Въпрос преминаване от АГУ на ГИ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 12.09.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е91

Въпрос преминаване от АГУ на ГИ

Мнение от player123 » 15 Дек 2012, 10:00

Здравейте колеги, колата ми е е36 318ис купе м42 с АГУ и досега 2 години карам на г/д висок разход градско м/у 12-16 а извън града около 10 винаги дава и колата върви г/д добре та се заговорих с един майстор който ми обесняваше ,че ако съм сложел ГИ колата щяла да се отпуши доста и на газ и на бензин защото плочката на газта пречела на всмукването на горивото и каза че драстично ще се промени и разхода и вървенето.Аз колата я взех с АГУ и така си я карам обаче съм имал и проблеми доста та той предлага за 600 лева да я направи ГИ ако може да ми дадете някакви съвети ще съм много благодарен :)
ПС ще помоля колеги които ще говорят глупости и ще се базикат да подминат темата :) Мерси предварително

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 243
Регистриран на: 1.12.2011
Пол: Мъж
Кара: кво му падне...
Мечтае да кара: М6 G-power

Re: Въпрос преминаване от АГУ на ГИ

Мнение от jorko7120 » 15 Дек 2012, 10:43

Няма за какво да ти се подиграваме. Винаги е по добре ГИ от АГУ ако можеш да си го позволиш и си сигурен в майстора че ще ти го направи като хората деиствай. Излишно е да се казва че цената е добра... :)
За Хелуин
Flash написа:Децата в Перник, като почукат на вратата на някой, вместо "номер или лакомство", казват "ракия или бой". :mhihi:


Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 18.02.2009
Местоположение: СА
Кара: без гражданска
Мечтае да кара: e36 ///M

Re: Въпрос преминаване от АГУ на ГИ

Мнение от burnou7 » 15 Дек 2012, 11:01

+1
Ако на бензин колата ти харчи по-малко от тези 12-16 с читав ГИ и хубави настройки разхода трябва да ти стане като на бензин +1-2 литра примерно,а вървежа 100% ще е по-хубав :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 18.02.2009
Местоположение: СА
Кара: без гражданска
Мечтае да кара: e36 ///M

Re: Въпрос преминаване от АГУ на ГИ

Мнение от burnou7 » 15 Дек 2012, 11:01

+1
Ако на бензин колата ти харчи по-малко от тези 12-16 с читав ГИ и хубави настройки разхода трябва да ти стане като на бензин +1-2 литра примерно,а вървежа 100% ще е по-хубав :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 12.09.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е91

Re: Въпрос преминаване от АГУ на ГИ

Мнение от player123 » 15 Дек 2012, 11:08

нали 16 като я карам здраво и зимата най-големите студове иначе лятото 12-14 се върти той каза че ако съм сложел ГИ щяло да гори 10-11 понеже бил слагал на няколко ИС-ки

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 182
Регистриран на: 26.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 175Nm

Re: Въпрос преминаване от АГУ на ГИ

Мнение от teodorski » 15 Дек 2012, 11:10

Слагай и ти и двигателя ти ще сте по доволни :D Няма да ти гърми и разхода ти в града ще е около 11л. А относно плочката проблема е че ти намалява дебита на въздуха.
ИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: Въпрос преминаване от АГУ на ГИ

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 15 Дек 2012, 11:12

абе това с разхода е относително и приказки от 1001 нощ , ако искаш да върви ще гори , ако не искаш няма да гори.

от АГуто ти ще остане самао бутилката и тръбата , даже аз бих сменил и тръбата .

И не слагай фобос бардолини бсм каргаз жетгаз и т.н. :) , поне ако не искаш да се пиете често кафе с гЪзара :)
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 708
Регистриран на: 3.09.2009
Кара: 466,5 см3 на цилиндър
Мечтае да кара: Нормално

Re: Въпрос преминаване от АГУ на ГИ

Мнение от don't be » 15 Дек 2012, 12:35

В такива сличай винаги си спомням думите на дадо . Неможе да си Як ,а да не ядеш :mhihi: . Ако разхода ти и на бензин ти е 11-16 с това каране , няма как на газ да стане 2 литра отдоло . С ГИ ще върво по хубаво , ще си по доволен , разхода само ти можеш да си го видиш така да ти каже предварително никой неможе.
За милиони-няма закони.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 29.10.2011
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: 745d, 530d, 335d
Мечтае да кара: Су-35
Детайли за колата: - Е36 320i (SOLD)
- E46 330i BlackSapphire (stage 2) (SOLD)
- E46 330ci (SOLD)
- E46 330cd 400+ hp (SOLD)
- E65 745d 400+ hp
- E60 530d 300+ hp
- E92 335d (Stage 3)

Re: Въпрос преминаване от АГУ на ГИ

Мнение от MCPO » 15 Дек 2012, 17:07

Във всички случаи с ГИ ще върви повече, а разхода е относително дали ще падне.
"Силата не идва от физическия капацитет. Тя идва от неукротимата воля." - Ганди
BWM Team Dobrich Just Cavalli 

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 12.09.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е91

Re: Въпрос преминаване от АГУ на ГИ

Мнение от player123 » 20 Дек 2012, 22:53

Нали идеята идва в това,че агуто запушва притока на въздух а иската иска доста въздух за да върви и като го няма тя умира и на бензин и на газ :nono:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 12.09.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е91

Re: Въпрос преминаване от АГУ на ГИ

Мнение от player123 » 04 Яну 2013, 3:00

:ok:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 2.04.2011
Пол: Мъж

Re: Въпрос преминаване от АГУ на ГИ

Мнение от PREDATOR_318is » 04 Яну 2013, 8:40

Колега аз вече минах през тази процедура и съм доста доволен. Разхода ми беше 10 навън (стана 8 - 8.5) градско не я засичам, но е около 12-13. Вървежа е по-добър и проблемите ги няма. Успех

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Въпрос преминаване от АГУ на ГИ

Мнение от zvetiko » 04 Яну 2013, 14:36

player123 написа:Нали идеята идва в това,че агуто запушва притока на въздух а иската иска доста въздух за да върви и като го няма тя умира и на бензин и на газ :nono:


Нищо не запушва, да не е с диаметър 1см. ;) Просто за единица време ще премине същото количество въздух, но заради малко намаленото сечение ще бъде с по-голяма скорост. Ако настройките на инжекциона са направени както трябва, няма да има никаква разлика в разхода и динамиката на колата когато е на бензин и на газ. Газовият инжекцион дори позволява да направиш при определени режими на работа на двигателя по-богата сместа и от там колата да бъде по-динамична на газ отколкото на бензин. Аз лично съм от 4години с BSМ и съм изключително доволен, да не говорим, че няма никакви проблеми с консумативи, материали и сервизно обслужване при това на атрактивни цени. Важно е обаче монтажа и настройките да са направени от човек, който знае как се правят. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 12.09.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е91

Re: Въпрос преминаване от АГУ на ГИ

Мнение от player123 » 04 Яну 2013, 15:07

Мен ме интересува и вървенето защото в момента определено върви много зле и има огромна разлика с бензина ..

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 8.12.2008
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: E36-318is coupe

Re: Въпрос преминаване от АГУ на ГИ

Мнение от DeYaN » 14 Яну 2013, 9:22

Преди 3 години някъде имах е36 с М40В18 и бях с АГУ (доста доволен, без гърмежи, разликата във вървежа беше минимална, че да не кажа не я усещах) сега взех е36ИС и му сложих ГИ... :) вървежа го бива но зависи на какво разстояние мислиш да използваш колата защото примерно на 30 градуса прехвърля от бензин на газ (30лв газ я горя + 50лв бензин :oops: )и в това студено време на мен ми прехвърля точно преди да съм стигнал на работа и само паркирам на газ ;) сменях термостат но пак бавничко си загрява колицата... баща ми с обикновената газ след 100, 200 метра натиска копчето и си кара на газ... :)
Съвет... стой си с АГУ ако караш на къси разстояния... ако пътуваш много ГИ

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook