проблем с ключа и с радиото

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

проблем с ключа и с радиото

Мнение от adovet » 07 Ное 2012, 20:06

Колеги помагайте. Проблема е следният: купих днес едно Е60 и има два ключа оригинални. С единия успявам да я заключа, но не всеки път и това е нито мога да го отключа централното, нито багажника - отключвам го от бравата на вратата. С другия нищо не става. Колегата от който я купих казва, че колата се карала рядко и било възможно от това да е. Другия проблем е радиото. като запаметя няколко станции и след това изключа колата и извадя ключа следващото запалване няма нищо запаметено - губи му се някъде паметта. Колата е Е60 - 2004г.

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 1.01.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: всичко

Re: проблем с ключа и с радиото

Мнение от ssivov » 07 Ное 2012, 20:58

adovet написа:Колеги помагайте. Проблема е следният: купих днес едно Е60 и има два ключа оригинални. С единия успявам да я заключа, но не всеки път и това е нито мога да го отключа централното, нито багажника - отключвам го от бравата на вратата. С другия нищо не става. Колегата от който я купих казва, че колата се карала рядко и било възможно от това да е. Другия проблем е радиото. като запаметя няколко станции и след това изключа колата и извадя ключа следващото запалване няма нищо запаметено - губи му се някъде паметта. Колата е Е60 - 2004г.


с кой ключ е тази Е60(старт стоп бутон) или другия ?
"Само каква ирония! Най-скъпото нещо на света - мечтите - са безплатни."


Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 20.02.2007
Местоположение: 1000,4000,6000
Пол: Мъж
Кара: автомобил
Мечтае да кара: два автомобила
Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми

Re: проблем с ключа и с радиото

Мнение от jordanpar » 07 Ное 2012, 21:33

Колата пали ли нормално?Дисплея централния загасва ли на моменти?Ходи ли на диагностика за прочитане на грешки?
Може да е проблем със захранването на блока на централното заключване,може да е на моменти липсваща маса,а най-лошия сценарий е ЕКУ-то да е проблема.Във всеки случай е сериозен проблем,който ще коства средства.Не съм имал лично този проблем,но и не искам да го имам,това е инфо от http://www.bimmerforums.co.uk

И след дъжд качулка,но ти преди да я купиш тази кола видя ли го това,беше ли ти казано поне и ако за този проблем е било премълчано мислиш ли че автомобила не е ''скрита лимонка''.Сигурно си я взел на тънкана,но прежали сега някой лев за една пълна диагностика.Поне да видиш всички проблеми.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 231
Регистриран на: 4.06.2012
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж
Кара: 530d

Re: проблем с ключа и с радиото

Мнение от bezdomnia » 07 Ное 2012, 22:01

разходи се някъде с новата ти кола, извънградско....после пиши дали пак е така...батерийката на ключа се зарежда от патрона (клинореда) щом колата не е карана много е възможно да нямаш ток

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: проблем с ключа и с радиото

Мнение от adovet » 07 Ное 2012, 22:03

jordanpar написа:Колата пали ли нормално?Дисплея централния загасва ли на моменти?Ходи ли на диагностика за прочитане на грешки?
Може да е проблем със захранването на блока на централното заключване,може да е на моменти липсваща маса,а най-лошия сценарий е ЕКУ-то да е проблема.Във всеки случай е сериозен проблем,който ще коства средства.Не съм имал лично този проблем,но и не искам да го имам,това е инфо от http://www.bimmerforums.co.uk

И след дъжд качулка,но ти преди да я купиш тази кола видя ли го това,беше ли ти казано поне и ако за този проблем е било премълчано мислиш ли че автомобила не е ''скрита лимонка''.Сигурно си я взел на тънкана,но прежали сега някой лев за една пълна диагностика.Поне да видиш всички проблеми.

Колата си пали нормално и няма гаснене на дисплея. Утре ще я закарам на диагностика макар, че се съмнявам, че ще даде нещо обективно. Ако има проблем в ЕКУто ще излезе ли на диагностика?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 231
Регистриран на: 4.06.2012
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж
Кара: 530d

Re: проблем с ключа и с радиото

Мнение от bezdomnia » 07 Ное 2012, 22:07

adovet написа:
jordanpar написа:Колата пали ли нормално?Дисплея централния загасва ли на моменти?Ходи ли на диагностика за прочитане на грешки?
Може да е проблем със захранването на блока на централното заключване,може да е на моменти липсваща маса,а най-лошия сценарий е ЕКУ-то да е проблема.Във всеки случай е сериозен проблем,който ще коства средства.Не съм имал лично този проблем,но и не искам да го имам,това е инфо от http://www.bimmerforums.co.uk

И след дъжд качулка,но ти преди да я купиш тази кола видя ли го това,беше ли ти казано поне и ако за този проблем е било премълчано мислиш ли че автомобила не е ''скрита лимонка''.Сигурно си я взел на тънкана,но прежали сега някой лев за една пълна диагностика.Поне да видиш всички проблеми.

Колата си пали нормално и няма гаснене на дисплея. Утре ще я закарам на диагностика макар, че се съмнявам, че ще даде нещо обективно. Ако има проблем в ЕКУто ще излезе ли на диагностика?

какъв ти е ключа бе колега?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 9.02.2009
Пол: Мъж
Кара: Е71 30д
Мечтае да кара: Ф06
Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/

Re: проблем с ключа и с радиото

Мнение от stankata777 » 07 Ное 2012, 22:14

Е какъв може да е ключа като автомобилът е произведен 2004г?Старт-стопа бутона е от средата на 2005г...
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue


Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 20.02.2007
Местоположение: 1000,4000,6000
Пол: Мъж
Кара: автомобил
Мечтае да кара: два автомобила
Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми

Re: проблем с ключа и с радиото

Мнение от jordanpar » 07 Ное 2012, 22:23

Е60 2004 г. няма старт/стоп бутон.Вграждането му започва мисля септември 2005.Пък и аз 5 месеца съм ползвал само единия ключ и не е имало проблеми.Освен това проблема с радиомодула е свързан,поне според четеното в бимафорума.
И пак те питам-този твой приятел каза ли ти за проблема,защото аз и на непознат човек бих казал какви проблеми съм имал с колата и къде съм а удрял и подпирал,камо ли на френд.
Така че провери я много добре,там където има прикрит проблем,обикновено има много други.
Всъщност прочетох по добре че си казал ''колега'' а не приятел.Демек някой от форума.Което е още по лошо,че не е споменал.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 231
Регистриран на: 4.06.2012
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж
Кара: 530d

Re: проблем с ключа и с радиото

Мнение от bezdomnia » 07 Ное 2012, 22:37

не говоря за старт -стоп бутон а за обикновено замерване с мултицед...ключа се отваря малко трудно но се отваря...
има ключове на които батерията се сменя виш първо това преди да правиш каквото и да било..ии ако ще ходиш на диагностика поне 1 дай повече пари и си направи хубава такава в оторизиран сервиз...ще разбереш мн интересни неща :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 191
Регистриран на: 21.11.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F31 320xD LCI

Re: проблем с ключа и с радиото

Мнение от nikolayp » 08 Ное 2012, 1:52

bezdomnia написа:не говоря за старт -стоп бутон а за обикновено замерване с мултицед...ключа се отваря малко трудно но се отваря...
има ключове на които батерията се сменя виш първо това преди да правиш каквото и да било..ии ако ще ходиш на диагностика поне 1 дай повече пари и си направи хубава такава в оторизиран сервиз...ще разбереш мн интересни неща :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

стандартния ключ "диамант" не се отваря, а се срязва, ако си ентусиаст да му сменяш батерията

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2085
Регистриран на: 4.09.2009
Местоположение: Kurvenland
Кара: баничарка с компресор

Re: проблем с ключа и с радиото

Мнение от da6ip » 08 Ное 2012, 9:50

Колега аdovet - потърси във форума "Diversity Antenna" или "Diversity Module".
Toва е модула който приема и усилва сигналите от ключа и за радиото.
Намира се зад третата стоп-светлина на Е60. Няколко колеги са го сменяли тук.

Отделно, запаметяването на станциите може да е проблем със акумулатора (губи ток), или пък нещо съвсем банално - да си запаметил станциите с единия ключ, и след това влизаш с другия и там ги няма. Не знам каква точно е логиката, но на мен ми се е случвало това.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1409
Регистриран на: 8.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F90 M5C

Re: проблем с ключа и с радиото

Мнение от Cinder » 08 Ное 2012, 10:36

Малка поправка, не е зад третия стоп, а от страни в дясната колона. Но се тръгва от 3тия стоп, за да стигнеш до него :mhihi:

Относно настройките, da6ip е прав, пазят се в ключа - позиция на седалка, радио станции, език на менютата, огледала и т.н.

Edit: да се самопоправя :mhihi: Антената не е в страничната колона, е от страни до третия стоп. Ако гледате колата отзад, се пада от дясно на третия стоп. Въпреки това, трябва да се свали и кората на дясната страничната колона (отново ако гледате колата отзад), защото част от кабелите на антената са вързани там.
Последна промяна Cinder на 06 Мар 2013, 16:18, променена общо 1 път
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2085
Регистриран на: 4.09.2009
Местоположение: Kurvenland
Кара: баничарка с компресор

Re: проблем с ключа и с радиото

Мнение от da6ip » 08 Ное 2012, 10:51

така сме ние с комбинезоните - седаните ги знаем само по картинки :lol:
Space, pace and grace. www.more-to-come.com

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 563
Регистриран на: 20.11.2005
Местоположение: Бургас
Кара: E60 530D '05

Re: проблем с ключа и с радиото

Мнение от toni » 08 Ное 2012, 10:52

И особено дневни светлини и хем си знам че за двата ключа си запаметява отделно, и доста мислех на кой да тегля една майна,че е човъркал из менюто да ги изключва. После сгрях за ключа и си изпотеглих сам една.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 259
Регистриран на: 19.12.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: проблем с ключа и с радиото

Мнение от xm_net » 08 Ное 2012, 16:32

Колега adovet, относно ключа: започни от най-лесния и най-евтин вариант, а именно - батерията! Батерията е от акумулаторен тип и както всеки акумулатор си има определен живот, така че е напълно възможно вече да е "сдала багажа". Не се вкарвай в излишни приключения и разходи преди да си проверил нея...!

Следваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook