Не пали на бензин м50б20?????
Модератор: Технически модератори
43 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Не пали на бензин м50б20?????
Здравейте колеги!Колата ми е е34 м50б20 вчера сутринта сядам да я паля -пали от раз и веднага гасне,при следващите опити пак така-работи 1секунда и дасне.Колата има газова обикновена уредба и на газ си работи!Днес свалих бенз.помпа дадох и ток и си върти,проверих бушони,релета.
Някой сеща ли се какво може да бъде-някой датчик на разпред.вал?управление на дюзи ?
Друга подробност е че стрелката за моментния разход не работи както и на големия борд опцията консумация...
На бордовия компютър има опция код за запалване.Като го сложа колата върти на стартер без да пали-после като го въведа припалва за 1 сек. и гасне....
Някой сеща ли се какво може да бъде-някой датчик на разпред.вал?управление на дюзи ?
Друга подробност е че стрелката за моментния разход не работи както и на големия борд опцията консумация...
На бордовия компютър има опция код за запалване.Като го сложа колата върти на стартер без да пали-после като го въведа припалва за 1 сек. и гасне....
Последна промяна achilles на 17 Ное 2012, 15:50, променена общо 2 пъти
Re: Не пали на бензин м50б20?????
Може да е кофти бензин,особено ако е престоял цяло лято без да зареждаш.При мен беше така и се бях филмирал че е заминала пампата,но след като заредих 20литра всичко се нормализира 

Re: Не пали на бензин м50б20?????
абсолютно всяка сутрин паля на бензин колата работи малко и после минавам на газ+това снощи заредих и помпата е потопена до половината!
Освен това при всяко палене 1во пали на бензин(така ми функционира копчето)
Освен това при всяко палене 1во пали на бензин(така ми функционира копчето)
Последна промяна achilles на 17 Ное 2012, 13:15, променена общо 1 път
Re: Не пали на бензин м50б20?????
Когато е на газ я форсирам до 4-5000 превключвам на бензин и глъхне се 1 няма бензин и после включвам на газ и си заработва...
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Не пали на бензин м50б20?????
Ако имаш имобилайзер земи та го фърли у копривите де и куче нема да мине...
Щото аз имах същия проблем-на бензин бачка 2-3 секунди и гасне, на газ мъркаше, оказа се че ме ебава имобилайзера след куп мъки и ядове
Щото аз имах същия проблем-на бензин бачка 2-3 секунди и гасне, на газ мъркаше, оказа се че ме ебава имобилайзера след куп мъки и ядове

ATR-42/72
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Не пали на бензин м50б20?????
Тоя имобилайзер не е някакво митично същество а реле, което изключва нещо- в случая бензиновата помпа. Колега разкачи горивопровода след клапан регулатора и виж как върви бензина. Коректната проверка се прави с манометър за налягане на горивото ,с който може да разбереш дали бензиновата помпа и клапан регулатора създават нужното налягане, дали бензиновата помпа прави нужният дебит, има ли някъде утечка в системата, наред ли е клапана за обратно налягане на помпата, запушен ли е бензиновият филтър.
Re: Не пали на бензин м50б20?????
проверих системата-помпа филтър и тн.Наи-накрая свалих рейката с дюзите и като въртя на стартер и 6те пръскат яко.
Някой има ли идея какво може да е?
Някой има ли идея какво може да е?
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Не пали на бензин м50б20?????
Най-вероятно е лампата в багажника
Провери си тоците по запалителна система, не гледай горивната система. Ако е от помпата най-вероятно няма и да мъцне на
бензин
Това е нещото което след като запалиш на бензин се ебава с тая работа и ти гаси колата(прекъсва тоците)
Най-вероятно е некое от релетата по газовата или ако имаш такъв имобилайзер. Казвам най-вероятно, което не значи, че съм 100% сигурен. Просто имах проблем със същите симптоми и в крайна сметка си го оправих сам, понеже ми писна разбирачите да ме пращат на дюзи, помпи, филтри, контактни ключове, преден десен носач и т.н.

Провери си тоците по запалителна система, не гледай горивната система. Ако е от помпата най-вероятно няма и да мъцне на
бензин

Това е нещото което след като запалиш на бензин се ебава с тая работа и ти гаси колата(прекъсва тоците)
Най-вероятно е некое от релетата по газовата или ако имаш такъв имобилайзер. Казвам най-вероятно, което не значи, че съм 100% сигурен. Просто имах проблем със същите симптоми и в крайна сметка си го оправих сам, понеже ми писна разбирачите да ме пращат на дюзи, помпи, филтри, контактни ключове, преден десен носач и т.н.

ATR-42/72
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Не пали на бензин м50б20?????
братле много си интересен-zvetiko ми казва да проверя горивната система и аз пиша кфо е положението-тва с лампата в багажника беше тъпо изцепване......
после написах за датчика или имобилайзера защото друга логика няма....
после написах за датчика или имобилайзера защото друга логика няма....
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Не пали на бензин м50б20?????
За да елиминираш проблем с помпата захрани я директно с на релето .Така ще разбереш дали помпата тръгва първоначално и после сама спира или проблема изобщо не се влияе от токовете и релетата.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Re: Не пали на бензин м50б20?????
Датчик разпр. вал участва в пресмятането на момента на подаване на искра , ако не бачка и на газ ще гасне това сочи логиката. Остава имобилайзер или реле което прекъсва бенза кат превключиш на газ , може да се ебава . Ако на релето на бензиновата помпа й се подаде директен (+) няма какво да я накара сама да спре и това го сочи логиката май . Най-културно е да се измери налягането на горивото в рейката с което проверяваш наведнъж гориводоставната система .
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Не пали на бензин м50б20?????
И какъв е този имобилайзер, който не изключва на газ, а на бензин създава проблеми- може би ги различава по-миризмата.
За датчиците- пак същото.
За да се разбере дали горивоподаването е наред трябва да се закачи манометър и да се види какво става при превключването на бензин на работещ двигател. Би трябвало да има проблем защото при нормално налягане в рейката няма начин двигателя да угасне за 1сек.- почва да се мъчи, да тресе и накрая гасне. Следователно или има механичен или електрически проблем във веригата на горивоподаването.
Ако всичко е наред трябва да се разгадае какво е щъкало в главата на газаджията докато е рязал кабели и слагал релета- тръгва се по електрическите газаджийските магистрали и се търси, може някакъв кабел да не му е харесал, може да е направил електрическа връзка, като е завил един път някои кабели, може да е каквото си помислиш.
Наскоро гледах една кола с газови подобрения във вид на електронен блок през, който бяха прекарали почти всичко - излизаше, че се движи с 36 км/ч докато стоеше на място, че някой постояно натиска и отпуска педала на газта и температурата на антифриза беше 90гр. при студен двигател.

За датчиците- пак същото.
За да се разбере дали горивоподаването е наред трябва да се закачи манометър и да се види какво става при превключването на бензин на работещ двигател. Би трябвало да има проблем защото при нормално налягане в рейката няма начин двигателя да угасне за 1сек.- почва да се мъчи, да тресе и накрая гасне. Следователно или има механичен или електрически проблем във веригата на горивоподаването.
Ако всичко е наред трябва да се разгадае какво е щъкало в главата на газаджията докато е рязал кабели и слагал релета- тръгва се по електрическите газаджийските магистрали и се търси, може някакъв кабел да не му е харесал, може да е направил електрическа връзка, като е завил един път някои кабели, може да е каквото си помислиш.

43 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани