M50 проблем с антифриза.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
75 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- kok4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 15.06.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e46 m54b25,e30 m30b35 turbo
- Мечтае да кара: MMMMMMM
- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha Tracer 9GT
Re: M50 проблем с антифриза.
Тоя шум не е от ваноса колега, него го знам как трака и да, и той трака, но тоя шум е друг. Ще кача клип.
Имам и още един проблем с оборотите, но и него ще го видите. И най-вече имам проблем с ГИ-то - както си карам на газ и ако тръгна да натискам газта - колата забива муцуна и ако не отпусна газта превключва на бензин и започва да писука копчето. Ако пусна педала и не го натискам рязко продължава да си върви спокойно. От какво може да е?
И още един въпрос за оборотите, за който ще пусна клип:
http://tinypic.com/player.php?v=5ctqo&s=6
Защо оборотите не падат ведната ами така на пресекулки?
Ето го и тракането:
http://tinypic.com/player.php?v=mjoj2r&s=6
П.С. Попаднах на няколко видеота със същия звук и пише, че е от разхлабена свещ, но защо се получава тоя звук ако има разхлабена свещ?
Имам и още един проблем с оборотите, но и него ще го видите. И най-вече имам проблем с ГИ-то - както си карам на газ и ако тръгна да натискам газта - колата забива муцуна и ако не отпусна газта превключва на бензин и започва да писука копчето. Ако пусна педала и не го натискам рязко продължава да си върви спокойно. От какво може да е?
И още един въпрос за оборотите, за който ще пусна клип:
http://tinypic.com/player.php?v=5ctqo&s=6
Защо оборотите не падат ведната ами така на пресекулки?
Ето го и тракането:
http://tinypic.com/player.php?v=mjoj2r&s=6
П.С. Попаднах на няколко видеота със същия звук и пише, че е от разхлабена свещ, но защо се получава тоя звук ако има разхлабена свещ?
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: M50 проблем с антифриза.
Получава се защото губи компресия покрай свеща ако наистина е от нея. Иначе падането на оборотите си е добре не е проблем.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: M50 проблем с антифриза.
Spit-Fire написа:Ами не виждам логика маслото да е сменено преди "3к км" а в същото време да е под минимума и да е черно.
Логиката е, че не знаеш колко са наляли и дали го гори. А че е черно - това е нормално, защото една от много важните функции на маслото е да мие и разтваря всякакви мизерии. Тъй че аз ти препоръчвам да го смениш така или иначе с някакво хубаво (по възможност 5W40) и да направиш един приличен пробег, след който да установиш дали гори масло или не.
- aliays
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 16.04.2010
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: е36 1.6i м43б16
Re: M50 проблем с антифриза.
Колега имах сходен проблем с ГИ, оказа се филтъра на ГИ-то този лъскавия, А тракането да не е от дюзите на ГИ, че моите тракат ката, провери дали на бензин потракват....
Поздрави!!!
Поздрави!!!
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: M50 проблем с антифриза.
Spit-Fire написа:Тоя шум не е от ваноса колега, него го знам как трака и да, и той трака, но тоя шум е друг. Ще кача клип.
Имам и още един проблем с оборотите, но и него ще го видите. И най-вече имам проблем с ГИ-то - както си карам на газ и ако тръгна да натискам газта - колата забива муцуна и ако не отпусна газта превключва на бензин и започва да писука копчето. Ако пусна педала и не го натискам рязко продължава да си върви спокойно. От какво може да е?
И още един въпрос за оборотите, за който ще пусна клип:
http://tinypic.com/player.php?v=5ctqo&s=6
Защо оборотите не падат ведната ами така на пресекулки?
Ето го и тракането:
http://tinypic.com/player.php?v=mjoj2r&s=6
П.С. Попаднах на няколко видеота със същия звук и пише, че е от разхлабена свещ, но защо се получава тоя звук ако има разхлабена свещ?
Оборотите няма как да паднат по-бързо- въртят се доста неща, които имат инерционен момент.
За газовият инжекцион- най-простото е задръстен филтър, би трябвало да имаш два, почни от този на изпарителя. Другият вариант е неправилно нагласени времена на дюзите и газта не достига при високи обороти. Може да се погледне налягането на изпарителя.
За тракането под капака на бобините- колега махни го тоя капак и ще разбереш от какво е.

За маслото- както ти казаха щом е черно значи си върши работата, ако е черно и рядко значи е на много км. При смяната, след като двигателя ти е на 230 000 забрави за 5W40, най-добре сложи 15W
Re: M50 проблем с антифриза.
aliays написа:Колега имах сходен проблем с ГИ, оказа се филтъра на ГИ-то този лъскавия, А тракането да не е от дюзите на ГИ, че моите тракат ката, провери дали на бензин потракват....
Поздрави!!!
Тракането на дюзите на газта е коренно различно от това, което се чува, тяхното е по-скоро цъкане и е много по-ситно. Доколкото знам филтрите на газта се сменят на около 30к км., както и маркучите, малко вероятно е да са сменени при него.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: M50 проблем с антифриза.
А моя като е на 300 000км какво да му сложа?
Може и да е на милион километри и да не бута масло. До сега бях с 10W40 и не е мръдвало. Вече съм с 0W40 и дори да го гори, то ще е в минимални граници според мен. Не го питайте мотора какво му е зимата със студен вискозитет 15.

- saleen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1665
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Кукерландия
- Пол: Мъж
- Кара: Тъпата кака да маа с черпака
- Мечтае да кара: Кадилакът на Долън
- Детайли за колата: да има джам таван, кожни седалки, музика сватба, 320спринцофка, барнеш копче джам пада....
Re: M50 проблем с антифриза.
Dirty M5 driveR написа:А моя като е на 300 000км какво да му сложа?
М16D или в краен случай М10D


Най- добре е да се смени това масло с такова, каквото е предписал производителя и ако пак си трака - да се търси причината другаде.
Никой не мое ма връне на селу!
- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha Tracer 9GT
Re: M50 проблем с антифриза.
Колеги днес отворихме мотора - свещите на цил. от 1 до 5 едвам се развиха, не бяха сменяни сигурно от както е станало кола, а на 6-ти цил. цялата бубина и свещта бяха в масло, а свещта не беше завита изобщо. Направо ебана история като цяло. И на всичкото отгоре тъпаците от Евро 07 са ми дали гарнитура за капака за М52 а не за М50 и сега трябва утре да ходя да се разправям с тях, но едва ли ще мога да върна тая тъй че някой ако има нужда от гарнитура за м52 чисто нова ще му я дам на 20 лв. а я купих днес за 40
.
Та предполагам от 6-ти цил. е тракало
Та сигурно и от там е заминало масълцето. А за щеката на М50 искам да попитам - има 2 чертички. 1-вата предполагам е минимум а втората максимум, или?
Инъче карантията на мотора е добре, със златисто-кавевичък цвят са валовете и нямат износване.
Колата инъче я посъбрахме отпред, сложихме нова очиларка и завихме каквото можахме, щяхме да ходим за новия капак ама сега мотора стои отворен и нямаше как да отидем...

Та предполагам от 6-ти цил. е тракало

Инъче карантията на мотора е добре, със златисто-кавевичък цвят са валовете и нямат износване.
Колата инъче я посъбрахме отпред, сложихме нова очиларка и завихме каквото можахме, щяхме да ходим за новия капак ама сега мотора стои отворен и нямаше как да отидем...
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- sysmurdoc
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 13.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E61 LCI космос
- Мечтае да кара: Йемки
Re: M50 проблем с антифриза.
Маслото няма как да ти мине оттам
От тъпата гарнитура е, а иначе за този мотор 10в40 си му е най-прилично!Иначе Пешо, май мярнах Лонг Лайф в багажника така, че ше кара още малко 


- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha Tracer 9GT
Re: M50 проблем с антифриза.
Той празен ве, от 30-ката е тая туба масло
Инъче само да съберем всичко и да се движи колата и маслото барабар с антифриза ще се сменят, да сме готови за зимни приключения

Инъче само да съберем всичко и да се движи колата и маслото барабар с антифриза ще се сменят, да сме готови за зимни приключения

The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- sysmurdoc
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 13.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E61 LCI космос
- Мечтае да кара: Йемки
Re: M50 проблем с антифриза.
Утре ше я съберем. живот и здраве 

- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha Tracer 9GT
Re: M50 проблем с антифриза.
Колеги колко поплавъка има резервоара на тея 36-ци? Ако са 2 как да разбера кой точно не работи? Стрелката стои постоянно долу и свети резервата.
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: M50 проблем с антифриза.
Два са - по един във всяка половина на резервоара. Стига се лесно до тях и си струва да ги извадиш, провериш връзките им и да зачистиш пистите.
75 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани