Цена на рейка за Е60

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Цена на рейка за Е60

Мнение от adovet » 06 Ное 2012, 8:23

Колеги можете ли да ми кажете колко горе долу ще ми излезе нова или рециклирана рейка за Е60 2004г. Гледах едно БМВ с тропаща рейка, която най вероятно няма да може да се рециклира, защото доста силно тропаше. Дайте ми някаква ориентировачна цена колко горе долу ще излезе ремонта. Благодаря предварително.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2085
Регистриран на: 4.09.2009
Местоположение: Kurvenland
Кара: баничарка с компресор

Re: Цена на рейка за Е60

Мнение от da6ip » 06 Ное 2012, 9:09

Както сам си отбелязал, тропането не може да се отремонтира.

Вариантите са няколко:
- Нова рейка, грубо 2500-3000 лв.
- Употребявана през Ибей от Германия - до 600 Евро са тези с коректно описание и произход. Но дали няма да се окаже износен гребена (това дето тропа) като я получиш, никой не ти казва :dunno: . Аз като следих Ибей половин година и тези рейки стояха там без да помръдват, явно има нещо съмнително.
- Употребявана ор БГ, кито в моргите вървят по 600 лв. Но без никакава информация за километрите и състоянието, така че метода е взимаш, носиш на сервиз да я погледнат и само ако става - купуваш. Ще бъдеш късметлия ако намериш запазена.
- Има и последен вариант - взимаш рейка с някаква щета по корпуса (за още по-малко пари от 600 лв), и сервиза прехвърля само гребена/пръта на твоята. За целта разбира се пръта трябва да не е пострадал, и да не е много износен.

Имай предвид че има поне два вида рейки с нормален Сервотроник (т.е. не Активно Управление) - с един (мисля до 09/2005 но не съм сигурен) и с два датчика. Трябва да търсиш такава каквато има в колата. Не знам пръта дали е заменяем.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Цена на рейка за Е60

Мнение от adovet » 06 Ное 2012, 9:34

Благодаря колега за изчерпателния отговор :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 563
Регистриран на: 20.11.2005
Местоположение: Бургас
Кара: E60 530D '05

Re: Цена на рейка за Е60

Мнение от toni » 06 Ное 2012, 9:40

На подемник ли гледа колата или при каране усети, че рейката тропа. Защото тропането при ниска скорост ако го има, може да е от тампони на макферсона или от самия него ако е почнал да заминава.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Цена на рейка за Е60

Мнение от adovet » 06 Ное 2012, 10:14

toni написа:На подемник ли гледа колата или при каране усети, че рейката тропа. Защото тропането при ниска скорост ако го има, може да е от тампони на макферсона или от самия него ако е почнал да заминава.

на място като въртя волана и си се усеща в самия волан чукането. То как и да е отпадна тази кола от офертите защото продавача му поизчетох мненията във форума и се оказа, че не е това дето го казва в обявата.

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 22.03.2012
Пол: Мъж

Re: Цена на рейка за Е60

Мнение от wolverinlio » 06 Ное 2012, 15:49

Колега провери си вътрешните накраиници на реиката и аз имах съшото почукване във волана и се оказа износен накрайник. А не да бързаш да сменяш цялата реика :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1743
Регистриран на: 14.03.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 550d

Re: Цена на рейка за Е60

Мнение от Emooo » 06 Ное 2012, 16:43

Тази рейка ми е голяма мъка. Единственото нещо, което не е наред на колата ми. Мисля само гребен да търся от ударена кола но това което казваш за накрайниците трябва да го проверя. Какъв ти беше проблема с накрайниците, гумата ли беше се разкъсала? Как разбра, че е от тях проблема? При мене почукването е само при минаване през неравности и го няма при вътрене на място, така че има логика да е в накрайниците.
Tool - Fear Inoculum

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 22.03.2012
Пол: Мъж

Re: Цена на рейка за Е60

Мнение от wolverinlio » 08 Ное 2012, 15:48

Ми аз го разбрах когато с един приятел майсторче сменяхме предните тампони на стабилизиращата щанга та решихме да попрегледаме и другите работи по предното окачване. И като завъртях волана на място колкото да се обере луфта и се чу едно тракане аз много се притесних че се чуваше от реиката пак като знам колко е пари не ми се мислеше :) И продължихмне с огледа вдихнагме на крик свалихме гумата тогава най лесно се разбира каде точно трака единия вътри другия пипа да се види от къде идва шумът и къде намалява и се оказа че се е износила ябълката на вътрешния накрайник и при обиране на луфта тя се мести навънка навътре и тропа също и би трябвало да е и от малките дупки също защото през дупката тя за момент остава в свободно състояние и като се натовати пак тропа. Поне това си е моята логика не казвам че е вярна :) Ако има с какво още да ти помогна колега пиши :)

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook