за ключ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Amitival
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 26.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318ti
- Мечтае да кара: e36 M3
за ключ
така днеска установиха че са ми заминали някви валове главата на гвигателя трябва да се сваля и така нататък искат ми 500 лева за всичко.....колата има ГИ на 3 месеца и 5000км чисто нов е .....Така аз мисля да сменя двигателя но с 2-ка 6-так това знам че е възможно но въпроса ми е мойта газ мога ли да мотирам на новия двигател просто не виждам смисъл да правя този като мога да го заменя за 6-так но с газта нз как ще стане та питането ми е някой правил ли го е и това е ГИ за 4 цилиндара освен че трябва да се добавят още 2 и нов изпарител друго дали трябва да се сменя
Последна промяна Amitival на 29 Мар 2013, 21:48, променена общо 1 път
- Angelov91
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 27.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: напред с вратите
- Мечтае да кара: M3
Re: Съвети за м42в18 прецака се и мисля смяна
Мисля че самия софтуер е по различен от 4-цилиндровото , а и още 2 дюзи трябва да се вземат
- Jang1r
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 508
- Регистриран на: 9.07.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: го на ножки
- Мечтае да кара: на 50ст бензина.
Re: Съвети за м42в18 прецака се и мисля смяна
Що не си оправиш иСа?иС към 20ка и може би най-глупавата конверсия 

BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Съвети за м42в18 прецака се и мисля смяна
Поне вземи М50Б25 да не те е яд после 

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Amitival
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 26.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318ti
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: Съвети за м42в18 прецака се и мисля смяна
ами незнам защо не я оправя 500 ми се вижда много за този мотор това е работа + частии ..а оделно 6-така ме радва повече и е много голяма разликата....не искам по голям мотор защото е на газ а на 2.5 2.8 не виждам смисъл да се слага газ....
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
Re: Съвети за м42в18 прецака се и мисля смяна
заминали валове на М42
и 500 лева ремонт,по-добре си смени майстора да не се охарчваш излишно



- Amitival
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 26.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318ti
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: Съвети за м42в18 прецака се и мисля смяна
200 лева искат за работа другото части сваляне на главата шлаифане там валовете гумичките и всички гарнитури
Re: Съвети за м42в18 прецака се и мисля смяна
сменяй майстора братле много пари ти иска а ИСа е хубав мотор ако всичко му е наред варви повече от вануса 2.0
BMW MOTORSPORT
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: Съвети за м42в18 прецака се и мисля смяна
GENA_E36 написа: ИСа е хубав мотор ако всичко му е наред варви повече от вануса 2.0
То хубаво, че повечето с двайските минаха на 2,8ци иначе ще ти кажат, кое върви повече...



Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Съвети за м42в18 прецака се и мисля смяна
по-добре според мен дай пари и си направи твоя мотор, ама да знаеш, че наистина си е наред, от колкото да вземаш кой знае колко утрепана 20ка за същите пари. разликата е 15Нм, а ис-а е доста по-рязък от 20ката.
като смених мотора, добавих 2 инжектора към рейката, по-голям изпарител (1.8-2.8 при теб няма да се налага), и друг компютър, който да контролира 6 инжектора. Тук вече си зависи и с какъв комп. си.
като смених мотора, добавих 2 инжектора към рейката, по-голям изпарител (1.8-2.8 при теб няма да се налага), и друг компютър, който да контролира 6 инжектора. Тук вече си зависи и с какъв комп. си.
- valeri_86_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 20.04.2010
- Местоположение: Ямбол-Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318is Coupe
- Мечтае да кара: BMW e21
Re: Съвети за м42в18 прецака се и мисля смяна
И как така маисторите сметнаха ,че ИСа ти е прецакал валове...Какви симптоми има...как се държи колата...
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Съвети за м42в18 прецака се и мисля смяна
ръб написа:по-добре според мен дай пари и си направи твоя мотор, ама да знаеш, че наистина си е наред, от колкото да вземаш кой знае колко утрепана 20ка за същите пари. разликата е 15Нм, а ис-а е доста по-рязък от 20ката.
като смених мотора, добавих 2 инжектора към рейката, по-голям изпарител (1.8-2.8 при теб няма да се налага), и друг компютър, който да контролира 6 инжектора. Тук вече си зависи и с какъв комп. си.
Аз затова му предложих моя ис,напълно редовен,изправен,обслужен за тея пари дето му искат за ремонт...Смених ис-а с м52 и мога да ти кажа,че доста повече пари ще ти трябват за по-голям мотор,но ти си знаеш

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
Re: Съвети за м42в18 прецака се и мисля смяна
Колеги и аз да се допитам до вашите мнения.
Става въпрос за М43Б18 - откакто съм купил колата си е с този мотор и си върви повече от перфектно -лято зима , добър разход дава както на бензин така и на газ (слагал съм му ГИ).
Още при купуването гарнитурата на капака беше явно изтървала и леко омасляваше , но в течение на времето така и не я смених - на 10к км губеше сигурно 1-200гр масло.
Но преди месец сменях горивния филтър и като видях отдолу всичко беше в масло - като се почне от двигателя , чак до скоростната кутия. Заведох я на майстор - огледа я и каза , че най-добре да измия двигателя и след това да се започне със смяната и ремонтите.
Та единия вариант е да си направя един хубав ремонт на моя си двигател и да продължавам да си го търкалям - ще се семнят гарнитури на капак и глава , като се отвори двигателя вътре - клапани гумички ,абе всичко нужно. Профилактика на скоростната кутия - майстора каза , че имало някакъв семеринг за смяна също. Та доста неща станаха.
Някой има ли представа ориентировъчно колко горе долу ще излезне целия този ремонт + съответните части.
Защото обмислям и друг вариант освен ремонта, вместо да наливам тези пари в моя си двигател да сложа някой М44Б18
Става въпрос за М43Б18 - откакто съм купил колата си е с този мотор и си върви повече от перфектно -лято зима , добър разход дава както на бензин така и на газ (слагал съм му ГИ).
Още при купуването гарнитурата на капака беше явно изтървала и леко омасляваше , но в течение на времето така и не я смених - на 10к км губеше сигурно 1-200гр масло.
Но преди месец сменях горивния филтър и като видях отдолу всичко беше в масло - като се почне от двигателя , чак до скоростната кутия. Заведох я на майстор - огледа я и каза , че най-добре да измия двигателя и след това да се започне със смяната и ремонтите.
Та единия вариант е да си направя един хубав ремонт на моя си двигател и да продължавам да си го търкалям - ще се семнят гарнитури на капак и глава , като се отвори двигателя вътре - клапани гумички ,абе всичко нужно. Профилактика на скоростната кутия - майстора каза , че имало някакъв семеринг за смяна също. Та доста неща станаха.
Някой има ли представа ориентировъчно колко горе долу ще излезне целия този ремонт + съответните части.
Защото обмислям и друг вариант освен ремонта, вместо да наливам тези пари в моя си двигател да сложа някой М44Б18

- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Съвети за м42в18 прецака се и мисля смяна
don_gori написа:Колеги и аз да се допитам до вашите мнения.
Става въпрос за М43Б18 - откакто съм купил колата си е с този мотор и си върви повече от перфектно -лято зима , добър разход дава както на бензин така и на газ (слагал съм му ГИ).
Още при купуването гарнитурата на капака беше явно изтървала и леко омасляваше , но в течение на времето така и не я смених - на 10к км губеше сигурно 1-200гр масло.
Но преди месец сменях горивния филтър и като видях отдолу всичко беше в масло - като се почне от двигателя , чак до скоростната кутия. Заведох я на майстор - огледа я и каза , че най-добре да измия двигателя и след това да се започне със смяната и ремонтите.
Та единия вариант е да си направя един хубав ремонт на моя си двигател и да продължавам да си го търкалям - ще се семнят гарнитури на капак и глава , като се отвори двигателя вътре - клапани гумички ,абе всичко нужно. Профилактика на скоростната кутия - майстора каза , че имало някакъв семеринг за смяна също. Та доста неща станаха.
Някой има ли представа ориентировъчно колко горе долу ще излезне целия този ремонт + съответните части.
Защото обмислям и друг вариант освен ремонта, вместо да наливам тези пари в моя си двигател да сложа някой М44Б18
м44б19 е мотора,а за твоя ремонт си не по-малко от 300-400лв.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- Amitival
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 26.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318ti
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: Съвети за м42в18 прецака се и мисля смяна
така след доста мислене колеги решил съм да направя моя мотор понеже за почти 5 години двигатела е бил перфектен никога не е отварян а и масло никога не съм долял както си го сипа така излиза....другото което е понеже е много странен за мен проблема колата не искаше да дигне оборотите първо повече от 2000 после от 1000 и това само когато загрее при студено колата работи идеално и на газ и бензин и от към гърнето имаше страннен звук като на запушено дано ако някой има сходен проблем и место да върти като мен на 10 места и 3 диагностика да се орентира какъв е проблема
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани