Резонатор
Модератор: Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Резонатор
Реших, че трябва да избуша катализатора и да го подменя с резонатор.
Взех да си мисля за някой спортен, та въпроса ми е от къде да си набавя такъв на територията на Пловдив? Нещо качествено, естествено ако е неръждавейка може и секънд хенд
Взех да си мисля за някой спортен, та въпроса ми е от къде да си набавя такъв на територията на Пловдив? Нещо качествено, естествено ако е неръждавейка може и секънд хенд


- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
За какво ти е такова чудо.Режеш катализатора и на негово място заваряш две траби със същия диаметър като на тръбите на колата и си
Колата няма да ти стане по-шумна гаранция ти давам 10000% 


- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
stanchev написа:да ама ще изпедерасти звукаискам още съвсем леко да се подчертае характерня звук
Напротив няма да стане така.Казвам го личен опит.Незнам едно време дали си се заслушвал в старото зеленото БМВ какъв звук вадеше


- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
dinozab написа:stanchev написа:да ама ще изпедерасти звукаискам още съвсем леко да се подчертае характерня звук
Напротив няма да стане така.Казвам го личен опит.Незнам едно време дали си се заслушвал в старото зеленото БМВ какъв звук вадешетресеше всичко около него
То беше с тръби и вървежа беше доста повече и разхода по-малък.
не съм се заслушвал но си мисля че във високи обороти ще е доста басово. идеята ми е в ниски обороти (до към 3000 да е басов звука) а от там нагоре да изостря. Пак казвам като оригиналното но малко по-подчертано.
Мисля да избуша катализатора и да го оставя празен, или пък вариант 2 да го избуша и вътре да го направят с 2 тръби като гърне (право)


- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
E то точно така беше в ниските обороти беше много плътен звука особенно с повече газ а на високите изтъняваше.Ако оставиш катализатора кух ще ручи все едно имаш продънено гарне и е много неприятно.Аз така направих първо и след това го отрязах и заварих трабите и работата заспа.Само помни че каквото и да почнеш да правиш отдоло първо свали ламда сондата че от високата температура по време на рязане и заваряне отива на кино.Пак от личен опит ти го казвам




- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Ако сложиш само тръби ще прецакаш ламбда сондата и ще скъсиш живота на задното гърне поради високата температура!
Резонантните гърнета не се слагат само за звук, ами и да обират и огъня. Ако несложиш тръбите ще ти се нагряват много повече пък знаеш от къде минават отзад. Неискаш някой ден да се подпалиш за единия звук... нали
Не случайно са измислени тея гърнета
Аз като го махнах катализатора, това ми го каза тоя от сервиза и в момента за по добро охлаждане и по-добър звук даже съм и с 2 резонантни гърнета
Резонантните гърнета не се слагат само за звук, ами и да обират и огъня. Ако несложиш тръбите ще ти се нагряват много повече пък знаеш от къде минават отзад. Неискаш някой ден да се подпалиш за единия звук... нали

Не случайно са измислени тея гърнета

Аз като го махнах катализатора, това ми го каза тоя от сервиза и в момента за по добро охлаждане и по-добър звук даже съм и с 2 резонантни гърнета

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
ами те се слагат 2 резонаторни или едно двойно, няма как иначе, а за високата температура дето ще е до резервоара - хората са го измислили
Не ми се слага обикновенни резонатори щото ще изкарат няма и година, а да не говорим, че с това ФИ което са ми тръбите едва ли ще има нещо евтино 



- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
DJJonny написа:Ако сложиш само тръби ще прецакаш ламбда сондата и ...
Абе тя ламбда сондата е преди катализатора, значи вече е прецакана!!!




- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
TheBoss написа:DJJonny написа:Ако сложиш само тръби ще прецакаш ламбда сондата и ...
Абе тя ламбда сондата е преди катализатора, значи вече е прецакана!!!![]()
![]()
Моята е италианско изпълнение и има само 1 сонда преди задното гърне, така че нема страшно


- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Няма италианско, няма американско изпълнение. Ламбдата(No 20 на картинката) е винаги преди катализатора. Иначе ще дава грешна информация.



- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- JohnnyBlack
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 522
- Регистриран на: 17.01.2005
- Местоположение: Мюнхен/Пловдив
TheBoss е прав. Ламбдата трябва да е преди катализатора иначе ще отчита супер грешно. Ако е след него значи е имало някаква силно некомпетентна намеса 

19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани