амортисьори
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
амортисьори
Здравейте, пичове! Преди извесно време на мойта тройка /324d/ рязахме пружините за да е по–ниска и почнах често да сменям амортисьорите. На година и половина три комплекта! Сега съм пак за смяна и незнам какво да правя, защо толкова бързо ги хвърлям: амортисьорите ли са такива или заради рязаните пружини? Моля някой да ми даде съвет!
- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- Eмилио Димитров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 479
- Регистриран на: 8.02.2006
- Местоположение: в царството на акаунтите
- Пол: Мъж
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: амортисьори
като си почнал с рязането да беше резнал и стержените на амортисьорите или викаш няма значение в кво положение ще работят 

- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: амортисьори
Колега, за тия пари дето си дал за амортисьори да си беше взел едни харабийски пружини и амортисьори за тях и тази тема нямаше да я има. 

'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2714
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
- georde123000
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 435
- Регистриран на: 22.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30 316.BMW E46 320D
- Мечтае да кара: BMW E30 M3
Re: амортисьори
колега ако си намалил пружината със повече от 40мм тогава вече почват да си заминават бързо и трябва да си вземеш армортесиори с къс ход ако по малко си ги свалил от 40мм търси проблема другаде поздрави
- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: амортисьори
А ако ги е свалил с 30 мм. къде да търси проблема, в шибедаха ли?
Жиорде, то не става само с ядене, майна.
Жиорде, то не става само с ядене, майна.

- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2714
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: амортисьори
На истинските амортисьори -30 хич не им играй. 99% от текналите са или чайнатаун или оригинални на преклонна възраст, които са гордостта на немското автомобилостроене, за което им се искат пари в форума.
- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: амортисьори
Аз не разбирам. Но от Билщайн твърдят, че при пружина, сваляща 30 мм., вече ти трябва късоходов B8.
Иначе, както споделя и М10-тката, като ентусиастът е с тънкия стержен, фаща флекса и го сецва с толкова, колкото и пружината, после с китайска флашка (ама спешъл едишън) прави резба М12х1.5 и е в играта... отделен е въпроса, че след среза на намотките, дизела хем ще е нисък, хем ще е клатещ се повече отколкото със заводските пружини, хем няма да е с B8, а с някви 15-та злоупотреба.
Та затова, да хваща ЦО-то и да връща намотките, най-евтино ще му излезе.
Иначе, както споделя и М10-тката, като ентусиастът е с тънкия стержен, фаща флекса и го сецва с толкова, колкото и пружината, после с китайска флашка (ама спешъл едишън) прави резба М12х1.5 и е в играта... отделен е въпроса, че след среза на намотките, дизела хем ще е нисък, хем ще е клатещ се повече отколкото със заводските пружини, хем няма да е с B8, а с някви 15-та злоупотреба.
Та затова, да хваща ЦО-то и да връща намотките, най-евтино ще му излезе.


- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2714
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: амортисьори
zlatko_baretata написа:Аз не разбирам. Но от Билщайн твърдят, че при пружина, сваляща 30 мм., вече ти трябва късоходов B8.
........
И аз не разбирам, но като се чуеш другия път с момчетата от Билщайн им кажи, че Б6-та им държи на -40 повече от 10 години с акумулатор и 100-а кила музика отзад. А и това, което твърдят най-вероятно не е на български, т.е. не се отнася за нашите географски ширини.
- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: амортисьори
Като се чуя с тях, ще им кажа за твоите наблюдения.
Това, което ме притеснява, обаче е, че те ще ми кажат, че дори и да устисква B6-цата, работния й диапазон ще е извън нормалния и извън максималната ефективност на амортесьора. Ще ми дадеш ли конкретни насоки какво да им отговоря на евентуална такава забележка от тяхна страна?

Това, което ме притеснява, обаче е, че те ще ми кажат, че дори и да устисква B6-цата, работния й диапазон ще е извън нормалния и извън максималната ефективност на амортесьора. Ще ми дадеш ли конкретни насоки какво да им отговоря на евентуална такава забележка от тяхна страна?

- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2714
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: амортисьори

Когато не блъска горе или долу буталото работи еднакво добре в цилиндъра. Най-вероятно буталото, цилиндъра и стержена ще се износят на едно място по-бързо поради ограничения ход, но това едва ли ще се случи, по-скоро ще уцелим поредната дупка преди това.
Оакахме на човека темата, но поне световни производители ще научат нещо, дано само светло зеления не ни надуши

23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани