Права тръба и m3 крайно гърне на 2.8
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
51 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Права тръба и m3 крайно гърне на 2.8
Колеги, въртят ми се тук разни неща в главата - чета и рафинирам стари мнения.
Какво мога да очаквам от права тръба и m3 крайно гърне на m52b28?
Какъв би бил оптималния вариант за 2.8 - крайно гърне от m3, а преди него - резонаторни гърнета?
Какво трябва да бъде предвидено, за да се получат културно нещата?
Performance-a не ми е приоритет толкова, колкото звука да е приятен и адекватен за този мотор.
Прочетох в предишните теми, че при правата тръба би могло да се окчава спад във въртящия момент - това би ли било компенсирано с 6кг. маховик и 3.45 шпер диф?
В момента съм със сток генерация от началото до края.
Моля, хората с такива мотори, които са вложили време и пари в това начинание да споделят опита си - особено bum_bum, err0r, vicho, maxpower, ръб и всички останали (прощавайте, ако пропускам някой).
Какво мога да очаквам от права тръба и m3 крайно гърне на m52b28?
Какъв би бил оптималния вариант за 2.8 - крайно гърне от m3, а преди него - резонаторни гърнета?
Какво трябва да бъде предвидено, за да се получат културно нещата?
Performance-a не ми е приоритет толкова, колкото звука да е приятен и адекватен за този мотор.
Прочетох в предишните теми, че при правата тръба би могло да се окчава спад във въртящия момент - това би ли било компенсирано с 6кг. маховик и 3.45 шпер диф?
В момента съм със сток генерация от началото до края.
Моля, хората с такива мотори, които са вложили време и пари в това начинание да споделят опита си - особено bum_bum, err0r, vicho, maxpower, ръб и всички останали (прощавайте, ако пропускам някой).
virtue and tranquillity
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Права тръба и m3 крайно гърне на 2.8
От права тръба няма да изгубиш нищо от перформънса на мотора, точно напротив. Само с тръба обаче според мен ще пръцка и звука ще е гаден. Ако не ти пука че ще изгубиш някой и друг кон си сложи резонатор от типа Хелмхолц. Там имаш повече загуби, но и много приятен тих звук в ниските и при постоянни по-високи обороти. Ако правиш две тъби преди гърнето и после гащи задължително направи Х възможно най-близо до колекторите на който си сложи и сондата. Ако слагаш проходни резонатори с тях няма да имаш загуби, заглушаването ще е по-малко но ако искаш да е по-тиха трябва да са възможно най-дълги. Проблема е, че не знам дали тук се продават такива. Мойте са към един метър. Напролет мисля мойте да ги сменям и ще слагам пак толквоа дълги, вероятно Чери Бомб или Магнафлоу. Дълги проходни резонатори и масивно крайно гърне за мен е най-добрия вариант за малко загуби и добър звук. В ниските обороти и на място колата е тиха. Във високите реве доста яко без да дрънчи и разни гадни резонанси.
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Права тръба и m3 крайно гърне на 2.8
И в друга тема го пусках, така че чуй го, после прочети съвета ми и си прецени. Е36 328i с цяла генерация от М3 Eво (на мястото на катализаторите има прави тръби, средните гърнета си ги има):
http://www.vbox7.com/play:855bc27068
Само че не бъди с прави тръби като мен, а сложи хубави резонатори. Мисля, че ще останеш доволен. Успех
П.С. Бум, пусни и твойта от Серес
http://www.vbox7.com/play:855bc27068
Само че не бъди с прави тръби като мен, а сложи хубави резонатори. Мисля, че ще останеш доволен. Успех

П.С. Бум, пусни и твойта от Серес


- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Права тръба и m3 крайно гърне на 2.8
Специално за прави тръби и задно гърне от 2.8 колата си е направо тиха... Разликата е много малка дали ще има резонатори или не на 2.8-мицовото гърне - то си е страшна тапа и без това. Но за сметка на това заглушава много добре... Аз минах от прави тръби и 2.8 гърне само на тръби и 2 резонаторни къси гърнета едно до друго отзад и колата пак не е много шумна според мен, но толкова се освободи мотора като го разкарах големият резонатор...
Ето ти отвътре клипче с гърне от 2.8 и прави тръби 2x45 http://www.vbox7.com/play:8004f188d5 е не е на 2.8 ама все пак е някакъв ориентир смятам
Ето ти отвътре клипче с гърне от 2.8 и прави тръби 2x45 http://www.vbox7.com/play:8004f188d5 е не е на 2.8 ама все пак е някакъв ориентир смятам




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Права тръба и m3 крайно гърне на 2.8
Пак казвам както и в другата тема- добрия звук е безкрайно субективно понятие. Тук има пускани клипчета с уж хубав звук от който направо мога да си повърна червата. От това което съм чувал много ми харесват на In memoriam i Maxpower. Просто не мисля, че колкото повече бучи е толкова по-яко.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Права тръба и m3 крайно гърне на 2.8
Разбира се, всеки има различен вкус но поне отчасти могат да видят хората какво се получава за да си знаят дали изобщо да мислят в подобна посока или директно да се преориентират към нещо друго.
Другото важно е и да се определи какво ще се гони - хубав звук или функционалност...
Колега още едно от мен имаш с прави тръби 2x45 и 2 малки резонатора отзад на спуснати прозорци в тунел
http://vbox7.com/play:327d9c84e5
Успех и да се похвалиш накрая с резултата който си постигнал

Другото важно е и да се определи какво ще се гони - хубав звук или функционалност...

Колега още едно от мен имаш с прави тръби 2x45 и 2 малки резонатора отзад на спуснати прозорци в тунел

http://vbox7.com/play:327d9c84e5
Успех и да се похвалиш накрая с резултата който си постигнал





Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- DanielzZz
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М4
Re: Права тръба и m3 крайно гърне на 2.8
Моята 25ца дрънчи на тенекия и се оказа,че се е прее*ало задното гърне.Мисля да и сложа крайно от М3...намират се за по 70-80 паунда вече(из ебай,някой ако знае английски бмв форум да даде линк,че има доста по-готини оферти из форумите)...
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: Права тръба и m3 крайно гърне на 2.8
А как става конструктивно минаването от 1 тръба след ламбдите както е при 320 към М3/328 крайно гърне, което е с 2 тръби?
Може би колегата boyadjiev ще може да подскаже също, гледам че неговия сетъп е така....
Може би колегата boyadjiev ще може да подскаже също, гледам че неговия сетъп е така....
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: Права тръба и m3 крайно гърне на 2.8
bum_bum написа:С гащи обърнати наопаки
хахаха

то и аз така си го представях, ама се надявах на малко по-подробно описание


- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Права тръба и m3 крайно гърне на 2.8
Те са все едни, просто обръщаш на обратно. Нямам идея от къде тук, предполагам където правят генерации имат.
- DanielzZz
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М4
Re: Права тръба и m3 крайно гърне на 2.8
Пичове,бързо казвайте това нещо как ще е на 325 и качествена ли е тая марка :
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
Re: Права тръба и m3 крайно гърне на 2.8
Марката е добре, но няма да се трае от дандания. Освен това ще трябва да му слагаш уши, за да може да се закачи на тампоните на Е36.
Един приятел е с такова + средно гърне + катализатор и на моменти е бая шумна.
Ти както мислиш с права тръба... ще е маняшко
Един приятел е с такова + средно гърне + катализатор и на моменти е бая шумна.
Ти както мислиш с права тръба... ще е маняшко

- DanielzZz
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М4
Re: Права тръба и m3 крайно гърне на 2.8
Някой друг колега мисли за права тръба.Аз просто искам да премахна дрънченето (скъсали са се преградите на оригиналното гърне).
Значи няма да е това.Не мога да намеря от М3 в БГ,пък не ми се чака да дойде от UK.
Значи няма да е това.Не мога да намеря от М3 в БГ,пък не ми се чака да дойде от UK.

- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Права тръба и m3 крайно гърне на 2.8
BiTurbo написа:А как става конструктивно минаването от 1 тръба след ламбдите както е при 320 към М3/328 крайно гърне, което е с 2 тръби?
Може би колегата boyadjiev ще може да подскаже също, гледам че неговия сетъп е така....
Взима се средна част от 2.5 и не се заминаваш колега нито с гащи, нито с нищо. Има си отвор за ламбда сонда на чудесно място и назад си вървят 2x45. Ако изчакаш месец мога да ти дам от моята кола това, понеже в момента си чаквам изпускателният колектор за да премахна точно събирането при ламбда сондата

Виж на схемата къде е положението на ламбда сондата и как се раздвоява





Уважавай другия, независимо каква кола кара.
51 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани