М62 4,4 след старт високи обороти - решен
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- mslmisko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 27.08.2010
- Местоположение: Димитровград Сьрбия
- Пол: Мъж
М62 4,4 след старт високи обороти - решен
Колеги, става дума за м62 4,4 '97 година, на един познат е колата, автоматик и има гас.
Тази сутрин пали колата и оборотите веднага скачат на 5500 . Загаси колата, прави опит отново и сьщия номер прави.
Ако имате идея какво може да е или ако някой е имал подобен проблем, нека сподели.
Тази сутрин пали колата и оборотите веднага скачат на 5500 . Загаси колата, прави опит отново и сьщия номер прави.
Ако имате идея какво може да е или ако някой е имал подобен проблем, нека сподели.
Последна промяна mslmisko на 03 Дек 2012, 14:09, променена общо 2 пъти
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: М62 4,4 след старт високи обороти
mslmisko написа:Колеги, става дума за м62 4,4 '97 година, на един познат е колата, автоматик и има гас.
Тази сутрин пали колата и оборотите веднага скачат на 5500 . Загаси колата, прави опит отново и сьщия номер прави.
Ако имате идея какво може да е или ако някой е имал подобен проблем, нека сподели.
Погледнете жилата първо дали не са заяли ....
- ddinobot
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 15.06.2008
- Местоположение: beyond the Milky Way
- Пол: Мъж
- Кара: SR1 NORMANDY
- Мечтае да кара: 320 turbo DRM
Re: М62 4,4 след старт високи обороти
Да прав е колегата, вижте жилата на газта, защото аз имах подобен проблем. Гумените приспособления които захващат жилото за стойката се бяха скъсали и когато натисна педала на газта по рязко се заклещваха в стойката и стояха опънати. После ги прикрепих със свински опашки и за сега не си мърдат от мястото


- mslmisko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 27.08.2010
- Местоположение: Димитровград Сьрбия
- Пол: Мъж
Re: М62 4,4 след старт високи обороти
мерси колеги, утре ще се прави тази интервенция и дано реши проблема.
има ли вариант да е от TPS сензор, датчик или не..?
забелязал че преди това да се случи, един два дена по рано му се
случило да щом запали колата, веднага гасне, и така 4-5 пьти и след това няма проблем.
има ли вариант да е от TPS сензор, датчик или не..?
забелязал че преди това да се случи, един два дена по рано му се
случило да щом запали колата, веднага гасне, и така 4-5 пьти и след това няма проблем.
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: М62 4,4 след старт високи обороти
mslmisko написа:мерси колеги, утре ще се прави тази интервенция и дано реши проблема.
има ли вариант да е от TPS сензор, датчик или не..?
забелязал че преди това да се случи, един два дена по рано му се
случило да щом запали колата, веднага гасне, и така 4-5 пьти и след това няма проблем.
Гасненето ще да е от друго , вероятно машинката за празен ход и тя с времето и се къса гумения тампон дето я държи и почва да пада от мястото на което трябва да е:) Влиза въздух и гасне ... може и друго да е , но това е доста вероятно като причина.
- mslmisko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 27.08.2010
- Местоположение: Димитровград Сьрбия
- Пол: Мъж
Re: М62 4,4 след старт високи обороти
както казахте, оказа се проблем с жилото за гаста и бьрзо оправихме проблема с високите обороти.
проблема с трудно палене си остана, но това е оделна тема. ще ходи на диагностика
тази седмица и надявам се да реши и този проблем. мерси за бьрзите отзиви колеги.
проблема с трудно палене си остана, но това е оделна тема. ще ходи на диагностика
тази седмица и надявам се да реши и този проблем. мерси за бьрзите отзиви колеги.
- ddinobot
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 15.06.2008
- Местоположение: beyond the Milky Way
- Пол: Мъж
- Кара: SR1 NORMANDY
- Мечтае да кара: 320 turbo DRM
Re: М62 4,4 след старт високи обороти
Напиши после дали си решил проблема с гасненето, че и при мен понякога го има 

- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: М62 4,4 след старт високи обороти
Гасненето може и да е ако сте спрели климатика ... на спрян климатик дефаутните настройки на мотора са на ~500 оборота и чат пат се ебава и може да изгасне при подаване на по-рязко газчица. При включен климатик тоя проблем го няма щото държи точно 700 оборота.
- Metzeler
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 26.08.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: колело с обратна дирекция
- Мечтае да кара: колело с предно предаване
Re: М62 4,4 след старт високи обороти
omegaart написа:Гасненето може и да е ако сте спрели климатика ... на спрян климатик дефаутните настройки на мотора са на ~500 оборота и чат пат се ебава и може да изгасне при подаване на по-рязко газчица. При включен климатик тоя проблем го няма щото държи точно 700 оборота.


- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: М62 4,4 след старт високи обороти
omegaart написа:Гасненето може и да е ако сте спрели климатика ... на спрян климатик дефаутните настройки на мотора са на ~500 оборота и чат пат се ебава и може да изгасне при подаване на по-рязко газчица. При включен климатик тоя проблем го няма щото държи точно 700 оборота.
Това означава, че смуче паразитен въздух


- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: М62 4,4 след старт високи обороти
cod-cdbp написа:omegaart написа:Гасненето може и да е ако сте спрели климатика ... на спрян климатик дефаутните настройки на мотора са на ~500 оборота и чат пат се ебава и може да изгасне при подаване на по-рязко газчица. При включен климатик тоя проблем го няма щото държи точно 700 оборота.
Това означава, че смуче паразитен въздух
Не четеш ли кво съм написал или си пишеш на изуст ?
Ето ти извадка от ДИС-а
- Код: Избери целия код
Engine Controls - Idle Speed Too Low, Update ECM
Notes
Group 12
Engine Electrical
Bulletin Number
12 07 99
Woodcliff Lake, NJ
February 1999
Product Engineering
SUBJECT:
Increasing Idle Speed on ECM/DME (M5.2.1 or ME7.2)
MODEL:
E38 - 74OViLA with M62 engine produced as of 5197
E39 - 540iA with M62 engine produced as of 5/97
Situation:
Customer complains that the engine seems to stumble and the engine idle speed appears to be too low especially with the A/C off and when:
- Steering wheel is turned fully to the right or left
- Reverse gear is selected with automatic transmission
Cause:
Increased load requirement from steering/transmission
Correction:
In case of a customer complaint, the engine speed can be adjusted ±100 RPM by utilizing service function within DME diagnosis.
Procedure:
In order to increase the idle speed the following steps must be followed:
- No Faults stored in DME Fault Memory
- Engine must be at normal operating Temperature (at least 85°C)
- All electrical consumers must be switched oft
- Adaptation values should be cleared
Once the list conditions are met the idle speed can be increased by:
1. Select Digital Engine Management (displaying the DME diagnosis ID screen)
2. Select =>
3. Select "3 Service functions" then =>
4. Select "20 Idle speed adjustment" then =>
5. Current idle speed adjustments are displayed
6. Select =>
7. Menu of idle speed adjustment options is displayed.
8. Select an adjustment option from the menu and select =>
9. DIS will prompt you to perform certain operations, such as start engine.
10. After selecting => a screen displaying current engine speed and temperature will be displayed. At this point the engine speed can be increased or decreased in steps of 10 RPM. The total adjustment window is ±100 RPM.
11. Once the desired engine speed is obtained the new value must be stored. Once the new value is stored select the back arrow and the new idle speed adjustment setting will be displayed.




- Metzeler
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 26.08.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: колело с обратна дирекция
- Мечтае да кара: колело с предно предаване
Re: М62 4,4 след старт високи обороти
omegaart написа:cod-cdbp написа:omegaart написа:Гасненето може и да е ако сте спрели климатика ... на спрян климатик дефаутните настройки на мотора са на ~500 оборота и чат пат се ебава и може да изгасне при подаване на по-рязко газчица. При включен климатик тоя проблем го няма щото държи точно 700 оборота.
Това означава, че смуче паразитен въздух
Не четеш ли кво съм написал или си пишеш на изуст ?
Ето ти извадка от ДИС-а
- Код: Избери целия код
Engine Controls - Idle Speed Too Low, Update ECM
Notes
Group 12
Engine Electrical
Bulletin Number
12 07 99
Woodcliff Lake, NJ
February 1999
Product Engineering
SUBJECT:
Increasing Idle Speed on ECM/DME (M5.2.1 or ME7.2)
MODEL:
E38 - 74OViLA with M62 engine produced as of 5197
E39 - 540iA with M62 engine produced as of 5/97
Situation:
Customer complains that the engine seems to stumble and the engine idle speed appears to be too low especially with the A/C off and when:
- Steering wheel is turned fully to the right or left
- Reverse gear is selected with automatic transmission
Cause:
Increased load requirement from steering/transmission
Correction:
In case of a customer complaint, the engine speed can be adjusted ±100 RPM by utilizing service function within DME diagnosis.
Procedure:
In order to increase the idle speed the following steps must be followed:
- No Faults stored in DME Fault Memory
- Engine must be at normal operating Temperature (at least 85°C)
- All electrical consumers must be switched oft
- Adaptation values should be cleared
Once the list conditions are met the idle speed can be increased by:
1. Select Digital Engine Management (displaying the DME diagnosis ID screen)
2. Select =>
3. Select "3 Service functions" then =>
4. Select "20 Idle speed adjustment" then =>
5. Current idle speed adjustments are displayed
6. Select =>
7. Menu of idle speed adjustment options is displayed.
8. Select an adjustment option from the menu and select =>
9. DIS will prompt you to perform certain operations, such as start engine.
10. After selecting => a screen displaying current engine speed and temperature will be displayed. At this point the engine speed can be increased or decreased in steps of 10 RPM. The total adjustment window is ±100 RPM.
11. Once the desired engine speed is obtained the new value must be stored. Once the new value is stored select the back arrow and the new idle speed adjustment setting will be displayed.
колега ти с тва искаш да кажеш че 286 коня в8 мотор 4.4 кубика е създаден да работи само с климатик за да работи нормално?! без климатика ще се чуди каде се намира и кво да прави да върви ли да мре ли ?!Карал съм такова палил съм такова движил съм се с такова в изрядно състояние и като го запаля БЕЗ климатика си работи като всеки1 автоматик на 1000 оборота бутам му ДиректнЪ и бута на 900 тръгвам карам пускам клима мотора даже не разбира кво се е случило не кат наще малолитражки пускаш климатика дигат се некви обороти бягат некви коне от него,ное не искам да споря може и да си прав в крайн а сметка все пак ДИС извадка показвапш
- mslmisko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 27.08.2010
- Местоположение: Димитровград Сьрбия
- Пол: Мъж
Re: М62 4,4 след старт високи обороти
проблема на колате е че много трудно пали и кога запали, оборотите играят
и колата гасне отново и така докато не загрее, кога температурата на двигатела
мине над 50-60 градуса няма проблем.. дано една добра диагностика покаже проблема.
и колата гасне отново и така докато не загрее, кога температурата на двигатела
мине над 50-60 градуса няма проблем.. дано една добра диагностика покаже проблема.
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: М62 4,4 след старт високи обороти
mslmisko написа:проблема на колате е че много трудно пали и кога запали, оборотите играят
и колата гасне отново и така докато не загрее, кога температурата на двигатела
мине над 50-60 градуса няма проблем.. дано една добра диагностика покаже проблема.
При тоя проблем , вероятно гълтане въздух и някоя друга гарнитурка на входящ колектор също може да се окаже

Re: М62 4,4 след старт високи обороти
А тези щипки на жилата продават ли се някъде отделно от самото жило.Имах го същият проблем и решението беше същото захващане със свинска опашка.Но сега е малко грозна картинката.
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани