Дългото лято взима своя дан...
Модератор: Общи модератори
73 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Дългото лято взима своя дан...
kozela написа:То движението си е такова винаги - проблемът е, че не знаят как се спира на мокра настилка (все едно е суха настилка, никаква мисъл)..камо ли заснежена/с лед!!!
Не е спирането,а глупендерите дето се режат с коли по над 15 години и умрели 50коня с коли които са по 200+..редовно го пътувам тоя път (знаиш

Е вчера 10-а коли - днес са 19 една в друга - че е хлъзгаво ,хлъзгаво - но не е до летните а липсата на всякакви гуми!
Късмет 2 дена си остава да бачкам от нас - че пътувам,точно когато са станали катастрофите

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Дългото лято взима своя дан...
xpl0d написа:exotique написа:Какъв е проблема да се кара на дъжд или сняг? Или при лоши метереологични условия? Тия книжки като са ги взимали- и не могат да карат сега на сняг или лед- има и градски транспорт!!!
То по тая логика трябва да има зимни летни и книжки за състезалите...и ако някой не може да валдее колата при силен снеговалеж или дъжд,ако не вижда в тъмното- да му се взима книжката за зимният период....
Да ти имам логиката и на тебе![]()
![]()
![]()
Във F1, къде се водят супер професионалисти голяма част от пилотите на мокро не им се отдава да карат, а има такива, които пък на сухо не могат да карат. Е на последното състезание на дъжд се видя какво става при дъждовно време. То си е неписано правило просто - при по-лоши атмосферни условия ВИНАГИ се кара по-трудно и по-специфично. Не може стила ти и скоростта ти да са еднакви и при мокро и при сухо. Напълно нормално е да ти е по-трудно да караш по лед и сняг, отколкото на сух асфалт. Не сме роботи всеки да може да кара еднакво. Тва, че ти можеш да караш не означава, че си велик карач. Просто си свикнал, придобил си опит, знаеш колата как ще се държи при определени условия. Аз и още 10 човека също го знаем и можем. Но следващите 100 може да не го знаят, може да не са го научили. Какво значи да им се отнемат книжките? Ти да не би научен ли си се родил нещо? Говорите наизуст, колкото да не заспите
Някой кара ли те да караш с 200 в завоите-както в F1???
Аз като видя че атмосферните условия не ми харесват- обличам си дебелите дрехи и си перкам пеша или с градски транспорт... И вярвай ми- спестя ви много повече нерви и пари...
Има таксита- има всичко-като не можеш да караш просто недей-със сигурност една дори лека катастрофа ще ти струва повече от колкото да се возиш на таксита или градски транспорт в това време

- randity
- Photographer
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 18.02.2010
- Местоположение: Крайните квартали на столицата
- Пол: Мъж
- Кара: му се нещо старо
Re: Дългото лято взима своя дан...
Аз също днес засякох 2 катастрофи, като и аз самия като ми светна жълто усетих какво е да се спира на мокро без АБС 

.. и отново се замислих „Божее, какви автомобили са правени през миналия век. Сега всичко е пластмаса n-то качество."..


- xpl0d
-
-
- Мнения: 625
- Регистриран на: 21.09.2007
- Местоположение: по света и у вас
- Кара: на изпарения
- Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355
Re: Дългото лято взима своя дан...
exotique написа:xpl0d написа:exotique написа:Какъв е проблема да се кара на дъжд или сняг? Или при лоши метереологични условия? Тия книжки като са ги взимали- и не могат да карат сега на сняг или лед- има и градски транспорт!!!
То по тая логика трябва да има зимни летни и книжки за състезалите...и ако някой не може да валдее колата при силен снеговалеж или дъжд,ако не вижда в тъмното- да му се взима книжката за зимният период....
Да ти имам логиката и на тебе![]()
![]()
![]()
Във F1, къде се водят супер професионалисти голяма част от пилотите на мокро не им се отдава да карат, а има такива, които пък на сухо не могат да карат. Е на последното състезание на дъжд се видя какво става при дъждовно време. То си е неписано правило просто - при по-лоши атмосферни условия ВИНАГИ се кара по-трудно и по-специфично. Не може стила ти и скоростта ти да са еднакви и при мокро и при сухо. Напълно нормално е да ти е по-трудно да караш по лед и сняг, отколкото на сух асфалт. Не сме роботи всеки да може да кара еднакво. Тва, че ти можеш да караш не означава, че си велик карач. Просто си свикнал, придобил си опит, знаеш колата как ще се държи при определени условия. Аз и още 10 човека също го знаем и можем. Но следващите 100 може да не го знаят, може да не са го научили. Какво значи да им се отнемат книжките? Ти да не би научен ли си се родил нещо? Говорите наизуст, колкото да не заспите
Някой кара ли те да караш с 200 в завоите-както в F1???
Аз като видя че атмосферните условия не ми харесват- обличам си дебелите дрехи и си перкам пеша или с градски транспорт... И вярвай ми- спестя ви много повече нерви и пари...
Има таксита- има всичко-като не можеш да караш просто недей-със сигурност една дори лека катастрофа ще ти струва повече от колкото да се возиш на таксита или градски транспорт в това време
На мен недей да ми обясняваш колко по-евтино е с градския транспорт и такситата. Отдавна съм го осъзнал и съм си решил генерално проблема тва лято, като продадох колата и никоя жива сила не мож ме накара да си взема друга

А с F1 беше пример само. Виж по-назад какво съм имал впредвид със съпоставянето с F1 и ще ме разбереш какво съм искал да кажа


Re: Дългото лято взима своя дан...
alx написа:това е щото не сте виждали американците на първия сняг кво праат с големите мощни коли и летните гуми (тука никой не кара със зимни през зимата).......
Всъщност може би по-скоро ''all season'' гуми... Знам че доста бсе кара с таква в US... бях учуден, нямам логично обяснение. Гледам в US сайтове за гуми, мн.добре са разделени категориите, според представянето на гумите и типа МПС, но - зимни няма. (поне не видях тестове на такива) Има всезонни, и при някои марки има high performance ice/winter, и то може би в зависимост от региона.
Преди 10тина дни се пробирам, и няколко км. след магистралата в посока Бургас, една S-класа и друга кола бяха в канавката.
другата кола даже беше по таван... спрях да помогна, но нямаше жертви, разбрах че бил замесен алкохол.. даже видях някакви шамари се раздаваха, и си продължих. Не беше мокро доколкото помня. Мисля си - и т'ва при наличие на мантинела отделяща платното с насрещното движение...камо ли ако я нямаше.
Някой по-горе спомена задръстванията, и изнервените водачи... Така е, в тези задръствания често, особенно рано сутрин стават бели...бързане, припряност, сънливост, подценяване на студеният/влажен асвалт, грешна преценка, гуми... обикновенно са наслагване на няколко обстоятелства наведнъж, но може и да е само едно нещо.

- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4263
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Дългото лято взима своя дан...
randity написа:Аз също днес засякох 2 катастрофи, като и аз самия като ми светна жълто усетих какво е да се спира на мокро без АБС
И к'во е?
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- xpl0d
-
-
- Мнения: 625
- Регистриран на: 21.09.2007
- Местоположение: по света и у вас
- Кара: на изпарения
- Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355
Re: Дългото лято взима своя дан...
Kroki написа:randity написа:Аз също днес засякох 2 катастрофи, като и аз самия като ми светна жълто усетих какво е да се спира на мокро без АБС
И к'во е?
E такова :





- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4263
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Дългото лято взима своя дан...

Като вали и караш на мокро, от време на време, припомпвай спирачките, да изсушиш дисковете, за да можеш да спреш.. Не разчитай на АБС-аа, че така един приятел карал само кола с АБС, като му дадох ладата, не можа да вземе първия завой, защото блокира гумите


You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Дългото лято взима своя дан...
Kroki написа::mhihi:
Като вали и караш на мокро, от време на време, припомпвай спирачките, да изсушиш дисковете, за да можеш да спреш.. Не разчитай на АБС-аа, че така един приятел карал само кола с АБС, като му дадох ладата, не можа да вземе първия завой, защото блокира гумите![]()
Е нали затова има АБС - да не припомпва като на лада...чак да изсушиш дисковете....те да не са потопени във вода

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- barabqga
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Царево
- Пол: Мъж
Re: Дългото лято взима своя дан...
Gqbriel написа:Kroki написа::mhihi:
Като вали и караш на мокро, от време на време, припомпвай спирачките, да изсушиш дисковете, за да можеш да спреш.. Не разчитай на АБС-аа, че така един приятел карал само кола с АБС, като му дадох ладата, не можа да вземе първия завой, защото блокира гумите![]()
Е нали затова има АБС - да не припомпва като на лада...чак да изсушиш дисковете....те да не са потопени във вода



- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4263
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Дългото лято взима своя дан...
Мокрят се и е достатъчно да не можеш да спреш хубаво, когато ти потрябва..
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Дългото лято взима своя дан...
Kroki написа:Мокрят се и е достатъчно да не можеш да спреш хубаво, когато ти потрябва..
Недей така моля те...може да пробваме,само дето незнам как ще стане номера,някой с маркуча да ги полива в движение,и да се спира на сух асфалт...
Сега като вали дъжд нали и пътя така леко е подгизнал,не само дисковете

Тъй като,може някъде да пропускам нещо - някой от пилотите дето се вика - да сподели нещо

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Дългото лято взима своя дан...
С ABS и без ,намокрят ли се дисковете по-трудно се спира,абс-са прави да не блокират колелата а не нещо друго.
Влезни в една доволно дълбока локва дето стига до половината гума и после се опитай да спреш,та ако ще и 2 абс-са да имаш.
Влезни в една доволно дълбока локва дето стига до половината гума и после се опитай да спреш,та ако ще и 2 абс-са да имаш.
- Yanko Petrov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 433
- Регистриран на: 21.04.2010
- Местоположение: Αθἠνα
- Пол: Мъж
- Кара: е36 купе
Re: Дългото лято взима своя дан...
Като караш в дъжд, нужно ли е да влизаш в толкова дълбока локва, за да се намокрят дисковете? Се си мисля, че са и без това мокри, тая вода, която се отбива от гумите да не се изпарява? Та в тая връзка, не знам как с припомпване ще си изсушиш 

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Дългото лято взима своя дан...
Е.Димитров написа:С ABS и без ,намокрят ли се дисковете по-трудно се спира,абс-са прави да не блокират колелата а не нещо друго.
Влезни в една доволно дълбока локва дето стига до половината гума и после се опитай да спреш,та ако ще и 2 абс-са да имаш.

Освен екстремна ситуация,как точно ще влезеш в локва 30см?!По-скоро да те остави колата а не диска...
Оказва влияние,но при доста екстремен дъжд...съмнявам се при нормални условия,чак такъв воден слой да прави
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
73 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани