ако пак ти текне от някъде , ще го видиш веднага, защото тои е оцветен.
Ако не стане с боята пиши пак.Но това е начина ако имаш много малък невидим теч.Че губи много вода , и че не прегрява колата, дупката е много малка , а наляганита са големи.
Good luck
Сетих се ако не си обезвъздушил добре , парното, може да ти падне нивото и ти да си мислиш че иамш теч а , тои да не съществува.И това е възможно
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
bat Jeko написа:За мен щом е свързано с натоварването е капачката на разшерителния съд, но може и некъде другаде да е
.
Сетих се ако не си обезвъздушил добре , парното, може да ти падне нивото и ти да си мислиш че иамш теч а , тои да не съществува.И това е възможно

10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани