725 тдс студен старт
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- Petyo.pesho_vd
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 18.11.2012
- Местоположение: Vidin
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw 725tds e38
- Мечтае да кара: Az q karam :))
- Детайли за колата: 97ma 180 hp chip
725 тдс студен старт
Колеги здравейте моля ви помогнете имам е38 2.5тдс 97 ма ръчка студена като я паля трепере осешта се главно на скоросня лост и леко потропване като загрее е ок незнам дали не е от гнп междо др е чипована нз от какво е казаха ми да проверя маслото в гнп а на дягностика тук във видин ми каза пича че е поизносена веригата хлабава е и каза че е от това шума и тресенето нз даите мнение
BMW AG
Re: 725 тдс студен старт
Да клолга, от помпата е. Вероятно е протекла и със сигурнст е пипана, за да компенсира разтегнатата врига. На тея години няма как. ще имаш прбоблем и на топъл старт, ако нямаш як стартер. Ако те инересува мога да ти дам телефон на човек в Сф, който мн. ми похвалиха за помпите и като цена - на ЛС. Поздрави!
- Petyo.pesho_vd
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 18.11.2012
- Местоположение: Vidin
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw 725tds e38
- Мечтае да кара: Az q karam :))
- Детайли за колата: 97ma 180 hp chip
Re: 725 тдс студен старт
В смисал да и е дадено предварение на стенд и да е протекла ако е така бих ли се разминал с доливне или да изчакам да издъхне и да я сменя
BMW AG
Re: 725 тдс студен старт
Да, със сгурност и е дадено предварение. Дали е протекла е под въпрос, но със сгрност от нея ти е проблема. Вътре са едни писти,бутала.... електроника и механика и има мн. какво да и се повреди. Писано е във форума. Нова е 2500+ лв. Сам прецени дали да я чакаш или да я рециклираш за 100-150 лв.
- bmwinio
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 20.12.2010
- Местоположение: Варна/Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328CI
Re: 725 тдс студен старт
Колега проблема може да е и от маховика, опитаи се да тръгнеш с много бавно отпускане на съединителя, ако усетиш вибрации в съединителя замисли се за маховик. Също може да тресе от умната дюза, но на мен най ми прилича на маховик по описанието, което си дал. Успех!
Re: 725 тдс студен старт
bmwinio написа:Колега проблема може да е и от маховика, опитаи се да тръгнеш с много бавно отпускане на съединителя, ако усетиш вибрации в съединителя замисли се за маховик. Също може да тресе от умната дюза, но на мен най ми прилича на маховик по описанието, което си дал. Успех!
Ако е от маховик, няма да се оправя кто загрее колата, колега. Ако е умна дЮза ще го прави и на загрял мотр о време на време, но ме съмнява. Моята е същата тдс, ръчка и съм го минал това.
- Petyo.pesho_vd
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 18.11.2012
- Местоположение: Vidin
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw 725tds e38
- Мечтае да кара: Az q karam :))
- Детайли за колата: 97ma 180 hp chip
Re: 725 тдс студен старт
ясно колеги ама тия дни забелязах и друго студена на смука4 си4ко е ок не тресе ама не всеки път има смука4 друг проблем...




BMW AG
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: 725 тдс студен старт
Ами така на по "лъжичка'... но датчиците на главата са 4 бр. и всичките са температурни. Мисля, че последния (откъм челното стъкло) подава информация за "смукач". Откачи го и ще видиш. Също така имаш още много температурни датчици... Провери:
1. Тампоните на двигателя;
2. Има ли въздушни мехурчета в нафтата;
3. Здрави ли са ти подгревните свещи;
4. Има ли течове по излишната нафта - от двигателния отсек въобще не трябва да мирише на нафта;
5. Имаш ли чукане на клапани;
6. На майстор да провери положението на разпределителния вал...
и още много други неща могат да са.
Може също да имаш проблеми с електрическите вериги и когато се товари генератора пак да има такива признаци.
Диагностиката на такива проблеми е трудна и гадна работа, но не е невъзможна.
А що се отнася до помпата - не винаги е тя виновна, но винаги показва, когато има проблеми по колата....
1. Тампоните на двигателя;
2. Има ли въздушни мехурчета в нафтата;
3. Здрави ли са ти подгревните свещи;
4. Има ли течове по излишната нафта - от двигателния отсек въобще не трябва да мирише на нафта;
5. Имаш ли чукане на клапани;
6. На майстор да провери положението на разпределителния вал...
и още много други неща могат да са.
Може също да имаш проблеми с електрическите вериги и когато се товари генератора пак да има такива признаци.
Диагностиката на такива проблеми е трудна и гадна работа, но не е невъзможна.
А що се отнася до помпата - не винаги е тя виновна, но винаги показва, когато има проблеми по колата....
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани