За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.

Мнение от Делян » 19 Окт 2012, 20:48

Има логика в написаното от теб, може би си прав :conf: Все пак мнението ми, че не са подходящи за кола, която не се кара по писта си остава.
Dirty M5 driveR написа:Ясно ми е, че с твърдостта не трябва да се прекалява. Но аз едва ли някога ще стъпя на писта. След удара с е36-цата съм се примирил, че трябва да се кара на подходящите места, и понеже такива липсват, ще си търкалям колата за кеф без излишни изпълнения. Полиуретан искам да сложа и защото ще стегна колата, и заради издържливостта им. Ще видим де. Аз казах, че ще споделя впечатления, но чак догодина. Ако наистина стане нетърпима за каране няма да го крия, за да не правят и други колеги евентуалната грешка. И все пак - при е34 окачването е по-различно. Отпред имам 4 носача :mhihi:
Относно недозавиването - оправя се с поомекотяване на предницата. Но като окачването е регулируемо естествено човек се стреми да направи колата максимално стегната, но не некомфортна (ако е стрийт). И понеже разликата с фабричното окачване е много голяма, колко точно трябва да омекотиш предницата трябва ти сам да усетиш. Хем да запазиш устойчивостта, хем да намалиш недозавиването. Отделно имаш заигравка и с височината. Аз бих си нагласил първо нея, и после с корекции на твърдостта да намеря оптималния баланс.

Имам приятел, дето точно на е34-ка имаше полиуретан на паур флекс и го смъкна :D дори мисля, че ги продаваше по едно време във форума. Мога да го питам утре дали му седят, ако държиш да се обзаведеш с такива :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.

Мнение от bum_bum » 19 Окт 2012, 21:17

Boyadjiev написа:
bum_bum написа:
bum_bum написа:И пак те моля да ми обясниш за пълненето на валовете и оборотите какво точно имаше в предвид. След като М-ката за която са тия валове върти до над 1000 оборота по-малко от мен какъв е проблема с оборотите за тия валове в мойта кола.



Съжалявам, че отвличам темата, също и че влизам в тона на разните хейтъри вече много пъти. Но все пак държа колегата Бояджиев да обясни пред целия форум за валовете и оборотите.

Ти на 8500 ли го въртиш т'ва м52, че последно като гледах М-ката сток е 7500, а с нормален чипс влиза малко повече :conf: Или да не става дума за 2.8 на което му викаш "М-ката" ?!



Абе охлЮв! За какви 7500 и кви чипсове ми говориш. Валовете са за US M3 B30 или В32. В описанието се казва "Extensive attention to lobe shape allows the engine to rev safely to over 7,400 RPM - with stock pistons and valvetrain, street or track". Имаш ли изобщо някаква идея с какви валове е колата? И как ще навра точно от европейска М-ка валове в М52-ката. (Ако има зор може и да стане ама кой купува перформънс валове, че тепърва да ги носи по стругари?) Аз въртя точно до до толкова. С двойните пружини и титаниевите тарелки мога да въртя и до 8.

Не ти ли е малко неудобно няколко пъти да ми намираш кусури какво било или не било за тая кола без изобщо да знаеш какво съм сложил?

С тия валове стокова 3,2 американка прави малко над 240 на колелата. 2,9 М52-ка с 11:1 с изпускатели само дава 250. (На Мустанг дино).

Аз с ниската компресия съм с 213 на много горещо време и затворен капак на същото дино. Т.е. може би близо до 220 при малко по-добри условия.

Понеже си голям тунингист сам ще се сетиш какви ще са резултатите ако сложа 400 кубика отгоре или вдигна степента.

Следващия път мисли малко преди да пишеш! Аз също мога много да се смея с твойте изказвания за 200 коньовата 20-ка мерена с Гтек с гадните гуми или 260-те коня за които се гласиш от атмосферна 20-ка М50.

Мисля, че се изясниха нещата вече. Не се чувствай длъжен да филосовстваш повече. Прави си там 260 коньовата 20-ка и някой път като се засечем ще ти стане ясно колко точно коня е ;)

Писна ми да се обяснявам на разни гащници дебнещи всеки мой пост за да обясняват колко съм смешен и как нищо не съм направил. Квото съм направил съм си го платил. Не ми бери повече грижа какво съм сложил и какво съм постигнал. Така както и аз не ти държа сметка за смехотворните ти твърдения.

Да съм гледал бил характеристиките.. ти къде ги видя точно? По градусите и лифта видя точно на колко оборота пълнят ли? Или ти пратиха графиката от Бимеруърда да си четеш? Ама требва да си ги купиш първо. Но ако държиш мога да ти я пратя да им направиш един разбор набързо. Може нещо да са объркали с тия валове. Да ги светнеш за следващата ревизия да ги направят още по-добри :mhihi:
Изображение

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.

Мнение от b00st » 19 Окт 2012, 22:14

Много е силен раздела с такива теми, е30 пасти да ядат :mhihi: :banghead: :dummy: :no: :wave:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.

Мнение от bum_bum » 19 Окт 2012, 22:19

Еми сори ама ми писна да се пишат тъпотии по мой адрес.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.

Мнение от steeN » 20 Окт 2012, 0:13

b00st написа:Много е силен раздела с такива теми, е30 пасти да ядат :mhihi: :banghead: :dummy: :no: :wave:


точно това си мислех. явно е нямало смисъл да се нервя едно време, то навсякъде е станало така...
винаги ще се намери някой да се прави на интересен. едно е да спрориш друго е...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.

Мнение от Smoocki » 20 Окт 2012, 8:49

Тая тема тотално се разводни ,от окачванията през тампоните до валовете на м52 те и м3 те :mrgreen:
Изображение

Low Is A Lifestyle
Аватар
Мнения: 4262
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Пловдив, Сливен
Пол: Мъж
Кара: ниско на земята

Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.

Мнение от SuPeR_FLY » 20 Окт 2012, 9:02

И естествено краен резултат от темата 0
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.

Мнение от Boyadjiev » 20 Окт 2012, 9:04

bum_bum написа:.........

Чисто от куртоазия няма да ти отговарям Хатмосфер :mhihi: 213, което сигурно е 220, а на графиката пише 200... Няма да ти търся коментара в който за пореден път обясняваше как "ей тия валове скачат за първи път в 2.8 в Европа, в моита кола" с некви Evosport валове, ама май само желанията ти са били това :winky:
Плащай си други да ти правят колата, че иначе ти е много сложно, па някой ден жив и здрав ще разбереш за к'во иде реч като хванеш инструментите с дясната ръка, или може би лявата :mhihi:
Остави моята кола :mrgreen: Не е интересна - няма М броня и дупки на нея...
Със здраве :wave:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 240
Регистриран на: 24.05.2011
Местоположение: In search of the pot of gold
Пол: Мъж
Кара: Е36
Мечтае да кара: по хубави пътища

Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.

Мнение от GKuzmanov » 20 Окт 2012, 9:49

SuPeR_FLY написа:И естествено краен резултат от темата 0


:yes:
обаче можеше да стане и по зле :mhihi: ако беше дошъл и някой с 300+ коньова е36 с духалка да разправя, че няма смисъл от атмосферки ...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.

Мнение от bum_bum » 20 Окт 2012, 11:12

Boyadjiev написа:
bum_bum написа:.........

Чисто от куртоазия няма да ти отговарям Хатмосфер :mhihi: 213, което сигурно е 220, а на графиката пише 200... Няма да ти търся коментара в който за пореден път обясняваше как "ей тия валове скачат за първи път в 2.8 в Европа, в моита кола" с некви Evosport валове, ама май само желанията ти са били това :winky:
Плащай си други да ти правят колата, че иначе ти е много сложно, па някой ден жив и здрав ще разбереш за к'во иде реч като хванеш инструментите с дясната ръка, или може би лявата :mhihi:
Остави моята кола :mrgreen: Не е интересна - няма М броня и дупки на нея...
Със здраве :wave:


Какви 200 бре лавандул? Къде на тая графика пише 200?
Изображение

Нямало да ми отговаря от куртоазия. Как да ми отговориш като няма какво. Насран пък и нахален!

Евоспорта за какъв двигател са? Я провери пак дали да не са за същия! Имах ги и двата кита и оставих Сънбелта, поради по-добрите отзиви за тях.
http://www.evosport.com/product/proddetail.aspx?partnum=EVO.ENG.CAM.M52.201

И двата са за един и същ мотор, господин разбирачов. Или ти като видя оборотите и повече не чете. Там отгоре гледам, че пише М50 и М52 или тва са някакви М-ки?

Що продължаваш да сереш и да се излагаш като се вижда, че нито си прочел какви са валовете, нито си гледал дино листа, нито нищо? Прави си там колата и бъди щастлив ама като ме насираш мен колко ми е смотана колата твойта няма да стане по-силна.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 691
Регистриран на: 1.01.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: ше 325tds
Мечтае да кара: e46 330xd

Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.

Мнение от Coulthard » 20 Окт 2012, 13:07

i got plenty of popcorn and beer :) please continue. Love flamewars .....
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.

Мнение от Nickelback » 20 Окт 2012, 13:22

Boyadjiev написа:
bum_bum написа:.........

Чисто от куртоазия няма да ти отговарям Хатмосфер :mhihi: 213, което сигурно е 220, а на графиката пише 200... Няма да ти търся коментара в който за пореден път обясняваше как "ей тия валове скачат за първи път в 2.8 в Европа, в моита кола" с некви Evosport валове, ама май само желанията ти са били това :winky:
Плащай си други да ти правят колата, че иначе ти е много сложно, па някой ден жив и здрав ще разбереш за к'во иде реч като хванеш инструментите с дясната ръка, или може би лявата :mhihi:
Остави моята кола :mrgreen: Не е интересна - няма М броня и дупки на нея...
Със здраве :wave:


Както ти казах на ЛС -> искам да имаш смелостта, като си готов да ни натриеш носа с графика, както bum_bum достойно е постнал... Оттам нататък вече имаш право да си чешеш езика с разни чисълца :ok:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12841
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.

Мнение от vld » 20 Окт 2012, 16:00

Е то е по-яко да си пишеш че дваеската е много бъза без гуми и бие какви ли не бигачки :mhihi:
Мен ми писна от две години да чета за 200кс. от М50Б20 без да му е вдиган литровия обем, и все дино няма.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.

Мнение от Dirty M5 driveR » 20 Окт 2012, 16:17

А мен преди две години се убиваше да ме убеждава, че моето М50Б20 не може да е 190 коня на вала :mhihi: Въпреки, че аз тогава и не твърдях, че е толкова. Просто са я карали хора, имащи опит с Б25 и казват, че върви почти като него. Не знам, за мен тоя спор изобщо няма тежест, докато не се види дино и на другата кола. Тия Джи-теци и стартове с изтъркани гуми не ми звучат като сериозно доказателство. И все пак не ми се вярва Бум да е дал толкова пари за вал, който не става за мотора му.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.

Мнение от michev » 20 Окт 2012, 17:26

Бум, ако и да не се познаваме те имам за сериозен мъж.Твоите мнения и теми са едни от малкото, които чета с интерес и са технически обосновани.Не се връзвай и не се нерви - във форума драки и всезнайковци дал господ, подмини, не си струва.
only rear wheel drive

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook