ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: София, ама съм от село
Пол: Мъж
Кара: 03'Е53 М62TUB44
Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
Детайли за колата: Петица с много седмици

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от dan-dam » 13 Дек 2012, 11:05

zafirovp написа:Кога е най-подходящия сезон за смяна на чистачки?

:shock: Когато спрат да чистят стъклото...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от dicho0o » 13 Дек 2012, 14:09

Колеги замислям се да си вземам един шестак,обаче до сега не съм имал и не знам всичко за тях.
Ще ходя да гледам една кола,оригинално е 20ска,обаче му е насадена 2.8 я кажете как се разпознават двигателите дали е 2.0/2.5/2.8.
Разликата между М50 и М52 я правя,обаче как да разбера колко кубика е?
Може и на ЛС да ми кажете,благодаря предварително!
Изображение
..На завоя заляга ,конете яко напряга ,задницата бяга ,към мантинелата посяга ,педала до метала ,прекъсвача да откача ,да гърми гърнето ,да разцепва небето..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1908
Регистриран на: 29.12.2005
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: М4

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от DanielzZz » 13 Дек 2012, 15:28

...
Последна промяна DanielzZz на 13 Дек 2012, 16:23, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 362
Регистриран на: 28.10.2008

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от HowDouWantit » 13 Дек 2012, 16:06

dicho0o написа:Колеги замислям се да си вземам един шестак,обаче до сега не съм имал и не знам всичко за тях.
Ще ходя да гледам една кола,оригинално е 20ска,обаче му е насадена 2.8 я кажете как се разпознават двигателите дали е 2.0/2.5/2.8.
Разликата между М50 и М52 я правя,обаче как да разбера колко кубика е?
Може и на ЛС да ми кажете,благодаря предварително!


Ако е била 20ка ,трябва да е разстъргван и блока от 80 на 84 мм ,съответно тва няма как да го разбереш без да отвориш мотора ,но можеш да свалиш свещите и мериш на ДМТ и на ГМТ кви са разстоянията за да разбереш хода на буталото.. от там на татък смятам ,че вече ще се оправиш :)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1212
Регистриран на: 26.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
Мечтае да кара: Z8

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Alexch » 13 Дек 2012, 16:24

dicho0o написа: я кажете как се разпознават двигателите дали е 2.0/2.5/2.8.

Човека пита как да различи стоковите мотори, а вие какво почнахте да му обяснявате :mhihi:

М52Б25 е с зелени дюзи, а М52Б28 е с розови. :winky: По номера на дебитомера също можеш да разбереш, като го провериш по ОЕМ сайтовете.
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 362
Регистриран на: 28.10.2008

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от HowDouWantit » 13 Дек 2012, 16:51

До колкото разбирам колегата е писал ,че мотора е строукван ,гаранция няма,че дебитомера е 28-цов ,а дюзите спокойно може да са от друг мотор ,различен от БМВ - кво правим тогава? :winky:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от dicho0o » 13 Дек 2012, 17:08

Питах за оригинален мотор,колата е 20-ска след swap е станала 2.8,тоест мотора е сменен,а ако е м52б25?Как може да се разбере?
Изображение
..На завоя заляга ,конете яко напряга ,задницата бяга ,към мантинелата посяга ,педала до метала ,прекъсвача да откача ,да гърми гърнето ,да разцепва небето..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 362
Регистриран на: 28.10.2008

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от HowDouWantit » 13 Дек 2012, 17:28

Aa ,значи грешно съм разбрал ,в такъв случай на колегите принципа е по-добър :) :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от ogata » 13 Дек 2012, 18:01

Искаш да кажеш, че имаш съмнения че 2.8цата която ти предлагат всъщност може да е 2.5 ? :mhihi:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 3.02.2008
Местоположение: София

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от viksan_1985 » 13 Дек 2012, 20:16

здравеите колеги да попитам ,става ли салона седалки предни задни от е46 феислифт на е36 и двете са седан ... благодаря предварително :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от maxpower » 13 Дек 2012, 21:15

dicho0o написа:Питах за оригинален мотор,колата е 20-ска след swap е станала 2.8,тоест мотора е сменен,а ако е м52б25?Как може да се разбере?

По серииния номер на двигателя, който е набит долу на блока, там си пише точно какъв е б25 или б28. Другото е по дюзите ако са розави са от 2,8, ако са зелени са 20кови или 23кови(м52б25), но аз не бих се водил специално по дюзите щото моята м52б25 е оборудвана с 28цови дюзи и комп :mhihi:
Дебитомерите на м52б25 и б28 са еднакви.
Друг е въпросът, че ако знаеш какво правиш тоя б25 може да разплаче стокови 28ци лошо :owned:
Последна промяна maxpower на 13 Дек 2012, 21:21, променена общо 1 път
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от dicho0o » 13 Дек 2012, 21:19

maxpower написа:
dicho0o написа:Питах за оригинален мотор,колата е 20-ска след swap е станала 2.8,тоест мотора е сменен,а ако е м52б25?Как може да се разбере?

По серииния номер на двигателя, който е набит долу на блока, там си пише точно какъв е б25 или б28. Другото е по дюзите ако са розави са от 2,8, ако са зелени са 20кови или 23кови(м52б25), но аз не бих се водил специално по дюзите щото моята м52б25 е оборудвана с 28цови дюзи и комп :mhihi:
Друг е въпросът, че ако знаеш какво правиш тоя б25 може да разплаче доста стокови 28ци :mrgreen:


И аз мисля че дюзите не са критерии,аз също не съм с оригинални на ИС-а,но това е друга тема.
Насочете ме къде е номера на шестака и лесно ли се вижда?Къде мога да го проверя?Дебитомера къде пак мога да го проверя?Един пич ми каза че на 20-ска е малък дебитомера,а на 28-ца е голям,но не съм ги виждал,за да направя разлика... :mhihi:
Изображение
..На завоя заляга ,конете яко напряга ,задницата бяга ,към мантинелата посяга ,педала до метала ,прекъсвача да откача ,да гърми гърнето ,да разцепва небето..

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от maxpower » 13 Дек 2012, 21:26

Значи разликата в дебитомерите е огромна, големите на м52б25 и б28 (да с еднакви дебитомера са) са значително по големи от 20ковия. Колко е точно не мога да ти кажа :roll: , но ако отвориш каталога на JR или КN и видиш какви конуси се предлагат на 20ка и 28ца лесно ще разбереш какъв е диаметъра на входа на дебитомера. След малко ще проверя и ще ти кажа точно колко бяха, че не помня
Номера е от лявата страна на блока в долния край точно до картера по средата на дължината на блока, няма как да го пропуснеш. Вижда се хубаво номера от долу, отгоре трябва да си снайперист да можеш да го прочетеш.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Делян » 14 Дек 2012, 0:57

Задължително метода с мерене на ДМТ и ГМТ, повечето други неща се сменят лесно и евтино с други, с цел заблуда.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1908
Регистриран на: 29.12.2005
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: М4

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от DanielzZz » 14 Дек 2012, 2:35

Изходящите колектори на S50 по-дълги ли бяха от на M50B25 или по-къси ?

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook