ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1908
Регистриран на: 29.12.2005
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: М4

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от DanielzZz » 05 Яну 2013, 23:44

Пичове,колата напоследък взе да пали странно - върти повече от обикновенното,и на ниски обороти някой път се усеща едно придръпване.Дали може да е от свещи това ?
Говорим за постоянно каране на 2-3к оборота.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от ~Мишо~ » 06 Яну 2013, 1:26

lancerpor написа:
М52B20 без клима няма парно. Само на първа и втора степен духа при високи обороти. При ниски го няма никакво. Колата е с газов инжекцион. Загрява си нормално и стрелката си седи на 1мм след средата. На извънградско при пускане по енерция на скорост стрелката минава преди средата (изстива леко). С нов радиатор съм. Водна помпа и термостат са изключени като заподозрени. Смених и клапана на парното и пак същата работа. Обезвъздушена е на 100%, нивото на антифриза не се мени. Убива ме тази кола вече, моля дайте съвет!

Може би трябва да смениш изключения термостат, или пък монтажа на газовата е уникален... кой знае... :ok:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 5.02.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e46 320dA
Мечтае да кара: e46 M3
Детайли за колата: touring facelift 04'

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от lancerpor » 06 Яну 2013, 2:04

~Мишо~ написа:
lancerpor написа:
М52B20 без клима няма парно. Само на първа и втора степен духа при високи обороти. При ниски го няма никакво. Колата е с газов инжекцион. Загрява си нормално и стрелката си седи на 1мм след средата. На извънградско при пускане по енерция на скорост стрелката минава преди средата (изстива леко). С нов радиатор съм. Водна помпа и термостат са изключени като заподозрени. Смених и клапана на парното и пак същата работа. Обезвъздушена е на 100%, нивото на антифриза не се мени. Убива ме тази кола вече, моля дайте съвет!

Може би трябва да смениш изключения термостат, или пък монтажа на газовата е уникален... кой знае... :ok:


Ако е термостат нали няма да загрява? Аз казвам, че си загрява бързо и не мърда от средата. До колкото погледнах днес докато сменях клапата видях, че от маркучите дето излизат от радиатора в купето са изкарани едни Т-образни съединения от които отиват маркучите към изпарителя. До колкото си го представям това е така нареченото успоредно свързване. Така ли трябва да е или трябва да е последователно? Или аз се бъркам нещо?
Изображение

Photographer
Аватар
Мнения: 726
Регистриран на: 18.02.2010
Местоположение: Крайните квартали на столицата
Пол: Мъж
Кара: му се нещо старо

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от randity » 07 Яну 2013, 16:58

Колеги, преди малко както си карах колата започна да мени зверски обороти от нищо. Почна от 1000 до 2000 и така няколко пъти. Спрях, изгасих я, запалих я и няма проблеми. Идеи от какво може да е ? :help: :help:
.. и отново се замислих „Божее, какви автомобили са правени през миналия век. Сега всичко е пластмаса n-то качество."..

Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 5.01.2013

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от kannst » 07 Яну 2013, 17:59

Здравейте. Ако за лятото съм със 195/65/15 отпред и 215/50/15 отзад, освен по-висок разход на гориво ...какво друго да очаквам??? Двоумя се дали да слагам по-ниски отзад :dunno: Досега съм карал само със 195/65/15 и съм доволен.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Leon » 07 Яну 2013, 18:51

Отзад трябва да си с 215/60/15, иначе АБС-а ще се шашка лесно, ще изглежда нелепо, ще е ниско и ще друса :winky:
Never mistake motion for action...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 5.02.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e46 320dA
Мечтае да кара: e46 M3
Детайли за колата: touring facelift 04'

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от lancerpor » 07 Яну 2013, 19:51

А как мога да си спра АБС-а?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от ~Мишо~ » 07 Яну 2013, 20:02

lancerpor написа:
~Мишо~ написа:
lancerpor написа:
М52B20 без клима няма парно. Само на първа и втора степен духа при високи обороти. При ниски го няма никакво. Колата е с газов инжекцион. Загрява си нормално и стрелката си седи на 1мм след средата. На извънградско при пускане по енерция на скорост стрелката минава преди средата (изстива леко). С нов радиатор съм. Водна помпа и термостат са изключени като заподозрени. Смених и клапана на парното и пак същата работа. Обезвъздушена е на 100%, нивото на антифриза не се мени. Убива ме тази кола вече, моля дайте съвет!

Може би трябва да смениш изключения термостат, или пък монтажа на газовата е уникален... кой знае... :ok:


Ако е термостат нали няма да загрява? Аз казвам, че си загрява бързо и не мърда от средата. До колкото погледнах днес докато сменях клапата видях, че от маркучите дето излизат от радиатора в купето са изкарани едни Т-образни съединения от които отиват маркучите към изпарителя. До колкото си го представям това е така нареченото успоредно свързване. Така ли трябва да е или трябва да е последователно? Или аз се бъркам нещо?

Имаше скоро една тема за газова и парно, прегледай я.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 9.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW и VAG

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от zafirovp » 07 Яну 2013, 20:30

Днес забелязах, че когато пусна парното и давам газ се чува един тих, стържещ шум. Когато не съм пуснал парното, звука го няма. И на студена и загрята кола, звука ясно се чува под таблото. Не е шумен, но е по-скоро като скърцане. Ясно е, че е от перката, но как се оправя? Колата е е36 Компакт от 95 м42.

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от vladi_a_i » 08 Яну 2013, 0:11

zafirovp написа:Днес забелязах, че когато пусна парното и давам газ се чува един тих, стържещ шум. Когато не съм пуснал парното, звука го няма. И на студена и загрята кола, звука ясно се чува под таблото. Не е шумен, но е по-скоро като скърцане. Ясно е, че е от перката, но как се оправя? Колата е е36 Компакт от 95 м42.

Моторчето за парното колега се намира точно под филтрите от пред под чистачките,аз мойто го смазвах с масълце,капваш по някоя капка на оста близко до втулките където контактуват или пръсни със спрей...
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от ogata » 08 Яну 2013, 0:45

lancerpor написа:А как мога да си спра АБС-а?

Вадиш релето :roll:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

Photographer
Аватар
Мнения: 726
Регистриран на: 18.02.2010
Местоположение: Крайните квартали на столицата
Пол: Мъж
Кара: му се нещо старо

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от randity » 08 Яну 2013, 10:09

randity написа:Колеги, преди малко както си карах колата започна да мени зверски обороти от нищо. Почна от 1000 до 2000 и така няколко пъти. Спрях, изгасих я, запалих я и няма проблеми. Идеи от какво може да е ? :help: :help:

:dunno: :dunno:
.. и отново се замислих „Божее, какви автомобили са правени през миналия век. Сега всичко е пластмаса n-то качество."..

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 289
Регистриран на: 27.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: напред с вратите
Мечтае да кара: M3

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Angelov91 » 08 Яну 2013, 19:17

Колеги днес проверявах свещите и в единия от цилиндрите имаше масло, на какво се дължи това ?! M42
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от kdl » 08 Яну 2013, 19:40

randity написа:
randity написа:Колеги, преди малко както си карах колата започна да мени зверски обороти от нищо. Почна от 1000 до 2000 и така няколко пъти. Спрях, изгасих я, запалих я и няма проблеми. Идеи от какво може да е ? :help: :help:

:dunno: :dunno:

И каква е колата?
Ако е 4цил. бензинка, мисля че клапана за празния ход се ебава, т.нар. стъпково моторче.

Photographer
Аватар
Мнения: 726
Регистриран на: 18.02.2010
Местоположение: Крайните квартали на столицата
Пол: Мъж
Кара: му се нещо старо

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от randity » 08 Яну 2013, 20:00

liloff написа:
randity написа:
randity написа:Колеги, преди малко както си карах колата започна да мени зверски обороти от нищо. Почна от 1000 до 2000 и така няколко пъти. Спрях, изгасих я, запалих я и няма проблеми. Идеи от какво може да е ? :help: :help:

:dunno: :dunno:

И каква е колата?
Ако е 4цил. бензинка, мисля че клапана за празния ход се ебава, т.нар. стъпково моторче.

M43B16. И аз имам чувството, че е от него. Принципно на място мени обороти, но е нещо от сорта на 900-1000, а т'ва ей така изведнъж от нищото почна от 1000 до 2000 ...
.. и отново се замислих „Божее, какви автомобили са правени през миналия век. Сега всичко е пластмаса n-то качество."..

Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook