Дневни светлини при Е36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
Re: Дневни светлини при Е36
err0r написа:Mollov написа:
Ако го нямаше тоя закон, нямаше и КАТ да те спират за това... ама снощи на сбирката на Е36 масово обясняваха, че карат на CCFL AE или на комбинация CCFL AE + "халогени" и куките не ги спирали... така че може би и куките не са напълно озверели...
Ден преди да сложа на Мето DRL-тата ми написаха фишче за употреба на халогените.А тия CCFL-ли хич не се виждат, когато светят срещу слънцето... според мен сте си чешали езиците на сбирката...
И без енджълите от ден на ден, все по-голяма цигания стават....
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: Дневни светлини при Е36
Именно. А и както вече каза Бууст, има нещо перверзно, когато светят само дългите.




- tenchooo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 4.01.2010
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: IS
- Мечтае да кара: BMW ///M3
Re: Дневни светлини при Е36
колеги то можи и да има специална тема но аз намирам само тази да питам за това синьото оригинално реле DRL модул може ли да се монтира каде стои как деиства намира ли се на старо щото в даро е към 140 

- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- aliays
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 16.04.2010
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: е36 1.6i м43б16
Re: Дневни светлини при Е36
На мен ми сложиха реленце за веме, 10 секунди лед като дам на контакт ми светват късите, а може и да се увеличава времето..... и всичко за 20 - тина лева. Монтираха ми го на ключа за фаровете.... И сега съм щастлив.....



- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Дневни светлини при Е36
tenchooo написа:колеги то можи и да има специална тема но аз намирам само тази да питам за това синьото оригинално реле DRL модул може ли да се монтира каде стои как деиства намира ли се на старо щото в даро е към 140
Няма смисъл да даваш толков пари, като модула на методи върши същата работа и даже повече, щото може да го регулираш и нищо не се реже.
- tenchooo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 4.01.2010
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: IS
- Мечтае да кара: BMW ///M3
Re: Дневни светлини при Е36
b00st написа:tenchooo написа:колеги то можи и да има специална тема но аз намирам само тази да питам за това синьото оригинално реле DRL модул може ли да се монтира каде стои как деиства намира ли се на старо щото в даро е към 140
Няма смисъл да даваш толков пари, като модула на методи върши същата работа и даже повече, щото може да го регулираш и нищо не се реже.
искам още малко да се поразровя за това чудо да понауча някои неща,ама като гледам накрая май ще пребегна до услугите на методи ако още ги прави

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Дневни светлини при Е36
Аз съм на път да си поръчам едно сток реле за дневни светлини. Слага се на мястото на релето за дългите и като стартира двигателя, дългите се включват на 80%. Ако с ключа на фаровете се включат габаритите, дневните светлини продължават да си светят. В момента, в който се включат късите, дневните светлини се изключват и работят само като дълги светлини. Докато работят дневните светлини, чрез лоста за мигачите и дългите светлини, може да се ползва "светкавицата". Тогава дългите светват на 100%, докато се държи лоста издърпан към шофьора, като се пусне лоста светлините си остават в режим "дневни светлини"
Последна промяна stony1 на 15 Ное 2012, 23:05, променена общо 1 път
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1670
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Дневни светлини при Е36
А на Методи темата нещо е потънала? Да не е спрял да се занимава с модулите?
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: Дневни светлини при Е36
Ами същото прави този модул на Методи, струва три пъти по-малко. Разликата е, че когато ключът на фаровете е на позиция, различна от 0, модулът се изключва. Това от една страна е добре, защото можеш да караш на халогени и габарити, примерно, докато със заводското реле са пуснати и дългите... и не е на 80, а на 30%.

- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Дневни светлини при Е36
err0r написа:Ами същото прави този модул на Методи, струва три пъти по-малко. Разликата е, че когато ключът на фаровете е на позиция, различна от 0, модулът се изключва. Това от една страна е добре, защото можеш да караш на халогени и габарити, примерно, докато със заводското реле са пуснати и дългите... и не е на 80, а на 30%.
Днеска и аз се сдобих с модула на Методи. Ефекта е убийствен


Монтажа може да го поверите дори на жена ви

Разцепва ме как светлините загасват сами - ПЛАВНО, 10 секунди след като загасите колата.
Звяра се унася и заспива

ПП. При релето не знам как е, но при модула на методи с една часовникарска отвертчица може да регулирате интензитета 1-100%

Както Ви кефи ...


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Re: Дневни светлини при Е36
то много модули вършат същата работа, още от преди години и колегата мармота предлагаше, въпроса е кой може да търпи неоригинални работи. аз лично не мога като отворя капака да гледам разни модули или хид баласти и такива, затова 150 и в камор за реле и две кабелчета. свързва се на разпределителните буксички, както си е оригинално, а не директно към кабелите като при обясненията в щатските diy. има разлика при връзването в това дали на сегашното реле на дългите има 5ти пин или не. на някои по-старите коли трябва и да се разменят местата на релето на късите с това на дългите, за да се побере дрла. също и основата с щипките отстрани се сменя с такава като на релето на аварийните.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Дневни светлини при Е36
Страшно няма що, 150лв за оригинално реле и правиш монтаж къде ти отнема повече време отколкото тоя модул за 3-4 пъти по-малко пари.
Иначе незнам ти къде го виждаш модула и кво има да му търпиш като седи в кутията за акумулатора идеално. Който пък е с аку отзад може да си го сложи на гредата на бронята както и баластите (сори за е36 оригинален хид няма ма тва е друг въпрос) просто аз слагам всичко в моторното щото за мене е най-добре да е там.

Иначе незнам ти къде го виждаш модула и кво има да му търпиш като седи в кутията за акумулатора идеално. Който пък е с аку отзад може да си го сложи на гредата на бронята както и баластите (сори за е36 оригинален хид няма ма тва е друг въпрос) просто аз слагам всичко в моторното щото за мене е най-добре да е там.

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Дневни светлини при Е36
Няма значение с колко крачета е релето за дългите, дали с 4 или 5. Това, което е описано по чуждите форуми е предимно за Z3, там има разлика. При Е36 се добавят само два проводника. Причината, която ме кара да се замисля за сток релето е една случка. Преди около седмица полицията спра колега, които е с модул за дневни светлини, закупен от Методи. Първият въпрос беше "Защо караш на дълги". При обяснението, че това са дневни светлини и като запалиш колата сами се включват, започна едно лудо "надлъгване". Полицията не миряса докато не и бе демонстрирано всичко, дори се стигна до въпроса "Това оригинално ли го има на колата или е като енджълите и ксенона" Само дето не разплетоха инсталацията на колегата да видят дали не е слагано допълнително.
Относно ксенона в Е36 не е вярно, че няма фарове с оригинален ксенон. Поръчвате си едни Хела хром или бляк. Те се предлагат в два варианта. Единият е за нормални крушки Н7, а другият е за ксенонови крушки на късите и нормални Н7 на дългите. При тези фарове няма как да се монтира стандартна крушка на късите светлини.
Относно ксенона в Е36 не е вярно, че няма фарове с оригинален ксенон. Поръчвате си едни Хела хром или бляк. Те се предлагат в два варианта. Единият е за нормални крушки Н7, а другият е за ксенонови крушки на късите и нормални Н7 на дългите. При тези фарове няма как да се монтира стандартна крушка на късите светлини.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани