проблем-включен климатик и гасне колата ???

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 17 Авг 2006, 14:19

Утре ще ти го снимам да го видиш така май ще е най-добре :lol:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 106
Регистриран на: 16.08.2006
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: e39 520iA 1996 и Х5 3.0i/газ 2001
Мечтае да кара: МИГ 29 или АПАЧИ
Детайли за колата: всички екстри за модела и надпис Стенли Ройс :-)

Мнение от BOIAN » 17 Авг 2006, 14:20

...и как точно се чисти интерколера.....
" ВАЖНОТО Е ДА СИ НОРМАЛЕН В НЕНОРМАЛНА СИТУАЦИЯ, А НЕ НЕНОРМАЛЕН В НОРМАЛНА СИТУАЦИЯ"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 106
Регистриран на: 16.08.2006
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: e39 520iA 1996 и Х5 3.0i/газ 2001
Мечтае да кара: МИГ 29 или АПАЧИ
Детайли за колата: всички екстри за модела и надпис Стенли Ройс :-)

Мнение от BOIAN » 17 Авг 2006, 14:20

ок, мерси
" ВАЖНОТО Е ДА СИ НОРМАЛЕН В НЕНОРМАЛНА СИТУАЦИЯ, А НЕ НЕНОРМАЛЕН В НОРМАЛНА СИТУАЦИЯ"


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 17 Авг 2006, 14:20

Сва ля се и се промива отвътре с топла нафта и след това с бензин


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 17 Авг 2006, 14:22

Tod написа:ей намразвам я таз кола! :evil:

Дай я на мен тогава :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Кво пак и има сега :?:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 106
Регистриран на: 16.08.2006
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: e39 520iA 1996 и Х5 3.0i/газ 2001
Мечтае да кара: МИГ 29 или АПАЧИ
Детайли за колата: всички екстри за модела и надпис Стенли Ройс :-)

Мнение от BOIAN » 17 Авг 2006, 14:26

и за това мерси, утре като видя тоя маркуч каде е...събота и неделя ще си играя... :lol:
" ВАЖНОТО Е ДА СИ НОРМАЛЕН В НЕНОРМАЛНА СИТУАЦИЯ, А НЕ НЕНОРМАЛЕН В НОРМАЛНА СИТУАЦИЯ"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1126
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: Пловдив
Кара: M3 и Volvo XC70

Мнение от Tod » 18 Авг 2006, 7:42

dinozab написа:
Tod написа:ей намразвам я таз кола! :evil:

Дай я на мен тогава :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Кво пак и има сега :?:


Сега нищо, ма като я обичам се се разваля, ся шъ видим как ще се държи като я мразя! :twisted:
Good Luck

Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 11.05.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от alb » 18 Авг 2006, 9:38

При мен също паленето когато е топла беше проблем и чат пат гаснеше. Оказа се както каза Tod хидравлична глава на горивната помпа. Лошата новина е че не е евтино:(. Хидравлична глава 500 лв + труд + горивен филтър ~830 лв. Проблема с паленето изчезна. А за управляващия блок Tod ти е писал.
Последна промяна alb на 18 Авг 2006, 12:56, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 106
Регистриран на: 16.08.2006
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: e39 520iA 1996 и Х5 3.0i/газ 2001
Мечтае да кара: МИГ 29 или АПАЧИ
Детайли за колата: всички екстри за модела и надпис Стенли Ройс :-)

Мнение от BOIAN » 18 Авг 2006, 9:45

а реално проблема изчезна ли? кога я смени и колко струва?
" ВАЖНОТО Е ДА СИ НОРМАЛЕН В НЕНОРМАЛНА СИТУАЦИЯ, А НЕ НЕНОРМАЛЕН В НОРМАЛНА СИТУАЦИЯ"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1126
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: Пловдив
Кара: M3 и Volvo XC70

Мнение от Tod » 18 Авг 2006, 12:12

Колеги забравих да кажа че проблема може да идва и от перката на кондензатора-проблема се появява когато колата е яко загряла и си включи въпросната перка. Много ток дърпа и двигателя почва да тресе и т.н. -нова перка струва към 700-900лв оригинална други не се предлагат, трябва преспособяване!
Цената на управляващия блок на помпата е 1023 лв Бош! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Good Luck

Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 106
Регистриран на: 16.08.2006
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: e39 520iA 1996 и Х5 3.0i/газ 2001
Мечтае да кара: МИГ 29 или АПАЧИ
Детайли за колата: всички екстри за модела и надпис Стенли Ройс :-)

Мнение от BOIAN » 18 Авг 2006, 13:09

МЕРСИ ЗА ИНФОРМАЦИЯТА.... :(
" ВАЖНОТО Е ДА СИ НОРМАЛЕН В НЕНОРМАЛНА СИТУАЦИЯ, А НЕ НЕНОРМАЛЕН В НОРМАЛНА СИТУАЦИЯ"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 250
Регистриран на: 10.06.2005
Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)

Мнение от bat Jeko » 21 Авг 2006, 14:19

Здраве да е
изкам да споделя нещо, което ем учуди в Бг докато си бях.
Един мои познат , си кара Омегата съсъ същия мотор и за моя изненада си смени акомулатора и му изчезна проблема с топлия старт.
Работата отиваше към продажба на колата а сега си я кара и си я къта.
Аз лично съм писал доста за този мотор, и доста нерви хвърлих , и да си призная останах доста изненадан отрезолтата.
Не ви съветвам да си сменяте акомулаторите, но дизела е доста чуствителен от старана на мин .обороти за паленето.
Тъка че стартера, и акомулатора си имат значение/каккто и много други неща/
Ако некои има възможноста да направи една проба с, или ако си е сменял акомулатора и е дало некакв резолтат, нека пише.
За това което се спомена за интеркоолера, нема такъв които да не е мръсен ако е работил.
Нема къде да отидат маслените пари ан мотора , те се изгарят и си минават, през него,и го цапат.
Улртасоник , му е маиката и некои по силен химикал, може и нафта но топла и с дота киснене.
Ако е забит въздуха е топъл ,, т.е. не достатъчен, колата не ма каk да върви без въздух, и от там се вдигат температури, горят и клапани , грее и мотора , нормално е.
Профилактика си му е маиката , то ти се отплаща.
верно идва скъпо, ама които изка да кара и да не харчи пари си купва Toyota, и си кара лагерна количка, а не автомобил , от класа пък макар и 10 -12 годишен. Kaтализатора , забучили се , все едно имаш картоф в аспуха, къде да отидат газовете и колко бързо да излезнат че не правят проблем на другите дето идват . мотора се спъва, и грее, после температурата мие 12 "и" ами ще бъде "и",нема как.
Това е накратко.
За мен си оставa загадка този мотор и неговите прищевки.
Продължавам да си чета форума и да си спомням само хубави неща за ТДС са .
Sъс здраве
Good luck

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 21 Авг 2006, 15:14

bat Jeko написа:Здраве да е
изкам да споделя нещо, което ем учуди в Бг докато си бях.
...

И защо не се обади докато си беше в България? :evil:
Изображение


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 22 Авг 2006, 7:54

Извинявай че молко късно ти пускам снимките но просто по-рано нямах възможност :uups: Ето това е въпросния маркуч и сензор :arrow:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 768
Регистриран на: 10.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

.

Мнение от DEO » 22 Авг 2006, 13:12

при мен се полу4ава, ама при незагряла кола когато е в синиото о6те и като вклу4а климата на 4 степен да духа... тогава ми падат оборотите.. но е нормално маи4е.. 6тото колата не е загряла а и климата пада оборотите.. някъде към 500 ми седят като го пусна ина4е са ми около 600... на 500 не ми гасне колата...като пусна 4 степен падат и под 500 като не е загряла и гасне..
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!
ИзображениеИзображение
Части за Е34 - тел.0899 828 626

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook