Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- bmw.serviz
-
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 30.12.2011
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Извади бушона за АБС-а и пробвай на диагностика пак....
- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
чак днес стигнах ... един по един махах кабелите от шината , след като потръгна индикацията на таблото и радиото сканирах и се оказа , че липсва мулти волана .. Лентовия му кабел го смених и върнах жицата на шината - всичко вече е ОК.

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
mitrax написа:чак днес стигнах ... един по един махах кабелите от шината , след като потръгна индикацията на таблото и радиото сканирах и се оказа , че липсва мулти волана .. Лентовия му кабел го смених и върнах жицата на шината - всичко вече е ОК.
Браво колега, казах ти това е най лесния начин лошото е че трябва да режеш кабелите

- LoS BanditoS
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 21.06.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330D Touring
- Мечтае да кара: BMW E46 330D Touring
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Колеги можете ли да ми помогнете в разчитането на тази грешка постоянно ми се появява след като я изтрия нещо с ЕГР-а но какво ??? Колата е 330 д м57 184к.с
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
ако съдиме по най долния ред - "разход въздух - прекалено голям" , и грешката е в управлението на ЕГР-а , възможно е да не ти затваря плътно ЕГР-а и да изпуска въздух през него когато не трябва . По тоя начин разход въздух се увеличава , предполагам че и налягането пада .
Ако не си го чистил го направи. Ето моя как изглеждаше :

Ако не си го чистил го направи. Ето моя как изглеждаше :


- LoS BanditoS
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 21.06.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330D Touring
- Мечтае да кара: BMW E46 330D Touring
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
чистил съм го няколко пъти у е в перфектно състояние явно е нещо в управлението аз много се чудих да го изолирам но искам първо да разбера каква е тази грешка
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Твърде много не мерен въздух навлиза в колектора през ЕГР-а.
Възможно е да е спукана мембраната му - вече 2 такива са ми попадали.
След подмяна с друг ЕГР - грешката не се появява отново.
Предполагам колата попропушва след като я покараш леко кротко, а веднага след това я сръчкаш по-агресивно....
Възможно е да е спукана мембраната му - вече 2 такива са ми попадали.
След подмяна с друг ЕГР - грешката не се появява отново.
Предполагам колата попропушва след като я покараш леко кротко, а веднага след това я сръчкаш по-агресивно....
- LoS BanditoS
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 21.06.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330D Touring
- Мечтае да кара: BMW E46 330D Touring
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Да напоследък се случва да изпуши точно както казваш. А мога ли да го изолирам? Колко върви втора ръка ЕГР защото за това къндило няма да дам пари за нов.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Ти и да го изолираш - ако мембраната е спукана - пак ще смуче не мерен въздух.
Самата мембрана е в тумбестата метална част - като го погледнеш отпред - това в дясно, в което влиза маркуча за вакума.
И да махнеш маркуча - мотора си смуче и пак влиза от там въздух, в следствие на което прецаква точното съотношение входящ въздух/входящо гориво в горивните камери и започва пропушване/лек спад във вървежа.
Втора ръка ЕГР-а е в диапазона 40-80, като най-често се намира за по 50-60 лева...уговори се да го маркират, за да го пробваш - остаряват си колите и дефектират все повече части по тях.
П.с. Макар много хора да си мислят, че ЕГР-а е парче желязо, че не прави нищо и т.н. ... действителността е малко по-различна.
Самата мембрана е в тумбестата метална част - като го погледнеш отпред - това в дясно, в което влиза маркуча за вакума.
И да махнеш маркуча - мотора си смуче и пак влиза от там въздух, в следствие на което прецаква точното съотношение входящ въздух/входящо гориво в горивните камери и започва пропушване/лек спад във вървежа.
Втора ръка ЕГР-а е в диапазона 40-80, като най-често се намира за по 50-60 лева...уговори се да го маркират, за да го пробваш - остаряват си колите и дефектират все повече части по тях.
П.с. Макар много хора да си мислят, че ЕГР-а е парче желязо, че не прави нищо и т.н. ... действителността е малко по-различна.
- LoS BanditoS
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 21.06.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330D Touring
- Мечтае да кара: BMW E46 330D Touring
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Аз до колкото съм го гледал тази мембрана която казваш е запечатана под това капаче не подлежи на ремонт.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Е...нали за това ти казвам да търсиш втора ръка
))

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте колеги, от миналата седмица имам обд2 кабел и успешно подкарах ИНПА-та на win7 64 bit. Засега не ми се занимава да пускам виртуална машина за дис-а, но и до там ще стигна скоро
Колата е 330д М57 е46.
Имам няколко въпроса:
- какво значи тази грешка и трябва ли да ме притеснява
7728 Charge-air pressure control or charge-air pressure actuator с пояснение отдолу - Error not present Sporadic error pos. deviation / Boost pressure to low
- знам немски и си превеждам грешката от таблото, но малко повече инфо няма да е излишно
191 KOMBI46-EEPROM, Codierung fehlerhaft/unvollstaendig
Error frequency : 40
ungueltiger Arbeitsbereich Fehler momentan vorhanden
- свети ми лампата за акумулатора като или ми е откачен датчика на алтернатора, или той самият не подава каквото трябва към компютъра. Акумулаторът е нов и колегата Димитров е правил 2 пъти диагностика на колата и стойностите на алтернатора и аку-то са перфектни. Знам, че това не е решение на проблема, но ей така за спорта ми е интересно дали мога да изключа само лампата на таблото, защото така или иначе не ми дава полезна информация. И по-скоро - може ли това да стане през 64 битов уин 7, защото НЦС-а е 16 битов и няма да тръгне без XP mode най-малкото.
- във връзка с предния въпрос - може ли някой да ми даде линк към BMW scanner 1.4 и/или Navcoder (кракнати), защото имам мерак да си пусна DRL-а.
Мерси!
П.С. за колегата Димитров - колата я знаеш, вие с Васко й правихте нафтовата помпа или по-скоро, по законите на Мърфи, сработи с 3тия клапан, който пробвахте

Имам няколко въпроса:
- какво значи тази грешка и трябва ли да ме притеснява
7728 Charge-air pressure control or charge-air pressure actuator с пояснение отдолу - Error not present Sporadic error pos. deviation / Boost pressure to low
- знам немски и си превеждам грешката от таблото, но малко повече инфо няма да е излишно
191 KOMBI46-EEPROM, Codierung fehlerhaft/unvollstaendig
Error frequency : 40
ungueltiger Arbeitsbereich Fehler momentan vorhanden
- свети ми лампата за акумулатора като или ми е откачен датчика на алтернатора, или той самият не подава каквото трябва към компютъра. Акумулаторът е нов и колегата Димитров е правил 2 пъти диагностика на колата и стойностите на алтернатора и аку-то са перфектни. Знам, че това не е решение на проблема, но ей така за спорта ми е интересно дали мога да изключа само лампата на таблото, защото така или иначе не ми дава полезна информация. И по-скоро - може ли това да стане през 64 битов уин 7, защото НЦС-а е 16 битов и няма да тръгне без XP mode най-малкото.
- във връзка с предния въпрос - може ли някой да ми даде линк към BMW scanner 1.4 и/или Navcoder (кракнати), защото имам мерак да си пусна DRL-а.
Мерси!
П.С. за колегата Димитров - колата я знаеш, вие с Васко й правихте нафтовата помпа или по-скоро, по законите на Мърфи, сработи с 3тия клапан, който пробвахте

RTFM
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Псуваш ли още ония от БОШ
Звънни утре след обяд - ще ти обясня всичко по телефона за 2 мин

Звънни утре след обяд - ще ти обясня всичко по телефона за 2 мин

- sh1n3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: 5.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e46 323Ci
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте колеги. Надявам се да можете да ми помогнете с следните две грешки в Инпа. Колата е е46 323ci 99г.
Първата е за ланда сондата след катализатора, Искам да попитам тя оказва ли влияние на разхода след като е само измерваща а не възвращаема. Ето я и грешката
Втората грешка е относно климатика. Имам проблем с него. Зимата когато пускам топло примерно на 25 градуса почва да духа топло и след 10 мин започва да навлиза хладен въздух, увеличавам градусите примерно на 28 градуса почва пак топло и след 4 мин почва отново навлизане на хладен въздух. Единствено на 32 градуса духа само топло но не се издържа в колата. Ето я и грешката която ми показва
Благодаря предварително !
Първата е за ланда сондата след катализатора, Искам да попитам тя оказва ли влияние на разхода след като е само измерваща а не възвращаема. Ето я и грешката
Втората грешка е относно климатика. Имам проблем с него. Зимата когато пускам топло примерно на 25 градуса почва да духа топло и след 10 мин започва да навлиза хладен въздух, увеличавам градусите примерно на 28 градуса почва пак топло и след 4 мин почва отново навлизане на хладен въздух. Единствено на 32 градуса духа само топло но не се издържа в колата. Ето я и грешката която ми показва
Благодаря предварително !
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
sh1n3 написа:Здравейте колеги. Надявам се да можете да ми помогнете с следните две грешки в Инпа. Колата е е46 323ci 99г.....
Здравей колега. И аз я имам втората грешка, но не съм забелязвал аномалии при работата на климатика. Бих предположил, че става дума за сензора с вентилаторчето, който се намира на управлението на климатика. Представлява една кръгла решетчица, през която влиза въздух от купето за проверка. С интерес ще прочета дали съм прав от по-компетентните и как се решава проблемът.
Относно другите ми въпроси - ще напиша отговорите за останалите, които ги имат, след като е чуя с колегата Димитроф тия дни, че днес не ми остана време.
Поздрави!
RTFM
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани