Проблем в ниските при топло време

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 18.11.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: M3 GTS

Проблем в ниските при топло време

Мнение от bavaromobila » 17 Окт 2012, 0:18

Колеги преди дни писах за едно прекъсване в ниските, което го оправих. Имам обаче още един проблем и той е по-сериозен. Дълго време се чудих защо колата ми не е както трябва в тия банални ниски обороти и наскоро забелязах нещо, което не знам как не съм забелязал по-рано :D Оказа се, че колата няма мощност до 3000об само при топло време. Като я карам сутринта или през нощта като е по-студено проблеми нямам, но минат ли температурата примерно 20-25 градуса и хоп колата умира. Нещата които съм сменил и съм сигурен, че не е в тях причината са - стъпково моторче, дебитомер,ламбда, температурен датчик. Колата е с чип и имам съмнения да не е проблема там - предполагам пуска повече гориво и като е по-топъл въздуха т.е. не е толкова богат на кислород въздуха не стига за горивото което е подадено и от там да не върви колата. Разбира се това са само предположения. Ще съм благодарен ако някой може да ми помогне, че аман от проблеми в тези ниски обороти с тази кола.....
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Проблем в ниските при топло време

Мнение от Dirty M5 driveR » 17 Окт 2012, 6:48

И при изправен двигател пак може да усетиш тая позабавена реакция, когато навън става жега. Ти общо взето основните неща си ги сменил. Вземи си сложи оригиналния чип и виж как ще е.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 1.06.2010
Местоположение: София/Русе
Пол: Мъж

Re: Проблем в ниските при топло време

Мнение от rhase » 17 Окт 2012, 11:21

Dirty M5 driveR написа:И при изправен двигател пак може да усетиш тая позабавена реакция, когато навън става жега. Ти общо взето основните неща си ги сменил. Вземи си сложи оригиналния чип и виж как ще е.

И ако имаш "спортен" филтър или му направи шийлд или си слагай оригиналния с кутията, че така само плашиш гаргите. DirtyM5 има тема за шийлд можеш да прегледаш за идеи. И моята е мудна преди 3000 но не съм минал още през смяната на ламбда, дебитомер и др.
:bchug:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 18.11.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: M3 GTS

Re: Проблем в ниските при топло време

Мнение от bavaromobila » 17 Окт 2012, 11:56

Спортният филтър ми е панелен колега. Нямам спомени дали преди чипосването правеше така. Ще взема един друг компютър и ще пробвам. Не искам да отклонявам темата в посока ''от чипа ли е'', просто предположих. Ама предположения много :D
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 1.03.2009
Пол: Мъж
Кара: BMW 325d
Детайли за колата: BMW FOREVER

Re: Проблем в ниските при топло време

Мнение от BOBO BAVARIA » 17 Окт 2012, 21:07

ква е колата ?
бмв-то е болест за която няма лек

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Проблем в ниските при топло време

Мнение от bum_bum » 17 Окт 2012, 21:30

Не съм много експерт ама мисля, че при частична газ компютъра сам си определя сместа на база показанията на датчиците. Т.е. не можеш да му пуснеш повече бензин, щото той си го коригира. Повече гориво се пуска при пълна газ, когато ламбдата не работи и горивото се определя по предварително зададени таблици.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Проблем в ниските при топло време

Мнение от Boyadjiev » 17 Окт 2012, 22:23

bum_bum написа:Не съм много експерт ама мисля, че при частична газ компютъра сам си определя сместа на база показанията на датчиците. Т.е. не можеш да му пуснеш повече бензин, щото той си го коригира. Повече гориво се пуска при пълна газ, когато ламбдата не работи и горивото се определя по предварително зададени таблици.

В много малки граници, при управлението на мотора от нашите комютри(основен недостатък на тия стари управления), иначе пак се води от таблица, която разбира се е различна от тая на пълна газ (WOT) по скромни спомени с някакви програми за настройка...
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook