ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- DanielzZz
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М4
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Пичове,колата напоследък взе да пали странно - върти повече от обикновенното,и на ниски обороти някой път се усеща едно придръпване.Дали може да е от свещи това ?
Говорим за постоянно каране на 2-3к оборота.
Говорим за постоянно каране на 2-3к оборота.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
lancerpor написа:
М52B20 без клима няма парно. Само на първа и втора степен духа при високи обороти. При ниски го няма никакво. Колата е с газов инжекцион. Загрява си нормално и стрелката си седи на 1мм след средата. На извънградско при пускане по енерция на скорост стрелката минава преди средата (изстива леко). С нов радиатор съм. Водна помпа и термостат са изключени като заподозрени. Смених и клапана на парното и пак същата работа. Обезвъздушена е на 100%, нивото на антифриза не се мени. Убива ме тази кола вече, моля дайте съвет!
Може би трябва да смениш изключения термостат, или пък монтажа на газовата е уникален... кой знае...

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- lancerpor
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 5.02.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320dA
- Мечтае да кара: e46 M3
- Детайли за колата: touring facelift 04'
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
~Мишо~ написа:lancerpor написа:
М52B20 без клима няма парно. Само на първа и втора степен духа при високи обороти. При ниски го няма никакво. Колата е с газов инжекцион. Загрява си нормално и стрелката си седи на 1мм след средата. На извънградско при пускане по енерция на скорост стрелката минава преди средата (изстива леко). С нов радиатор съм. Водна помпа и термостат са изключени като заподозрени. Смених и клапана на парното и пак същата работа. Обезвъздушена е на 100%, нивото на антифриза не се мени. Убива ме тази кола вече, моля дайте съвет!
Може би трябва да смениш изключения термостат, или пък монтажа на газовата е уникален... кой знае...
Ако е термостат нали няма да загрява? Аз казвам, че си загрява бързо и не мърда от средата. До колкото погледнах днес докато сменях клапата видях, че от маркучите дето излизат от радиатора в купето са изкарани едни Т-образни съединения от които отиват маркучите към изпарителя. До колкото си го представям това е така нареченото успоредно свързване. Така ли трябва да е или трябва да е последователно? Или аз се бъркам нещо?

- randity
- Photographer
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 18.02.2010
- Местоположение: Крайните квартали на столицата
- Пол: Мъж
- Кара: му се нещо старо
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги, преди малко както си карах колата започна да мени зверски обороти от нищо. Почна от 1000 до 2000 и така няколко пъти. Спрях, изгасих я, запалих я и няма проблеми. Идеи от какво може да е ?



.. и отново се замислих „Божее, какви автомобили са правени през миналия век. Сега всичко е пластмаса n-то качество."..


Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте. Ако за лятото съм със 195/65/15 отпред и 215/50/15 отзад, освен по-висок разход на гориво ...какво друго да очаквам??? Двоумя се дали да слагам по-ниски отзад
Досега съм карал само със 195/65/15 и съм доволен.

- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Отзад трябва да си с 215/60/15, иначе АБС-а ще се шашка лесно, ще изглежда нелепо, ще е ниско и ще друса 

Never mistake motion for action...
- lancerpor
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 5.02.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320dA
- Мечтае да кара: e46 M3
- Детайли за колата: touring facelift 04'
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
lancerpor написа:~Мишо~ написа:lancerpor написа:
М52B20 без клима няма парно. Само на първа и втора степен духа при високи обороти. При ниски го няма никакво. Колата е с газов инжекцион. Загрява си нормално и стрелката си седи на 1мм след средата. На извънградско при пускане по енерция на скорост стрелката минава преди средата (изстива леко). С нов радиатор съм. Водна помпа и термостат са изключени като заподозрени. Смених и клапана на парното и пак същата работа. Обезвъздушена е на 100%, нивото на антифриза не се мени. Убива ме тази кола вече, моля дайте съвет!
Може би трябва да смениш изключения термостат, или пък монтажа на газовата е уникален... кой знае...
Ако е термостат нали няма да загрява? Аз казвам, че си загрява бързо и не мърда от средата. До колкото погледнах днес докато сменях клапата видях, че от маркучите дето излизат от радиатора в купето са изкарани едни Т-образни съединения от които отиват маркучите към изпарителя. До колкото си го представям това е така нареченото успоредно свързване. Така ли трябва да е или трябва да е последователно? Или аз се бъркам нещо?
Имаше скоро една тема за газова и парно, прегледай я.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- zafirovp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 557
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и VAG
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Днес забелязах, че когато пусна парното и давам газ се чува един тих, стържещ шум. Когато не съм пуснал парното, звука го няма. И на студена и загрята кола, звука ясно се чува под таблото. Не е шумен, но е по-скоро като скърцане. Ясно е, че е от перката, но как се оправя? Колата е е36 Компакт от 95 м42.
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
zafirovp написа:Днес забелязах, че когато пусна парното и давам газ се чува един тих, стържещ шум. Когато не съм пуснал парното, звука го няма. И на студена и загрята кола, звука ясно се чува под таблото. Не е шумен, но е по-скоро като скърцане. Ясно е, че е от перката, но как се оправя? Колата е е36 Компакт от 95 м42.
Моторчето за парното колега се намира точно под филтрите от пред под чистачките,аз мойто го смазвах с масълце,капваш по някоя капка на оста близко до втулките където контактуват или пръсни със спрей...
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
lancerpor написа:А как мога да си спра АБС-а?
Вадиш релето



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- randity
- Photographer
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 18.02.2010
- Местоположение: Крайните квартали на столицата
- Пол: Мъж
- Кара: му се нещо старо
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
randity написа:Колеги, преди малко както си карах колата започна да мени зверски обороти от нищо. Почна от 1000 до 2000 и така няколко пъти. Спрях, изгасих я, запалих я и няма проблеми. Идеи от какво може да е ?![]()


.. и отново се замислих „Божее, какви автомобили са правени през миналия век. Сега всичко е пластмаса n-то качество."..


- Angelov91
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 27.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: напред с вратите
- Мечтае да кара: M3
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги днес проверявах свещите и в единия от цилиндрите имаше масло, на какво се дължи това ?! M42
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
randity написа:randity написа:Колеги, преди малко както си карах колата започна да мени зверски обороти от нищо. Почна от 1000 до 2000 и така няколко пъти. Спрях, изгасих я, запалих я и няма проблеми. Идеи от какво може да е ?![]()
![]()
И каква е колата?
Ако е 4цил. бензинка, мисля че клапана за празния ход се ебава, т.нар. стъпково моторче.
- randity
- Photographer
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 18.02.2010
- Местоположение: Крайните квартали на столицата
- Пол: Мъж
- Кара: му се нещо старо
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
liloff написа:randity написа:randity написа:Колеги, преди малко както си карах колата започна да мени зверски обороти от нищо. Почна от 1000 до 2000 и така няколко пъти. Спрях, изгасих я, запалих я и няма проблеми. Идеи от какво може да е ?![]()
![]()
И каква е колата?
Ако е 4цил. бензинка, мисля че клапана за празния ход се ебава, т.нар. стъпково моторче.
M43B16. И аз имам чувството, че е от него. Принципно на място мени обороти, но е нещо от сорта на 900-1000, а т'ва ей така изведнъж от нищото почна от 1000 до 2000 ...
.. и отново се замислих „Божее, какви автомобили са правени през миналия век. Сега всичко е пластмаса n-то качество."..


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани