Проблем с М42
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- zafirovp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 557
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и VAG
Проблем с М42
Здравейте,
Днес на една бензиностанция, реших да отворя капака. Забелязах теч на масло и хидравлична течност. Двигателя е измит преди 1000 км. Маслото е сменяно също преди 1000 км. От тогава колата е видяла доста тормоз. Моля за малко повече информация, къде да търсим проблема, колко ще струва ремонта и къде може да извършат подобен ремонт качествено(от София съм).






Весели Празници!
Днес на една бензиностанция, реших да отворя капака. Забелязах теч на масло и хидравлична течност. Двигателя е измит преди 1000 км. Маслото е сменяно също преди 1000 км. От тогава колата е видяла доста тормоз. Моля за малко повече информация, къде да търсим проблема, колко ще струва ремонта и къде може да извършат подобен ремонт качествено(от София съм).






Весели Празници!
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Проблем с М42
Семеринга на коляновия вал ти е заминал.Виж си клапана за картерните газове....да не ти надува мотора.Датчика на коляновия вал има О пръстен-смени го..
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
Re: Проблем с М42
Освен всичките работи който колегата е изброил, погледнете и гарнитурата на картера как е.
Прави каквото ТРЯБВА, пък да става каквото ЩЕ!!!
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Проблем с М42
Аааа и си стегни маркучите под казанчето за хидравликата,че се одървят след време и пропускат...
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- s_kolev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 204
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София/Силистра
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318ti
- Мечтае да кара: всичко
- Детайли за колата: М42б18 '94
Re: Проблем с М42
Измий пак мотора и провери за теч от капаците на веригата, тялото на термостата, капака на клапаните или семеринг-а на кол. вал, виж и картера. Слаби места на М42 са гарнитурата на капака на клапаните, капаците на веригата и гарнитурата при тялото на масления филтър 

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проблем с М42
Маслото на хидравликата ли си сменял? По принцип е хубаво като се сменя, да се свали казанчето и да се почисти. Даже май имаше някаква цедка на дъното, която не помня дали се сменяше (дали не беше едно цяло
). Болежка на тия казанчета са щуцерите - понякога се цепят. При всички случаи обаче е нужно да почистиш добре и да наблюдаваш внимателно от къде ще протече.

- zafirovp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 557
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и VAG
Re: Проблем с М42
Цял ден се мъчих и до никъде не стигнах. Първо започнах с отсраняването на проблема с играещи обороти.
Първо смених въздушния филтър- нищо
После горивния - пак нищо
Свалих стъпковото моторче, изпразних половин флакон WD-40 в него, забърсах с чист парцал, измих маркучите- нищо
При сваляне забелязах, че един маркуч, влизащ в спирачната помпа е скъсан. Е колко съм дърпал само аз си знам, вадене няма.

Ако някой, знае как да го изкарам тоя маркуч да казва, че изглежда с груба сила нестава. И така колата си работи, но всеки момент, ще се скъса, и това както винаги ще е най-неподходящия момент.
След това махнах казанчето на хидравликата, изглежда че е здраво, само скобите са за смяна. Проблемите с теча на маслото ще ги оправям в сервиз, понеже не съм сигурен че ще се справя.
Много мерси за отговорите, ще съм благодарен ако някой даде съвет за гадния маркуч как да го сваля.
Първо смених въздушния филтър- нищо
После горивния - пак нищо
Свалих стъпковото моторче, изпразних половин флакон WD-40 в него, забърсах с чист парцал, измих маркучите- нищо
При сваляне забелязах, че един маркуч, влизащ в спирачната помпа е скъсан. Е колко съм дърпал само аз си знам, вадене няма.

Ако някой, знае как да го изкарам тоя маркуч да казва, че изглежда с груба сила нестава. И така колата си работи, но всеки момент, ще се скъса, и това както винаги ще е най-неподходящия момент.
След това махнах казанчето на хидравликата, изглежда че е здраво, само скобите са за смяна. Проблемите с теча на маслото ще ги оправям в сервиз, понеже не съм сигурен че ще се справя.
Много мерси за отговорите, ще съм благодарен ако някой даде съвет за гадния маркуч как да го сваля.
- zafirovp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 557
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и VAG
Re: Проблем с М42
Хайде още малко feedback.
Вече 12 часа се занимавам с колата. Изглежда прекалих с кафетата.
Маркуча от спирачната помпа така и немога да го изкарам. Използвам мнооого груба сила. Цената в Дару Кар е 60 лв. Мога ли на негово място да сложа обикновен гумен маркуч? Как да изкарам стария?
Колегата vladi_a_i ме посъветва да изолирам клапана за картерни газове. Търсих в Интернет, но не ми е ясно как точно става. Има един гумен маркуч, който влиза в филтъра. Маркуча е много мек и почти скъсан, в дару кар естествено е 40 лв.
Мога ли да го сменя с обикновен, маслоустойчив маркуч. Как да излирам клапана?
ПС:
Знам, че сигурно питам елементарни въпроси, но нямам никакъв опит с колите, но имам голямо желание да се науча. Не ми пречи след Нова Година да я вкарам в сервиз, и да съм спокоен, но много по-добре за мен ще е ако оправя сам каквото мога.
Благодаря
Вече 12 часа се занимавам с колата. Изглежда прекалих с кафетата.
Маркуча от спирачната помпа така и немога да го изкарам. Използвам мнооого груба сила. Цената в Дару Кар е 60 лв. Мога ли на негово място да сложа обикновен гумен маркуч? Как да изкарам стария?



Колегата vladi_a_i ме посъветва да изолирам клапана за картерни газове. Търсих в Интернет, но не ми е ясно как точно става. Има един гумен маркуч, който влиза в филтъра. Маркуча е много мек и почти скъсан, в дару кар естествено е 40 лв.




ПС:
Знам, че сигурно питам елементарни въпроси, но нямам никакъв опит с колите, но имам голямо желание да се науча. Не ми пречи след Нова Година да я вкарам в сервиз, и да съм спокоен, но много по-добре за мен ще е ако оправя сам каквото мога.
Благодаря

- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Проблем с М42
Клапана го запушваш или махаш и слагаш нещо така,че да не дърпа повече въздух от там.Маркуча дето излиза от капака на главата го пускаш свободно да си стой,може да ползваш маслоустойчив маркуч
и да го отведеш надолу към дъното на мотора отстрани,че парите да си излизат свободно и да не ти намирисва
.Този маркуч дето ти излиза от сервото към колектора си вземи от колега от форума здрав и си го смени,че той ти е нужен за спирането на автомобила-той не е обикновен,при мен даже е облицован отвън с метална тел да не огъва.Ако нещо не разбра попитай пак,не е срамно човек да не знае
..И маркуча вземи го изрежи,кво се моташ 




БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- XaH-kpyM
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: 18.06.2012
- Местоположение: Майна
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 1982 Corvette
- Детайли за колата: WBS...
Re: Проблем с М42
Не искам да се заяждам ,ама за да спестите 30лв от ходене в сервиз, ще похарчите 300 за изпотрошени чарколяци.
Иначе и обикновен маркуч да сложиш на сервото ще кара, гледай само да е с малко по-дебели стени.
Иначе и обикновен маркуч да сложиш на сервото ще кара, гледай само да е с малко по-дебели стени.
- zafirovp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 557
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и VAG
Re: Проблем с М42
Да така е прав си, но има и сервизи където за 30 лв ремонт, ще ти потрошат колата. От личен опит го казвам. Пък и този маркуч е така от доста време и в доста сервизи не са го забелязали. Смяната ми е лесна, ама махането ме запъна. Утре сутринта го почвам с ножовката.
Благодаря на всички за отговорите, много ми помогнахте.

Благодаря на всички за отговорите, много ми помогнахте.

- jorko7120
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 1.12.2011
- Пол: Мъж
- Кара: кво му падне...
- Мечтае да кара: М6 G-power
Re: Проблем с М42
zafirovp написа:Да така е прав си, но има и сервизи където за 30 лв ремонт, ще ти потрошат колата. От личен опит го казвам. Пък и този маркуч е така от доста време и в доста сервизи не са го забелязали. Смяната ми е лесна, ама махането ме запъна. Утре сутринта го почвам с ножовката.![]()
Благодаря на всички за отговорите, много ми помогнахте.
Няма лошо но внимавай да не прецакаш щуцера или там както му се казва на това дето е нахлузен маркуча. Може преди това да пробваш с права отвертка (да не е много широка) пъхаш от къде края на маркуча колкото може и дърпаш с разклащане. Аз така правя като ми се опъне някой маркуч и до сега с успех


- zafirovp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 557
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и VAG
Re: Проблем с М42
Успешно извадих маркуча. И без него си работят спирачките (поне на място
). Скъсих го доста, след празниците ще се сменя, че сега не е най-подходящия момент за търсене на части.

13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани