за ключ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 138
Регистриран на: 26.07.2008
Пол: Мъж
Кара: e36 318ti
Мечтае да кара: e36 M3

за ключ

Мнение от Amitival » 05 Яну 2013, 12:54

така днеска установиха че са ми заминали някви валове главата на гвигателя трябва да се сваля и така нататък искат ми 500 лева за всичко.....колата има ГИ на 3 месеца и 5000км чисто нов е .....Така аз мисля да сменя двигателя но с 2-ка 6-так това знам че е възможно но въпроса ми е мойта газ мога ли да мотирам на новия двигател просто не виждам смисъл да правя този като мога да го заменя за 6-так но с газта нз как ще стане та питането ми е някой правил ли го е и това е ГИ за 4 цилиндара освен че трябва да се добавят още 2 и нов изпарител друго дали трябва да се сменя
Последна промяна Amitival на 29 Мар 2013, 21:48, променена общо 1 път
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3 Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 289
Регистриран на: 27.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: напред с вратите
Мечтае да кара: M3

Re: Съвети за м42в18 прецака се и мисля смяна

Мнение от Angelov91 » 05 Яну 2013, 13:13

Мисля че самия софтуер е по различен от 4-цилиндровото , а и още 2 дюзи трябва да се вземат
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 508
Регистриран на: 9.07.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: го на ножки
Мечтае да кара: на 50ст бензина.

Re: Съвети за м42в18 прецака се и мисля смяна

Мнение от Jang1r » 05 Яну 2013, 14:48

Що не си оправиш иСа?иС към 20ка и може би най-глупавата конверсия :dunno:
BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Съвети за м42в18 прецака се и мисля смяна

Мнение от Nickelback » 05 Яну 2013, 15:10

Поне вземи М50Б25 да не те е яд после :D
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 138
Регистриран на: 26.07.2008
Пол: Мъж
Кара: e36 318ti
Мечтае да кара: e36 M3

Re: Съвети за м42в18 прецака се и мисля смяна

Мнение от Amitival » 05 Яну 2013, 16:25

ами незнам защо не я оправя 500 ми се вижда много за този мотор това е работа + частии ..а оделно 6-така ме радва повече и е много голяма разликата....не искам по голям мотор защото е на газ а на 2.5 2.8 не виждам смисъл да се слага газ....
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3 Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Re: Съвети за м42в18 прецака се и мисля смяна

Мнение от petio_bmw 318is » 05 Яну 2013, 20:59

заминали валове на М42 :mhihi: :mhihi: :mhihi: и 500 лева ремонт,по-добре си смени майстора да не се охарчваш излишно

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 138
Регистриран на: 26.07.2008
Пол: Мъж
Кара: e36 318ti
Мечтае да кара: e36 M3

Re: Съвети за м42в18 прецака се и мисля смяна

Мнение от Amitival » 05 Яну 2013, 22:58

200 лева искат за работа другото части сваляне на главата шлаифане там валовете гумичките и всички гарнитури
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3 Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 9.08.2007

Re: Съвети за м42в18 прецака се и мисля смяна

Мнение от GENA_E36 » 06 Яну 2013, 16:42

сменяй майстора братле много пари ти иска а ИСа е хубав мотор ако всичко му е наред варви повече от вануса 2.0
BMW MOTORSPORT

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Re: Съвети за м42в18 прецака се и мисля смяна

Мнение от Борис_Малинов » 06 Яну 2013, 18:11

GENA_E36 написа: ИСа е хубав мотор ако всичко му е наред варви повече от вануса 2.0

То хубаво, че повечето с двайските минаха на 2,8ци иначе ще ти кажат, кое върви повече... :mhihi:
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: Съвети за м42в18 прецака се и мисля смяна

Мнение от ръб » 07 Яну 2013, 1:15

по-добре според мен дай пари и си направи твоя мотор, ама да знаеш, че наистина си е наред, от колкото да вземаш кой знае колко утрепана 20ка за същите пари. разликата е 15Нм, а ис-а е доста по-рязък от 20ката.

като смених мотора, добавих 2 инжектора към рейката, по-голям изпарител (1.8-2.8 при теб няма да се налага), и друг компютър, който да контролира 6 инжектора. Тук вече си зависи и с какъв комп. си.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 20.04.2010
Местоположение: Ямбол-Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: BMW 318is Coupe
Мечтае да кара: BMW e21

Re: Съвети за м42в18 прецака се и мисля смяна

Мнение от valeri_86_ » 08 Яну 2013, 12:10

И как така маисторите сметнаха ,че ИСа ти е прецакал валове...Какви симптоми има...как се държи колата...

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: Съвети за м42в18 прецака се и мисля смяна

Мнение от vladi_a_i » 08 Яну 2013, 12:38

ръб написа:по-добре според мен дай пари и си направи твоя мотор, ама да знаеш, че наистина си е наред, от колкото да вземаш кой знае колко утрепана 20ка за същите пари. разликата е 15Нм, а ис-а е доста по-рязък от 20ката.

като смених мотора, добавих 2 инжектора към рейката, по-голям изпарител (1.8-2.8 при теб няма да се налага), и друг компютър, който да контролира 6 инжектора. Тук вече си зависи и с какъв комп. си.

Аз затова му предложих моя ис,напълно редовен,изправен,обслужен за тея пари дето му искат за ремонт...Смених ис-а с м52 и мога да ти кажа,че доста повече пари ще ти трябват за по-голям мотор,но ти си знаеш :yes:
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 642
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW ///E36

Re: Съвети за м42в18 прецака се и мисля смяна

Мнение от don_gori » 08 Яну 2013, 13:22

Колеги и аз да се допитам до вашите мнения.
Става въпрос за М43Б18 - откакто съм купил колата си е с този мотор и си върви повече от перфектно -лято зима , добър разход дава както на бензин така и на газ (слагал съм му ГИ).
Още при купуването гарнитурата на капака беше явно изтървала и леко омасляваше , но в течение на времето така и не я смених - на 10к км губеше сигурно 1-200гр масло.
Но преди месец сменях горивния филтър и като видях отдолу всичко беше в масло - като се почне от двигателя , чак до скоростната кутия. Заведох я на майстор - огледа я и каза , че най-добре да измия двигателя и след това да се започне със смяната и ремонтите.
Та единия вариант е да си направя един хубав ремонт на моя си двигател и да продължавам да си го търкалям - ще се семнят гарнитури на капак и глава , като се отвори двигателя вътре - клапани гумички ,абе всичко нужно. Профилактика на скоростната кутия - майстора каза , че имало някакъв семеринг за смяна също. Та доста неща станаха.
Някой има ли представа ориентировъчно колко горе долу ще излезне целия този ремонт + съответните части.
Защото обмислям и друг вариант освен ремонта, вместо да наливам тези пари в моя си двигател да сложа някой М44Б18 :roll:

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: Съвети за м42в18 прецака се и мисля смяна

Мнение от vladi_a_i » 08 Яну 2013, 13:45

don_gori написа:Колеги и аз да се допитам до вашите мнения.
Става въпрос за М43Б18 - откакто съм купил колата си е с този мотор и си върви повече от перфектно -лято зима , добър разход дава както на бензин така и на газ (слагал съм му ГИ).
Още при купуването гарнитурата на капака беше явно изтървала и леко омасляваше , но в течение на времето така и не я смених - на 10к км губеше сигурно 1-200гр масло.
Но преди месец сменях горивния филтър и като видях отдолу всичко беше в масло - като се почне от двигателя , чак до скоростната кутия. Заведох я на майстор - огледа я и каза , че най-добре да измия двигателя и след това да се започне със смяната и ремонтите.
Та единия вариант е да си направя един хубав ремонт на моя си двигател и да продължавам да си го търкалям - ще се семнят гарнитури на капак и глава , като се отвори двигателя вътре - клапани гумички ,абе всичко нужно. Профилактика на скоростната кутия - майстора каза , че имало някакъв семеринг за смяна също. Та доста неща станаха.
Някой има ли представа ориентировъчно колко горе долу ще излезне целия този ремонт + съответните части.
Защото обмислям и друг вариант освен ремонта, вместо да наливам тези пари в моя си двигател да сложа някой М44Б18 :roll:

м44б19 е мотора,а за твоя ремонт си не по-малко от 300-400лв.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 138
Регистриран на: 26.07.2008
Пол: Мъж
Кара: e36 318ti
Мечтае да кара: e36 M3

Re: Съвети за м42в18 прецака се и мисля смяна

Мнение от Amitival » 08 Яну 2013, 20:45

така след доста мислене колеги решил съм да направя моя мотор понеже за почти 5 години двигатела е бил перфектен никога не е отварян а и масло никога не съм долял както си го сипа така излиза....другото което е понеже е много странен за мен проблема колата не искаше да дигне оборотите първо повече от 2000 после от 1000 и това само когато загрее при студено колата работи идеално и на газ и бензин и от към гърнето имаше страннен звук като на запушено дано ако някой има сходен проблем и место да върти като мен на 10 места и 3 диагностика да се орентира какъв е проблема
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3 Изображение

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook