E92 330xd гасне след 200-300 метра

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 2.04.2011
Пол: Мъж

E92 330xd гасне след 200-300 метра

Мнение от lomb » 18 Дек 2012, 16:17

пали без проблем,но след 200 метра гасне и вече няма палене.На другия ден същото.На диагностика грешки няма.Та интересува ме има ли помпа в резервоара или преди помпата за високо налягане???

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Re: E92 330xd гасне след 200-300 метра

Мнение от xerial » 18 Дек 2012, 17:22

Не може да няма грешки.... няма как да гасне и да няма набита грешка... помпата в резервоара ако беше нямаше да палиш... може някой от датчиците на колянов или разпределителен , но така е малко като - Звездите ми го говорят...
Най добре закарай колата при някой, който е в час :yes:
Изображение Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 23.07.2012

Re: E92 330xd гасне след 200-300 метра

Мнение от Mitko89 » 20 Дек 2012, 18:13

Да не би да имаш чип(имобилайзер ли там кво) и да му е паднала батериата просто :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 458
Регистриран на: 2.01.2010
Пол: Мъж
Кара: 992 turbo, G30 540ixdrive.

Re: E92 330xd гасне след 200-300 метра

Мнение от Shadowed » 20 Дек 2012, 21:50

Mitko89 написа:Да не би да имаш чип(имобилайзер ли там кво) и да му е паднала батериата просто :dunno:

:wtf:

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 10.06.2008
Местоположение: BG Pleven

Re: E92 330xd гасне след 200-300 метра

Мнение от lombi » 21 Дек 2012, 19:43

от вчера не пали...след неколкократно стартиране излиза грешка
cranckshaft sensor
датчика го смених,отново не пали ,захранването до датчика го има сигнала от датчика влиза в компютъра ,а продължава да не пали и да излиза тази грешка.В същото време не тръгва и горивната помпа в резервоара.

Dicky Wolf
Аватар
Мнения: 595
Регистриран на: 25.02.2007
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: Z4M Roadster

Re: E92 330xd гасне след 200-300 метра

Мнение от TsvetanVR » 21 Дек 2012, 21:26

Ми явно отчита нещо, дето не му харесва... :) Аз бих я закарал в БМВ за диагностика.

п.п. Пробва ли да разкачиш и закачиш акумулатора? При мен са се оправяли всякакви странни феномени на различни коли по тоя начин...
Изображение

I wanna leave you far behind....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 8.04.2007
Пол: Мъж

Re: E92 330xd гасне след 200-300 метра

Мнение от DRAG_BG » 22 Дек 2012, 8:28

това с акумулатора е на-голямата глупост,която може да сътвориш .Как разбрахте ,че сигнала влиза в компютъра ?
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 2.04.2011
Пол: Мъж

Re: E92 330xd гасне след 200-300 метра

Мнение от lomb » 23 Дек 2012, 12:01

ами сондата на осцилоскопа я забихме на кабела точно до буксата на компа..сигнал има

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 8.04.2007
Пол: Мъж

Re: E92 330xd гасне след 200-300 метра

Мнение от DRAG_BG » 23 Дек 2012, 15:19

виждаш ли обороти през диагностиката докато въртиш на стартер ? Налягане в рейла и ниското на стартер ? Щом имаш осцилоскоп ,виж синхронизация .
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 2.04.2011
Пол: Мъж

Re: E92 330xd гасне след 200-300 метра

Мнение от lomb » 23 Дек 2012, 18:33

оборотите излизат.....обаче със забавяне и ме съмнява че ги чете от разпределителния,понеже четох в един руски сайт, че ако не намери коляновия го замества със сигнала от разпределителния,но и при това положение трябва да работи мотора,но нестабилно.Относно налягането в реила,няма го понеже не тръгва помпата в резервоара.Като и подам външно захранване,при въртене на стартер вдига 250-260атм.в реила....но пак не пали.

Dicky Wolf
Аватар
Мнения: 595
Регистриран на: 25.02.2007
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: Z4M Roadster

Re: E92 330xd гасне след 200-300 метра

Мнение от TsvetanVR » 23 Дек 2012, 20:30

DRAG_BG написа:това с акумулатора е на-голямата глупост,която може да сътвориш .Как разбрахте ,че сигнала влиза в компютъра ?


Чакам обосновка, иначе изречението ти е напълно безсмислено. :)

п.п. Пак ли някоя глава от митовете и легендите как Е90 не трябвало да остава без ток? :lol:
Изображение

I wanna leave you far behind....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 8.04.2007
Пол: Мъж

Re: E92 330xd гасне след 200-300 метра

Мнение от DRAG_BG » 23 Дек 2012, 23:50

- Не видях в TIS за Е92 да пише - ако имате проблеми с колата си ,разкачайте едната клема на акумулатора, доката се оправи от самосебе си ;
- 2 пъти съм имал проблем с имобилайзер и веднъж с I-Drive джойстик (колкото и нелогично да ти звучи - умря от раз) ,в следствие разкачан акумулатор (т.е. парил съм се)
- не помня къде го четох ,но е препоръчително при смяна на акумулатор ,да се свърже друг (малък) на клемите в двигателния отсег (защо ли ? )
- след като го разкачи ,после трябва да си обучава стъкла и шибедах
колегата пуснал темата , явно разполага с нужната диагностика ,не се сещам какво повече може да постигне,ако разкачи акумулатора (= рестарт на всички модули )

постът ми не цели дразги , но предложението ти не е решение на сериозно съществуващ проблем :bchug:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 2.04.2011
Пол: Мъж

Re: E92 330xd гасне след 200-300 метра

Мнение от lomb » 24 Дек 2012, 10:04

Някой не се ли е сблъсквал с такъв проблем...или да има идея какво може да пречи на колата да запали....

Dicky Wolf
Аватар
Мнения: 595
Регистриран на: 25.02.2007
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: Z4M Roadster

Re: E92 330xd гасне след 200-300 метра

Мнение от TsvetanVR » 24 Дек 2012, 23:36

DRAG_BG написа:- Не видях в TIS за Е92 да пише - ако имате проблеми с колата си ,разкачайте едната клема на акумулатора, доката се оправи от самосебе си ;
- 2 пъти съм имал проблем с имобилайзер и веднъж с I-Drive джойстик (колкото и нелогично да ти звучи - умря от раз) ,в следствие разкачан акумулатор (т.е. парил съм се)
- не помня къде го четох ,но е препоръчително при смяна на акумулатор ,да се свърже друг (малък) на клемите в двигателния отсег (защо ли ? )
- след като го разкачи ,после трябва да си обучава стъкла и шибедах
колегата пуснал темата , явно разполага с нужната диагностика ,не се сещам какво повече може да постигне,ако разкачи акумулатора (= рестарт на всички модули )

постът ми не цели дразги , но предложението ти не е решение на сериозно съществуващ проблем :bchug:


Всичко си се обучава само за минута-две. Не знам отде го измисли т'ва с обучаването. Аз лично съм разкачал и при Е90, и при Е65, и при много други и не съм имал проблеми. Веднъж цялата Entertainment System (музика, екран, всичко) умря и единствения начин по който тръгна отново беше чрез тази интервенция. Единствено в началото хидравликата не работи както трябва, но като я врътнеш наляво-надясно си се връща към нормалното състояние. За всяка една машина (че и за човека :mhihi: ) е добре да се рестартира от време на време. ;)

п.п. Аз също не целя да се карам с хората. :) Весела Коледа! :)

п.п.2. До автора - след като очевидно никой тук не може да ти помогне, най-добре е да я закараш в БМВ или в някой друг сериозен сервиз с богат опит в работата с БМВ и там да ѝ поставят диагноза и назначат лечение :)
Изображение

I wanna leave you far behind....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: E92 330xd гасне след 200-300 метра

Мнение от JTD » 25 Дек 2012, 3:00

lomb написа:Някой не се ли е сблъсквал с такъв проблем...или да има идея какво може да пречи на колата да запали....

Щом разполагаш с осцилоскоп, може ли да кажеш дали отиват импулси до дюзите?
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

Следваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook