Проблем с кормилна уредба и студен старт

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Проблем с кормилна уредба

Мнение от zvetiko » 10 Дек 2012, 16:32

ивчо написа:А и на мен ми беше много странно когато я запалих за първи път ... И нищо не чувах. А тази сутрин в 06:40 :paranoid: сабахлем не е толкова шумно + и че колата беше покрита със сняг и си беше тихичко в купето.
Е хубаво де - диагностика в сервиза ми казва че дава налягане само при въртене :help: По съм склонен да вярвам на вас, но все пак трябва ли да качва помпата бензин при подаване "на контакт", или го прави само при въртенето "на стартер" :roll:


Помпата завърта не при подаване на контакт, а когато се завърти стартера и прави нужното налягате, после работи само когато двигателя работи. :!: Ако не прави необходимото налягане и не го задържа трябва да се направи проверка на елементите на горивоподаващата система, която диагностика би трябвало да знае как се прави. ;)

Имай впредвид, че масово на пазара има ментета


Колегата, това не го касае- виж какво работи. ;) Само му казвай какво да сменя. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Проблем с кормилна уредба

Мнение от cod-cdbp » 10 Дек 2012, 16:36

Zve, наясно съм какво работи Иво, но съм длъжен да предупредя. А и като цяло затова наблегнах на аналозите.
Иначе за помпата, поне при мотроник 1.1-1.3 аз лично ти гарантирам, че завърта на студен мотор преди стартера. А М20 е точно с някакъв такъв мотроник ;)
Последна промяна cod-cdbp на 10 Дек 2012, 16:37, променена общо 1 път
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Проблем с кормилна уредба

Мнение от Jordana » 10 Дек 2012, 16:36

Щом пали и студена след първото проблемно запалване направо мери бензина и помпата.Помпата трабва да работи на контакт 3-4 секунди и после ако ЕКУто не получи сигнал че двигателя е запалил тоест оборотите са вече над тези на стартера спира помпата.Но така или иначе за тия 3-4 сек тя трябва да ти качи достатъчно налягане в рейката.За тва ти казвам почни от маркуча на входа на рейката.Дай сутринта на контакт и върни без да палиш.Развий го тоя маркуч и ако изтече бензин под налягане значи не е там проблема.Абе то не е много сложно ти досега като си я мъчил така сутрин не ти ли замирисва на бензин ? Ако е нещо по запалването ще усмърди всичко за толкова въртене .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Проблем с кормилна уредба

Мнение от Jordana » 10 Дек 2012, 16:37

Помпата завърта не при подаване на контакт, а когато се завърти стартера и прави нужното налягате, после работи само когато

Ти тва сигурен ли си при тоя мотор че е така ?
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1817
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

Re: Проблем с кормилна уредба

Мнение от ивчо » 10 Дек 2012, 16:46

Така, довечера с буустера при колата, в допълнение едно дизелово Ауди, и ако случайно пак не и достигне ток - ше я привържа към лампите по улицата :mhihi:
Ще проверя и маркуча дали качва бензин докато въртя (Благодаря Пепи, точно от такъв кратък отоговор имах нужда), и мисля вече да финализираме драмата. Колкото до това че се занимавам с авточасти - обущаря бос ходи :mhihi: 25 минути се чудя какъв датчик да взема, като не исках да е FAE, и то точно такъв дойде. Шанс както се казва :mhihi:
Иначе за смрадтта около непалещото чудовище - не ухае на десетолевки, нито на 20 цолови такива :mhihi:
Обаче като запали съм кат' ТДС отзад :driving:
По-късно ще споделя какво се случва !
Благодаря отново на всички за съветите и насоките :bowdown: :bchug: :bchug:
Има ли значение че съм със Siemens комп. ? :mhihi:
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали? :mhihi:


The night is dark and full of lo6o :mhihi: :paranoid:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Проблем с кормилна уредба

Мнение от zvetiko » 10 Дек 2012, 17:07

cod-cdbp написа:Zve, наясно съм какво работи Иво, но съм длъжен да предупредя. А и като цяло затова наблегнах на аналозите.
Иначе за помпата, поне при мотроник 1.1-1.3 аз лично ти гарантирам, че завърта на студен мотор преди стартера. А М20 е точно с някакъв такъв мотроник ;)


Стояне, колегата казва, че диагностика е сложил манометър и има налягане само когато върти стартера. ;) Да не върти на контакт се прави с цел ако си катастрофирал, помпата да не залива всичко с бензин.

А това да мериш налягане с откачене на горивопровод- как ще определиш дали е 1,2 или 3 бара. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Проблем с кормилна уредба

Мнение от cod-cdbp » 10 Дек 2012, 17:37

zvetiko написа:
cod-cdbp написа:Zve, наясно съм какво работи Иво, но съм длъжен да предупредя. А и като цяло затова наблегнах на аналозите.
Иначе за помпата, поне при мотроник 1.1-1.3 аз лично ти гарантирам, че завърта на студен мотор преди стартера. А М20 е точно с някакъв такъв мотроник ;)


Стояне, колегата казва, че диагностика е сложил манометър и има налягане само когато върти стартера. ;) Да не върти на контакт се прави с цел ако си катастрофирал, помпата да не залива всичко с бензин.

А това да мериш налягане с откачене на горивопровод- как ще определиш дали е 1,2 или 3 бара. ;)


Zve, тези коли имат краш с-ма, която многократно съм писал, че спира тока на помпата, пуска аварииките и отключва колата (лично съм я изпитвал) :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Аз все още твърдя, че само при студен мотор, помпата трябва да се включи за 5 секунди, за да качи налягане.

ивчо написа:Има ли значение че съм със Siemens комп. ? :mhihi:


Изображение
Няма М20-ка със сименско ЕКУ, сигурен ли си че си прочел коректно или правилния комп? :roll:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1817
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

Re: Проблем с кормилна уредба

Мнение от ивчо » 10 Дек 2012, 17:58

Освен да съм прочел грешно надписа ...
В момента няма озвучение и там образно казано под ЦД-то се пада едно такова което прилича на комп (сега се сетих че е отпред вдясно, нали :ok: ) и на него пише Siemens !
Или е нещо друго ? :roll:
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали? :mhihi:


The night is dark and full of lo6o :mhihi: :paranoid:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Проблем с кормилна уредба

Мнение от zvetiko » 10 Дек 2012, 18:08

И аз казвам същото- само на контакт помпата не подава гориво и това е част от системата за сигурност при катастрофа, трябва да работи двигателя , а при катастрофа обикновено спира. ;)За автоматичното отключване при катастрофа знаех, но за включването на аварийките ми е нещо ново. ;) Наскоро се борих с един Опел и там историята беше същото- помпата не работи само на контакт, трябва да се завърти стартера, а случаят беше, че бяха ходили на елтехник, премерил буксата видял, че няма ток на контакт и неизвестно защо им казал да сменят помпата, а тя струва само 280лв. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Проблем с кормилна уредба

Мнение от Jordana » 10 Дек 2012, 18:23

ивчо написа:Освен да съм прочел грешно надписа ...
В момента няма озвучение и там образно казано под ЦД-то се пада едно такова което прилича на комп (сега се сетих че е отпред вдясно, нали :ok: ) и на него пише Siemens !
Или е нещо друго ? :roll:

Отпред вдясно е но може да има до 4 кутии с различно предназначение :mhihi: Обаче само една една от тях е мотроник и може да бъде само бош при тоя мотор.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Проблем с кормилна уредба

Мнение от cod-cdbp » 11 Дек 2012, 9:32

ивчо написа:Освен да съм прочел грешно надписа ...
В момента няма озвучение и там образно казано под ЦД-то се пада едно такова което прилича на комп (сега се сетих че е отпред вдясно, нали :ok: ) и на него пише Siemens !
Или е нещо друго ? :roll:


Toва е борд компа бре :mhihi: :mhihi: :mhihi:
А аз ти говоря за ЕКУ-то, което се намира отпред при мотора, под капака пред пасажера :winky:

Колкото то системата за катастрофа - мисля че с откачане и закачане на акумулатора се изчиства. :roll:
Можете да я тествате с чук ламарината около датчика, която е под задната седалка :mhihi: :mhihi: :mhihi:

ПС Честити ми 7777 мнения :mhihi: :mhihi: :mhihi: Това си е направо Юбилей :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Проблем с кормилна уредба

Мнение от zvetiko » 11 Дек 2012, 10:13

Да са ти честити :mhihi: :mhihi: :mhihi: До следващите 7777 ти пожелавам да си успял да си стегнеш колата. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1817
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

Re: Проблем с кормилна уредба

Мнение от ивчо » 11 Дек 2012, 14:15

Понеже обещах да пиша - вчера същият проблем пред блока. Бустер-а почти падна, и успях да запаля, като все едно почна да работи на един, после още един и още един и така докато заработят и шестте цилиндри. Не миришеше на бензин, не замириса и когато запали. Днес обнадежден че колата е вече пред сервиза (където я оставих от страх дали ще запали или не) се събрахме екип и с бодра крачка към колата.
Заклевам че проклетията усети че и мисля нещо, и докато всички се бяха набрали, аз влезнах и завъртях ключа ... и тя запали :mhihi: :banghead: Че станах за смях - станах. Колегите се заливат от смях, докато аз наум си мисля какво може да е. За пробата изгасих и запалих отново. Тя таз кола никога не е палила така.
Довечера в бокса за обстое преглед и смяна на датчика - just in case :mhihi: :paranoid:
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали? :mhihi:


The night is dark and full of lo6o :mhihi: :paranoid:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Проблем с кормилна уредба

Мнение от zvetiko » 11 Дек 2012, 15:10

При ниски температури, някои вещества придобиват полупроводникови свойства, а днес беше -10 градуса и сигурно нещо се е отпушило, а може да имаш и някакво прекъсване в осветлението на коляновият вал. :mhihi:
Айде пиши като има резултат, че стана интересно. Или почвай по методиката на Дару кар- зад теб цял склад с части и почваш да сменяш всичко наред, все някога ще тръгне. ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Re: Проблем с кормилна уредба

Мнение от predel » 11 Дек 2012, 15:42

:OT: TEMAAA, по интересна тема не бях виждал.... Направо не знам какво да кажа. От "прескачане на гребена" до "свръхпроводниковите" свойства на материалите при -10 градуса :shock: аз последно ги четох за при -197 градуса, ма нейсе, тука все пак сме в Бг. Айде от утре да правим от полупроводници - проводници...! :paranoid: :mhihi: :bang: :OT:

Ей да не се засегнете сега... аз с добро чувство. :have one:
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook