ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от err0r » 12 Дек 2012, 4:55

По-скоро е обратното...
Изображение

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от b00st » 12 Дек 2012, 5:30

err0r написа:По-скоро е обратното...

:yes:
style 12

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от ogata » 12 Дек 2012, 6:11

err0r написа:По-скоро е обратното...

за стайл 34 и 36 знаем ... :mhihi:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 7.11.2012
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW X3 E83 3.0 бензин

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от killers » 12 Дек 2012, 7:44

killers написа:здравейте колеги имам проблем с парното поне аз така си мисля на скоро преди да стане студено сложих антифриз но го сложих като първобитния човек .от ляво на мотора има един голям маркуч който влиза в радиатора и от там извадих водата .развих скобата и газ ама тъп съм има пробка точно до капачката на радиатора развий и си долей .сигурно има въздух в системата и сега духа топло само от моята страна .климата е на 2 зони пробвах от пробката да обезвъздуша но нищо. стрелката за водата си седи на средата. има ли друга пробка да изкарам въздуха и дали е от това проблема че не топли а и сега тази тръба от ляво не иска да се стопли а неми прегрява .колата е е36 купе

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от err0r » 12 Дек 2012, 10:00

На студен мотор отвори баш си капачката на радиатора и долей колкото течност е необходима.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Руси
Пол: Мъж
Кара: Го на Ракйя
Мечтае да кара: на ракия и да си разреждам с вода или бърза HONDA

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от em1l » 12 Дек 2012, 12:10

Има ли разлика в задните пружини на седан комби и купе? И кой са взаимозаменяеми ако има разлика :(
Изображение

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от err0r » 12 Дек 2012, 12:57

Тези за комби са по-твърди, по-скоро пригодени за по-голям товар. Иначе купе/седан са еднакви.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Делян » 12 Дек 2012, 15:18

killers написа:
killers написа:здравейте колеги имам проблем с парното поне аз така си мисля на скоро преди да стане студено сложих антифриз но го сложих като първобитния човек .от ляво на мотора има един голям маркуч който влиза в радиатора и от там извадих водата .развих скобата и газ ама тъп съм има пробка точно до капачката на радиатора развий и си долей .сигурно има въздух в системата и сега духа топло само от моята страна .климата е на 2 зони пробвах от пробката да обезвъздуша но нищо. стрелката за водата си седи на средата. има ли друга пробка да изкарам въздуха и дали е от това проблема че не топли а и сега тази тръба от ляво не иска да се стопли а неми прегрява .колата е е36 купе

Бях писал по-напред в темата за обезвъздушаването, хвърли един поглед по-долу.

Обезвъздушаването става на загрял двигател и то както трябва - пипаш дебелия маркуч от лявата страна на термостата, за да видиш дали е отоворил вторият кръг на охладителната система, ако не е, чакаш да отвори(обикновено няколко минути след като стрелката на охладителната течност стигне средата), можеш да подаваш газ до към 2000-2500 оборота, за да стане по-бързо. След като отвори, пускаш парното на топло(на която и да е степен) и можеш да пристъпиш към обезвъздушаването(приемаме, че през цялото това време до сега капачката за обезвъздушаване и тази на радиатора са махнати и системата е напълнена с антифриз както трябва). Слагаш капачката на радиатора и я стягаш. След това започваш да подаваш леко газ, докато бликне антифриз от пробката за обезвъздушаване. Подаваш така леко, докато струйката стане плътна и без никакви балончета. Още преди да е спряла да излиза струята, слагаш капачка и стягаш. За по-сигурно изчакваш системата да поработи на затегната пробка и след минута-две я развиваш леко, докато излезе антифриза измежду капачката и радиатора(има малко каналче в пробката). По времето на тези операции хвърляш по едно око на стрелката за температура на охладителната течност дали си е както трябва в средата. Затягаш пробката и си готов. Покарваш си колата, като гледаш по-често от обикновено към стрелката на охладителната течност. На следващият ден, преди да я запалиш виж до къде е антифриза, ако си направил всичко както трябва, ще има нужда да се долее малко, докато стигне средата. И си готов.

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 20.01.2010

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от emo92 » 12 Дек 2012, 18:24

вапроса ми е следниа идвам си от сервиза днес и питах ги дали моита кола има маховик и вапросниа човек ми каза че 318i m43 1997г тоуринг двигател е без маховик само с саеднитиел штото моите са трагнали да заминават и реших да питам колко пари се ме одрусат,туи че дилемата е моита кола има ли маховик или не!!!!!И следниа вапрсо като покарам колата примерно повече от 200 километра като загрее като отпусна саеднитела се чува едно страно тракане като при дизелов двигател под колата точно от скоросната кутия.и това го прави зима лети нон стоп.какво може да е .Мерси предварително.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Leon » 12 Дек 2012, 19:21

Купи си комплект съединител и лагер и го смени. Обаче задължително при друг майстор. :mhihi:
Never mistake motion for action...

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 20.01.2010

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от emo92 » 12 Дек 2012, 22:19

конкретно колега не разбрах колата има или няма маховик.а комплекта лук или sach подобре.мс за одговора

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от err0r » 13 Дек 2012, 1:44

emo92 написа:конкретно колега не разбрах колата има или няма маховик.а комплекта лук или sach подобре.мс за одговора

Ами този съединител как контактува с мотора? Имаш маховик. :)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 7.01.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Жените да казват само дa
Мечтае да кара: E66 750Li

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от velchev750 » 13 Дек 2012, 2:49

velchev750 написа:Колеги, здравейте. Имам питане отностно термостата на моята е36 318ис с М42 мотор. Мога ли да и сложа термостат от М44Б19. Мисля, че не би трябвало да има проблем, но искам по-компетентно мнение. Благодаря

:arrow: Колеги, дайте някакъв отговор, че да го взимам ли тоя термостат дето ми предлагат
В 4 сутринта с Бумер на разходка...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Делян » 13 Дек 2012, 10:42

Различни са. Виж долу изображенията.

м42
Изображение

м44
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 9.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW и VAG

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от zafirovp » 13 Дек 2012, 10:48

Кога е най-подходящия сезон за смяна на чистачки?

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook