E92 330xd гасне след 200-300 метра
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
E92 330xd гасне след 200-300 метра
пали без проблем,но след 200 метра гасне и вече няма палене.На другия ден същото.На диагностика грешки няма.Та интересува ме има ли помпа в резервоара или преди помпата за високо налягане???
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: E92 330xd гасне след 200-300 метра
Не може да няма грешки.... няма как да гасне и да няма набита грешка... помпата в резервоара ако беше нямаше да палиш... може някой от датчиците на колянов или разпределителен , но така е малко като - Звездите ми го говорят...
Най добре закарай колата при някой, който е в час
Най добре закарай колата при някой, който е в час

Re: E92 330xd гасне след 200-300 метра
Да не би да имаш чип(имобилайзер ли там кво) и да му е паднала батериата просто 

- Shadowed
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 458
- Регистриран на: 2.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 992 turbo, G30 540ixdrive.
Re: E92 330xd гасне след 200-300 метра
Mitko89 написа:Да не би да имаш чип(имобилайзер ли там кво) и да му е паднала батериата просто

Re: E92 330xd гасне след 200-300 метра
от вчера не пали...след неколкократно стартиране излиза грешка
cranckshaft sensor
датчика го смених,отново не пали ,захранването до датчика го има сигнала от датчика влиза в компютъра ,а продължава да не пали и да излиза тази грешка.В същото време не тръгва и горивната помпа в резервоара.
cranckshaft sensor
датчика го смених,отново не пали ,захранването до датчика го има сигнала от датчика влиза в компютъра ,а продължава да не пали и да излиза тази грешка.В същото време не тръгва и горивната помпа в резервоара.
- TsvetanVR
- Dicky Wolf
-
- Мнения: 595
- Регистриран на: 25.02.2007
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: Z4M Roadster
Re: E92 330xd гасне след 200-300 метра
Ми явно отчита нещо, дето не му харесва...
Аз бих я закарал в БМВ за диагностика.
п.п. Пробва ли да разкачиш и закачиш акумулатора? При мен са се оправяли всякакви странни феномени на различни коли по тоя начин...

п.п. Пробва ли да разкачиш и закачиш акумулатора? При мен са се оправяли всякакви странни феномени на различни коли по тоя начин...
Re: E92 330xd гасне след 200-300 метра
това с акумулатора е на-голямата глупост,която може да сътвориш .Как разбрахте ,че сигнала влиза в компютъра ?

Re: E92 330xd гасне след 200-300 метра
ами сондата на осцилоскопа я забихме на кабела точно до буксата на компа..сигнал има
Re: E92 330xd гасне след 200-300 метра
виждаш ли обороти през диагностиката докато въртиш на стартер ? Налягане в рейла и ниското на стартер ? Щом имаш осцилоскоп ,виж синхронизация .

Re: E92 330xd гасне след 200-300 метра
оборотите излизат.....обаче със забавяне и ме съмнява че ги чете от разпределителния,понеже четох в един руски сайт, че ако не намери коляновия го замества със сигнала от разпределителния,но и при това положение трябва да работи мотора,но нестабилно.Относно налягането в реила,няма го понеже не тръгва помпата в резервоара.Като и подам външно захранване,при въртене на стартер вдига 250-260атм.в реила....но пак не пали.
- TsvetanVR
- Dicky Wolf
-
- Мнения: 595
- Регистриран на: 25.02.2007
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: Z4M Roadster
Re: E92 330xd гасне след 200-300 метра
DRAG_BG написа:това с акумулатора е на-голямата глупост,която може да сътвориш .Как разбрахте ,че сигнала влиза в компютъра ?
Чакам обосновка, иначе изречението ти е напълно безсмислено.

п.п. Пак ли някоя глава от митовете и легендите как Е90 не трябвало да остава без ток?

Re: E92 330xd гасне след 200-300 метра
- Не видях в TIS за Е92 да пише - ако имате проблеми с колата си ,разкачайте едната клема на акумулатора, доката се оправи от самосебе си ;
- 2 пъти съм имал проблем с имобилайзер и веднъж с I-Drive джойстик (колкото и нелогично да ти звучи - умря от раз) ,в следствие разкачан акумулатор (т.е. парил съм се)
- не помня къде го четох ,но е препоръчително при смяна на акумулатор ,да се свърже друг (малък) на клемите в двигателния отсег (защо ли ? )
- след като го разкачи ,после трябва да си обучава стъкла и шибедах
колегата пуснал темата , явно разполага с нужната диагностика ,не се сещам какво повече може да постигне,ако разкачи акумулатора (= рестарт на всички модули )
постът ми не цели дразги , но предложението ти не е решение на сериозно съществуващ проблем
- 2 пъти съм имал проблем с имобилайзер и веднъж с I-Drive джойстик (колкото и нелогично да ти звучи - умря от раз) ,в следствие разкачан акумулатор (т.е. парил съм се)
- не помня къде го четох ,но е препоръчително при смяна на акумулатор ,да се свърже друг (малък) на клемите в двигателния отсег (защо ли ? )
- след като го разкачи ,после трябва да си обучава стъкла и шибедах
колегата пуснал темата , явно разполага с нужната диагностика ,не се сещам какво повече може да постигне,ако разкачи акумулатора (= рестарт на всички модули )
постът ми не цели дразги , но предложението ти не е решение на сериозно съществуващ проблем


Re: E92 330xd гасне след 200-300 метра
Някой не се ли е сблъсквал с такъв проблем...или да има идея какво може да пречи на колата да запали....
- TsvetanVR
- Dicky Wolf
-
- Мнения: 595
- Регистриран на: 25.02.2007
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: Z4M Roadster
Re: E92 330xd гасне след 200-300 метра
DRAG_BG написа:- Не видях в TIS за Е92 да пише - ако имате проблеми с колата си ,разкачайте едната клема на акумулатора, доката се оправи от самосебе си ;
- 2 пъти съм имал проблем с имобилайзер и веднъж с I-Drive джойстик (колкото и нелогично да ти звучи - умря от раз) ,в следствие разкачан акумулатор (т.е. парил съм се)
- не помня къде го четох ,но е препоръчително при смяна на акумулатор ,да се свърже друг (малък) на клемите в двигателния отсег (защо ли ? )
- след като го разкачи ,после трябва да си обучава стъкла и шибедах
колегата пуснал темата , явно разполага с нужната диагностика ,не се сещам какво повече може да постигне,ако разкачи акумулатора (= рестарт на всички модули )
постът ми не цели дразги , но предложението ти не е решение на сериозно съществуващ проблем
Всичко си се обучава само за минута-две. Не знам отде го измисли т'ва с обучаването. Аз лично съм разкачал и при Е90, и при Е65, и при много други и не съм имал проблеми. Веднъж цялата Entertainment System (музика, екран, всичко) умря и единствения начин по който тръгна отново беше чрез тази интервенция. Единствено в началото хидравликата не работи както трябва, но като я врътнеш наляво-надясно си се връща към нормалното състояние. За всяка една машина (че и за човека


п.п. Аз също не целя да се карам с хората.


п.п.2. До автора - след като очевидно никой тук не може да ти помогне, най-добре е да я закараш в БМВ или в някой друг сериозен сервиз с богат опит в работата с БМВ и там да ѝ поставят диагноза и назначат лечение

Re: E92 330xd гасне след 200-300 метра
lomb написа:Някой не се ли е сблъсквал с такъв проблем...или да има идея какво може да пречи на колата да запали....
Щом разполагаш с осцилоскоп, може ли да кажеш дали отиват импулси до дюзите?
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани