Дневни светлини при Е36

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Дневни светлини при Е36

Мнение от Делян » 20 Сеп 2012, 23:54

err0r написа:
Mollov написа:
Ако го нямаше тоя закон, нямаше и КАТ да те спират за това... ама снощи на сбирката на Е36 масово обясняваха, че карат на CCFL AE или на комбинация CCFL AE + "халогени" и куките не ги спирали... така че може би и куките не са напълно озверели...


Ден преди да сложа на Мето DRL-тата ми написаха фишче за употреба на халогените. :) А тия CCFL-ли хич не се виждат, когато светят срещу слънцето... според мен сте си чешали езиците на сбирката... :)

И без енджълите от ден на ден, все по-голяма цигания стават....

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Re: Дневни светлини при Е36

Мнение от err0r » 21 Сеп 2012, 9:24

Именно. А и както вече каза Бууст, има нещо перверзно, когато светят само дългите. :)

Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 4.01.2010
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: IS
Мечтае да кара: BMW ///M3

Re: Дневни светлини при Е36

Мнение от tenchooo » 14 Ное 2012, 22:48

колеги то можи и да има специална тема но аз намирам само тази да питам за това синьото оригинално реле DRL модул може ли да се монтира каде стои как деиства намира ли се на старо щото в даро е към 140 :?:

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Re: Дневни светлини при Е36

Мнение от err0r » 14 Ное 2012, 22:50

Намира се... в ибей от Канада.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Дневни светлини при Е36

Мнение от bum_bum » 14 Ное 2012, 22:56

И пак излиза толкоз, че и отгоре :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 162
Регистриран на: 16.04.2010
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: е36 1.6i м43б16

Re: Дневни светлини при Е36

Мнение от aliays » 14 Ное 2012, 23:02

На мен ми сложиха реленце за веме, 10 секунди лед като дам на контакт ми светват късите, а може и да се увеличава времето..... и всичко за 20 - тина лева. Монтираха ми го на ключа за фаровете.... И сега съм щастлив..... :yes: :lalala:

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Дневни светлини при Е36

Мнение от b00st » 14 Ное 2012, 23:11

tenchooo написа:колеги то можи и да има специална тема но аз намирам само тази да питам за това синьото оригинално реле DRL модул може ли да се монтира каде стои как деиства намира ли се на старо щото в даро е към 140 :?:

Няма смисъл да даваш толков пари, като модула на методи върши същата работа и даже повече, щото може да го регулираш и нищо не се реже.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 4.01.2010
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: IS
Мечтае да кара: BMW ///M3

Re: Дневни светлини при Е36

Мнение от tenchooo » 14 Ное 2012, 23:47

b00st написа:
tenchooo написа:колеги то можи и да има специална тема но аз намирам само тази да питам за това синьото оригинално реле DRL модул може ли да се монтира каде стои как деиства намира ли се на старо щото в даро е към 140 :?:

Няма смисъл да даваш толков пари, като модула на методи върши същата работа и даже повече, щото може да го регулираш и нищо не се реже.

искам още малко да се поразровя за това чудо да понауча някои неща,ама като гледам накрая май ще пребегна до услугите на методи ако още ги прави :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Дневни светлини при Е36

Мнение от stony1 » 15 Ное 2012, 0:29

Аз съм на път да си поръчам едно сток реле за дневни светлини. Слага се на мястото на релето за дългите и като стартира двигателя, дългите се включват на 80%. Ако с ключа на фаровете се включат габаритите, дневните светлини продължават да си светят. В момента, в който се включат късите, дневните светлини се изключват и работят само като дълги светлини. Докато работят дневните светлини, чрез лоста за мигачите и дългите светлини, може да се ползва "светкавицата". Тогава дългите светват на 100%, докато се държи лоста издърпан към шофьора, като се пусне лоста светлините си остават в режим "дневни светлини"
Последна промяна stony1 на 15 Ное 2012, 23:05, променена общо 1 път
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1670
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: Дневни светлини при Е36

Мнение от host » 15 Ное 2012, 0:32

А на Методи темата нещо е потънала? Да не е спрял да се занимава с модулите?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Re: Дневни светлини при Е36

Мнение от err0r » 15 Ное 2012, 0:33

Ами същото прави този модул на Методи, струва три пъти по-малко. Разликата е, че когато ключът на фаровете е на позиция, различна от 0, модулът се изключва. Това от една страна е добре, защото можеш да караш на халогени и габарити, примерно, докато със заводското реле са пуснати и дългите... и не е на 80, а на 30%.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Дневни светлини при Е36

Мнение от ogata » 15 Ное 2012, 0:36

err0r написа:Ами същото прави този модул на Методи, струва три пъти по-малко. Разликата е, че когато ключът на фаровете е на позиция, различна от 0, модулът се изключва. Това от една страна е добре, защото можеш да караш на халогени и габарити, примерно, докато със заводското реле са пуснати и дългите... и не е на 80, а на 30%.

Днеска и аз се сдобих с модула на Методи. Ефекта е убийствен :shock: :bowdown:
Монтажа може да го поверите дори на жена ви :mhihi:

Разцепва ме как светлините загасват сами - ПЛАВНО, 10 секунди след като загасите колата.
Звяра се унася и заспива :ok:

ПП. При релето не знам как е, но при модула на методи с една часовникарска отвертчица може да регулирате интензитета 1-100% ;)
Както Ви кефи ...
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

ентусиаст
Аватар
Мнения: 844
Регистриран на: 2.02.2007
Местоположение: София

Re: Дневни светлини при Е36

Мнение от JOGI » 15 Ное 2012, 1:41

то много модули вършат същата работа, още от преди години и колегата мармота предлагаше, въпроса е кой може да търпи неоригинални работи. аз лично не мога като отворя капака да гледам разни модули или хид баласти и такива, затова 150 и в камор за реле и две кабелчета. свързва се на разпределителните буксички, както си е оригинално, а не директно към кабелите като при обясненията в щатските diy. има разлика при връзването в това дали на сегашното реле на дългите има 5ти пин или не. на някои по-старите коли трябва и да се разменят местата на релето на късите с това на дългите, за да се побере дрла. също и основата с щипките отстрани се сменя с такава като на релето на аварийните.

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Дневни светлини при Е36

Мнение от b00st » 15 Ное 2012, 4:54

Страшно няма що, 150лв за оригинално реле и правиш монтаж къде ти отнема повече време отколкото тоя модул за 3-4 пъти по-малко пари.
Иначе незнам ти къде го виждаш модула и кво има да му търпиш като седи в кутията за акумулатора идеално. Който пък е с аку отзад може да си го сложи на гредата на бронята както и баластите (сори за е36 оригинален хид няма ма тва е друг въпрос) просто аз слагам всичко в моторното щото за мене е най-добре да е там.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Дневни светлини при Е36

Мнение от stony1 » 15 Ное 2012, 12:34

Няма значение с колко крачета е релето за дългите, дали с 4 или 5. Това, което е описано по чуждите форуми е предимно за Z3, там има разлика. При Е36 се добавят само два проводника. Причината, която ме кара да се замисля за сток релето е една случка. Преди около седмица полицията спра колега, които е с модул за дневни светлини, закупен от Методи. Първият въпрос беше "Защо караш на дълги". При обяснението, че това са дневни светлини и като запалиш колата сами се включват, започна едно лудо "надлъгване". Полицията не миряса докато не и бе демонстрирано всичко, дори се стигна до въпроса "Това оригинално ли го има на колата или е като енджълите и ксенона" Само дето не разплетоха инсталацията на колегата да видят дали не е слагано допълнително.
Относно ксенона в Е36 не е вярно, че няма фарове с оригинален ксенон. Поръчвате си едни Хела хром или бляк. Те се предлагат в два варианта. Единият е за нормални крушки Н7, а другият е за ксенонови крушки на късите и нормални Н7 на дългите. При тези фарове няма как да се монтира стандартна крушка на късите светлини.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook