Американските VS Европейските спортисти

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 26 Окт 2012, 19:31

acho.rs написа:В английския източник се заговори за сравнение между мотора на корвета и този от 550и (който вече трябва да е 450кс) и как единия бил по-лек и по-мощен . Аз само споменах , че е по-удачно да се сравни двигателя от М5/М6 ...
Относно изключването на цилиндрите - БМВ отказват тази технология , като казват че валвтроник-а я обезсмисля , каквото и да значи това .


а ми не е удачно, защото това не е топ двигателя в гамата им. тепърва ще има по-мощни версии... пък и съм сигурен, че този двигател ще си намери място в кадилак под една или друга форма.

“If you look at the ranges it operates in, it doesn’t activate usefully during the European test cycles for fuel consumption or emissions. The other significant problem for them is that it can’t work with the turbocharger.

“All small engines work with turbochargers and it is not sophisticated enough to drop out and still use the turbochargers on the active cylinders.”


[url]http://www.motoring.com.au/news/2012/cylinder-deactivation-doesn’t-work-–-bmw-benz-30219[/url]

не работи, защото им са много малки двигателите, за това не работи. :) и ако прочетеш статията до край, за мен това просто е маркетинг алабала от страна на бмв да си защитят пътя, по който те са поели, който е ок за масови автомобили, но не и за спортни...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 26 Окт 2012, 21:26

acho.rs написа:
BMW_RIDER написа:Такаа - под 4 секунди до 100 за новия базов корвет с този мотор.
почти 550нм от 2000 оборота от атмосферен мотор. :lalala:
6.2 450кс и 610 нм като за корвета се говори ,че ще е към 480.
Според Гм мотора е по отзивчив от старите поколения а също и от новите турбо и атмосферни мотори.
Изключва се на 4 цилиндъра.
тегло -211 кг с цялата периферия, кабели, компютър, колектори и технологията сух картер.
Мотора е висок само 65 см от най-ниската до най високатта точка.

Но това едва ли достатъчно за хората за които "вади много малко коне от кубиците си" та ето ви следното:
Всеки час тест в условията на ГМ се равнява на 40 обиколки на ринга. Общото тестово време се равнява на изминатото разтояние от 6 пъти от земята до луната. Двигателят е подложен на термални стресове от и -20 до + 115 докато работи с максимални обороти.

В английския източник се заговори за сравнение между мотора на корвета и този от 550и (който вече трябва да е 450кс) и как единия бил по-лек и по-мощен . Аз само споменах , че е по-удачно да се сравни двигателя от М5/М6 ...
Относно изключването на цилиндрите - БМВ отказват тази технология , като казват че валвтроник-а я обезсмисля , каквото и да значи това .

Иначе ти балгодаря за инфото - български форум сме и е нормално да се пишат нещата на български , не просто един и линк и "който не го мързи да чете и да се опитва да си превежда" .
Излиза с гаранция 100 000 мили която не се нарушава от каране по писти.

:shock: Май една криза трябва да удари малко и европейските производители , да преосмислят малко ценообразуването и гранциите си :confused:




Използат за сравнение по слабия мотор на БМВ защото той е по масовия също като новия на ГМ. И двете компании за да покрият квотите за вредни емисии изкарват масовите си мотори далеч от макс възможностите им. Все пак от новия двигател на ГМ се планира производство от над 1 млн бройки годишно много далеч от това на М5/6. Ще чакаме з06 и зр1 за сравнение с м5/м6
Все пак си прав ,че е неуместно сравнение все пак едното е турбо другото атмосферка.

Виж с мотора на мерца е по интересно. Действително як мотор на швабите, но теглото което си цитирал е без периферията а и Гм мотора е със сух картер коео допълнително качва теглото. Намери графики в нета и ще видиш ,че Гм мотора е с по 50-100 нм повече на кривата. И мерца е двувалка което го прави значително по широк и висок. Но все много як мотор от мерц.

Както и да е, не твърдя ,че това е най-великия мотор евър, но определено имайки предвид мас производството, потенцяла и приложенията му, заслужава адмирация. Все пак смол блоковете се ползва от десетилетия в сток коли, кит коли, лодки, мотоциклети генератори, дори малки самолети и то с репутация на трудно счупваеми. Няма друг мотор на света който да се похвали с това...
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 26 Окт 2012, 21:45

Всеки мотор е конструиран според изискванията на пазара към който е насочен и съответно има совите предимства и недостатъци .
(Например масовите автомобили на Европа са малки грозни кашони с миксерови мотори , просто защото Французи,Германци и Италианци са циции :mhihi: )
На мен ми харесва, че американците все още бягат от даунсайзинга, макар новия Кадилак в класа на А4/3та серия/Цкласа е със 2.0Т 275кс , което е лош сигнал като цяло .
Ако отново изкарат 7литров Корвет със 550-600кс и 100 000 мили гаранция , която покрива и каране по писти - това ще е уникално.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 360
Регистриран на: 10.07.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Z3 Roadster 2.8
Мечтае да кара: едно да беше...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от The7omahawk » 06 Ное 2012, 17:35

Не е баш спортист, ама не мислех, че някога ще има Мазарати, което мога да определя като "грозно"...

Изображение

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 06 Ное 2012, 17:37

И аз нещо съм със смесени чувства :roll: Страничната линия и задницата ми харесват много, но интериора и тази предница нещо :dunno:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 360
Регистриран на: 10.07.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Z3 Roadster 2.8
Мечтае да кара: едно да беше...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от The7omahawk » 06 Ное 2012, 17:52

Същото мнение. Отзад и от страни е страхотна, на интериора само една снимка видях и беше ок...но отпред :X


Из коментарите във FB

"Why you didn't call Pininfarina" :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 586
Регистриран на: 19.12.2007
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Fear » 07 Ное 2012, 8:49

Ставаме трима със смесени чувства...
Иначе, важното е да се продава добре, че FIAT достатъчно са го закъсали. :paranoid:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 1.03.2009
Пол: Мъж
Кара: 325is Motorsport International LE
Мечтае да кара: m50b32 :)
Детайли за колата: CAI Cosmo Racing,Modded Chip VR Performance , 7200rmp rev limiter, lightweight flywheel, Straight pipes , cat delete + dtm style rear muffler, short shifter

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Ю.Г. » 07 Ное 2012, 12:23

2013 Chevrolet Camaro ZL1 Convertible vs. 2012 BMW M6 Convertible



Схемата след свалянето на мекия таван ми се стори странна , а и ръчното затваряне на последното положение тавана :shock:
That Which Does Not Kill Me , Makes Me Stronger!!!
ИзображениеИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 360
Регистриран на: 10.07.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Z3 Roadster 2.8
Мечтае да кара: едно да беше...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от The7omahawk » 07 Ное 2012, 12:46

Що за малоумници..."Is this a W...oh, no, it's M" :conf: Абсолютно нищо не казаха за колите...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 1.03.2009
Пол: Мъж
Кара: 325is Motorsport International LE
Мечтае да кара: m50b32 :)
Детайли за колата: CAI Cosmo Racing,Modded Chip VR Performance , 7200rmp rev limiter, lightweight flywheel, Straight pipes , cat delete + dtm style rear muffler, short shifter

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Ю.Г. » 07 Ное 2012, 12:54

The7omahawk написа:Що за малоумници..."Is this a W...oh, no, it's M" :conf: Абсолютно нищо не казаха за колите...


Общо взето : ДА.
Според това ревю Каморото е около 2 пъти по-евтино , магнетик райд-а бил по-добър , интериора бил по-качествен на БМВ-то и свалянето на мекия таван на Камарото е супер криво изпълнение. Много зле са тея от Мотортренд напоследък.
И финалното обобщение ми прозвуча , като фенщина/замаскирано платено ревю от Шеви :paranoid: :mrgreen:
That Which Does Not Kill Me , Makes Me Stronger!!!
ИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 07 Ное 2012, 13:06

HEAD 2 HEAD Audi S8 vs Alpina B7 - от там разбрахме , че макар Аудито да е 30 кс по-малко от Алпината , еС8 цата реално била 580коня а пък БМВто дори не стига заовдско обявените и е 500 и нещо коня на МОТОРА :kuku: :help: :banghead:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 360
Регистриран на: 10.07.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Z3 Roadster 2.8
Мечтае да кара: едно да беше...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от The7omahawk » 07 Ное 2012, 13:51

Ачка, кое не разбра бре :) Ей-сега го изгледах ревюто, добре заснето и хубаво направено, макар да съм крайно недоволен от резултата...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 07 Ное 2012, 18:17

хаха.. имаш 5 копчета и всяко има по 3 различни настройки... so 15 different settings... малко повече са в същност. след това го спрях.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 07 Ное 2012, 18:33

Математиката не му е силна страна :mhihi: И на мен това ми направи впечатление :roll: И всъщност бутоните са 4 :mhihi: Освен ако не броим и този за DSC-то :roll:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 07 Ное 2012, 19:07

Ю.Г. написа:2013 Chevrolet Camaro ZL1 Convertible vs. 2012 BMW M6 Convertible





Еми май пак стигам до старото обобщение. Ако трябваше да имам една, само една кола тя щеше да е БМВ. Което си е малко странна хипотеза, при положение ,че имам близо 300К за кола- няма как да имам само една.
Така ,че интериора и рифайнмънт е последното нещо за което ми дреме в кабрио с 600кс. Да не говорим ,че тая М6ца е абсолютно незабележима нито като визия нито като звук в нашата част на света на фона на камарото. Освен ако не искаш да го играеш лъскавия сдържан джентълмен... Но действително схемата за отваряне на покрива на шевито е тъпа...
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook