амортисьори

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 21.06.2009

амортисьори

Мнение от vanikos » 14 Яну 2013, 20:06

Здравейте, пичове! Преди извесно време на мойта тройка /324d/ рязахме пружините за да е по–ниска и почнах често да сменям амортисьорите. На година и половина три комплекта! Сега съм пак за смяна и незнам какво да правя, защо толкова бързо ги хвърлям: амортисьорите ли са такива или заради рязаните пружини? Моля някой да ми даде съвет!


Аватар
Мнения: 666
Регистриран на: 5.07.2011
Местоположение: с. Искрец
Кара: Фиат 126р
Мечтае да кара: Шкода Фабия

Re: амортисьори

Мнение от zlatko_baretata » 14 Яну 2013, 21:03

Завари си обратно отрязаните намотки на пружините и ще се оправи проблема. :yes:
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: амортисьори

Мнение от ///Явор » 14 Яну 2013, 21:04

:mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 479
Регистриран на: 8.02.2006
Местоположение: в царството на акаунтите
Пол: Мъж

Re: амортисьори

Мнение от Eмилио Димитров » 14 Яну 2013, 23:16

:shock:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: амортисьори

Мнение от M10 » 15 Яну 2013, 3:06

като си почнал с рязането да беше резнал и стержените на амортисьорите или викаш няма значение в кво положение ще работят :mhihi:

'2002' fanatic
'2002' fanatic
Аватар
Мнения: 3722
Регистриран на: 2.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii

Re: амортисьори

Мнение от alpina-ma6inata » 15 Яну 2013, 8:46

Колега, за тия пари дето си дал за амортисьори да си беше взел едни харабийски пружини и амортисьори за тях и тази тема нямаше да я има. :yes:
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Изображение

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2714
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: амортисьори

Мнение от Lenco » 15 Яну 2013, 18:03

Едва ли проблема е само в рязането.
Изображение


Аватар
Мнения: 666
Регистриран на: 5.07.2011
Местоположение: с. Искрец
Кара: Фиат 126р
Мечтае да кара: Шкода Фабия

Re: амортисьори

Мнение от zlatko_baretata » 15 Яну 2013, 18:59

Зависи колко е рязано.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 435
Регистриран на: 22.02.2009
Пол: Мъж
Кара: BMW E30 316.BMW E46 320D
Мечтае да кара: BMW E30 M3

Re: амортисьори

Мнение от georde123000 » 15 Яну 2013, 20:10

колега ако си намалил пружината със повече от 40мм тогава вече почват да си заминават бързо и трябва да си вземеш армортесиори с къс ход ако по малко си ги свалил от 40мм търси проблема другаде поздрави
Изображение


Аватар
Мнения: 666
Регистриран на: 5.07.2011
Местоположение: с. Искрец
Кара: Фиат 126р
Мечтае да кара: Шкода Фабия

Re: амортисьори

Мнение от zlatko_baretata » 15 Яну 2013, 20:39

А ако ги е свалил с 30 мм. къде да търси проблема, в шибедаха ли?
Жиорде, то не става само с ядене, майна.
Изображение

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2714
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: амортисьори

Мнение от Lenco » 15 Яну 2013, 20:55

На истинските амортисьори -30 хич не им играй. 99% от текналите са или чайнатаун или оригинални на преклонна възраст, които са гордостта на немското автомобилостроене, за което им се искат пари в форума.
Изображение


Аватар
Мнения: 666
Регистриран на: 5.07.2011
Местоположение: с. Искрец
Кара: Фиат 126р
Мечтае да кара: Шкода Фабия

Re: амортисьори

Мнение от zlatko_baretata » 15 Яну 2013, 21:16

Аз не разбирам. Но от Билщайн твърдят, че при пружина, сваляща 30 мм., вече ти трябва късоходов B8.
Иначе, както споделя и М10-тката, като ентусиастът е с тънкия стержен, фаща флекса и го сецва с толкова, колкото и пружината, после с китайска флашка (ама спешъл едишън) прави резба М12х1.5 и е в играта... отделен е въпроса, че след среза на намотките, дизела хем ще е нисък, хем ще е клатещ се повече отколкото със заводските пружини, хем няма да е с B8, а с някви 15-та злоупотреба.
Та затова, да хваща ЦО-то и да връща намотките, най-евтино ще му излезе. :yes:
Изображение

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2714
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: амортисьори

Мнение от Lenco » 15 Яну 2013, 22:53

zlatko_baretata написа:Аз не разбирам. Но от Билщайн твърдят, че при пружина, сваляща 30 мм., вече ти трябва късоходов B8.
........

И аз не разбирам, но като се чуеш другия път с момчетата от Билщайн им кажи, че Б6-та им държи на -40 повече от 10 години с акумулатор и 100-а кила музика отзад. А и това, което твърдят най-вероятно не е на български, т.е. не се отнася за нашите географски ширини.
Изображение


Аватар
Мнения: 666
Регистриран на: 5.07.2011
Местоположение: с. Искрец
Кара: Фиат 126р
Мечтае да кара: Шкода Фабия

Re: амортисьори

Мнение от zlatko_baretata » 15 Яну 2013, 23:31

Като се чуя с тях, ще им кажа за твоите наблюдения. :yes:
Това, което ме притеснява, обаче е, че те ще ми кажат, че дори и да устисква B6-цата, работния й диапазон ще е извън нормалния и извън максималната ефективност на амортесьора. Ще ми дадеш ли конкретни насоки какво да им отговоря на евентуална такава забележка от тяхна страна?
Изображение

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2714
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: амортисьори

Мнение от Lenco » 15 Яну 2013, 23:44

:yes:
Когато не блъска горе или долу буталото работи еднакво добре в цилиндъра. Най-вероятно буталото, цилиндъра и стержена ще се износят на едно място по-бързо поради ограничения ход, но това едва ли ще се случи, по-скоро ще уцелим поредната дупка преди това.
Оакахме на човека темата, но поне световни производители ще научат нещо, дано само светло зеления не ни надуши :mhihi:
Изображение

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook