глава от 325 на 324тд става ли?
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
50 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Berserker
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 24.03.2009
- Местоположение: София
- Кара: и самолети
глава от 325 на 324тд става ли?
Идеята ми е дали може да се направи от 324тд комбинация така, че да карам на метан с турбо, без разход на нафта, т.е. от 324тд да направя 324 турбо метан, може би има вариант да сложа вместо дюзи свещи, но чувам че главите на 324тд се кривели и се пукали, а ми се струва че температурата на изгаряне на метана е и по-висока от тази на дизела.
Някой има ли такъв опит ще ви бъда благодарен.
Някой има ли такъв опит ще ви бъда благодарен.
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: глава от 325 на 324тд става ли?


- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: глава от 325 на 324тд става ли?








С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- TheStorm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: глава от 325 на 324тд става ли?
коооопеле ... скоро по-брутална изгъзица не бях чувал .......................
- Berserker
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 24.03.2009
- Местоположение: София
- Кара: и самолети
Re: глава от 325 на 324тд става ли?
Извинете ме за еретичните мисли , но да обясня все пак моята идея, па тогава пак си ме плюйте.
Просто ми се отдава възможност да си купя една Е30 324тд, но дизелът много не ме кефи пък дори и монтиран на БМВ и така започвам да си мисля разни варианти как най-евтино да го преправя за да карам един мощен и ефективен автомобил и то да го карам всеки ден, да му се кефя докато отивам на работа, на море и т.н., по магистралата искам да го карам със 160-170км/ч, да си возя жената и децата и всичко това да е на прилична цена, която мога да си позволя без да гладувам и да ходя със скъсани дрехи и маратонки.
1.И така отказвам се от нафтата, какво друго гориво - бензин, пропан-бутан, метан?
2.Как горивото ще се впръсква в цилиндрите, как ще се управлява количеството спрямо натоварването, оборотите т.е. със компютър или чрез вакум, съществува ли вариант за директно впръскване в цилиндрите?
3. Бих искал със самото впръскване да охлаждам горивовъздушната смес с цел да влиза повече работно вещество в цилиндрите, а също може би да използвам и интеркулер.
4.Как ще го паля т.е. трябва да сложа вместо дюзите запалителните бензинови свещи?Как ще управлявам паленето т.е. компютър или по стария начин с чукче и наковалня?
5.Метанът има най-високо октаново число и най-висока температура на горене и най-пълно изгаряне и най-ниска цена и ми се струва, че ще е най-ефективното гориво, а и се съхранява под високо налягане така че ако има вариант за директно впръскване в цилиндрите през запалителните свещи на дизеловата глава ще повиши допълнително налягането на пълнене в цилиндрите.Освен това идеята ми за бутилките за метана е да са малки и да бъдат монтирани на пода зад предните седалки и по този начин с тяхната маса да сваля центъра на тежеста по ниско и да прехвърля повече маса към задния мост, вярно е че тази допълнителна маса ще трябва да си я возя постоянно, но ако се сложат от по леките бутилки няма да е толкова голяма тази маса.
Това ми е общо взето идеята и желанието ми е да я споделя тук да видя какво е вашето мнение и да реша дали въобще мога да го направя това нещо и на каква цена.
Благодаря на всеки който може да даде съвет!
Просто ми се отдава възможност да си купя една Е30 324тд, но дизелът много не ме кефи пък дори и монтиран на БМВ и така започвам да си мисля разни варианти как най-евтино да го преправя за да карам един мощен и ефективен автомобил и то да го карам всеки ден, да му се кефя докато отивам на работа, на море и т.н., по магистралата искам да го карам със 160-170км/ч, да си возя жената и децата и всичко това да е на прилична цена, която мога да си позволя без да гладувам и да ходя със скъсани дрехи и маратонки.
1.И така отказвам се от нафтата, какво друго гориво - бензин, пропан-бутан, метан?
2.Как горивото ще се впръсква в цилиндрите, как ще се управлява количеството спрямо натоварването, оборотите т.е. със компютър или чрез вакум, съществува ли вариант за директно впръскване в цилиндрите?
3. Бих искал със самото впръскване да охлаждам горивовъздушната смес с цел да влиза повече работно вещество в цилиндрите, а също може би да използвам и интеркулер.
4.Как ще го паля т.е. трябва да сложа вместо дюзите запалителните бензинови свещи?Как ще управлявам паленето т.е. компютър или по стария начин с чукче и наковалня?
5.Метанът има най-високо октаново число и най-висока температура на горене и най-пълно изгаряне и най-ниска цена и ми се струва, че ще е най-ефективното гориво, а и се съхранява под високо налягане така че ако има вариант за директно впръскване в цилиндрите през запалителните свещи на дизеловата глава ще повиши допълнително налягането на пълнене в цилиндрите.Освен това идеята ми за бутилките за метана е да са малки и да бъдат монтирани на пода зад предните седалки и по този начин с тяхната маса да сваля центъра на тежеста по ниско и да прехвърля повече маса към задния мост, вярно е че тази допълнителна маса ще трябва да си я возя постоянно, но ако се сложат от по леките бутилки няма да е толкова голяма тази маса.
Това ми е общо взето идеята и желанието ми е да я споделя тук да видя какво е вашето мнение и да реша дали въобще мога да го направя това нещо и на каква цена.
Благодаря на всеки който може да даде съвет!
- TheStorm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: глава от 325 на 324тд става ли?
Е защо си взе дизеляка, като не искаш да караш на дизел? Имаше скоро тема "от дизел към бензин" ... с две думи - не-малко неща имаш да сменяш. и няма да е само главата на двигателя!
1. Като искаш евтино - пропан бутан
2. Смени целия двигател.
3. Пропан-бутана е студен - това ще ти охлажда сместа.
4. (виж точка 2) ... и проблема ти е решен.
5. Метана няма калоричност - т.е. няма мощност при горене. Ти натискаш ли натискаш а тя не върви. Плюс това бутилките са ужасно тежки (освен ако не извадиш 2000лв за карбонови...) и цялата идея отива на кино.
.. иначе в наглед тема за икономичност почна да загатваш за перформънс тунинг с център на тежестта и охлаждане на сместа
1. Като искаш евтино - пропан бутан
2. Смени целия двигател.
3. Пропан-бутана е студен - това ще ти охлажда сместа.
4. (виж точка 2) ... и проблема ти е решен.
5. Метана няма калоричност - т.е. няма мощност при горене. Ти натискаш ли натискаш а тя не върви. Плюс това бутилките са ужасно тежки (освен ако не извадиш 2000лв за карбонови...) и цялата идея отива на кино.
.. иначе в наглед тема за икономичност почна да загатваш за перформънс тунинг с център на тежестта и охлаждане на сместа

- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: глава от 325 на 324тд става ли?
Към автора на темата - ти ако направиш това, няма да ти пука на какво ще караш защото незабавно ще предизвикаш революция в автомобилостроенето и ще си богат като като нефтен шейх 

only rear wheel drive
- Ludmil
- ентусиаст
-
- Мнения: 915
- Регистриран на: 4.09.2003
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Е46 M47N20
Re: глава от 325 на 324тд става ли?
Имаш алтернативен вариянт - Citroen Saxo 1.1 ili Fiat Punto .... Разхода им е доста по-нисък от на BMW
... _______
o/_______\o
(Оo=00=oO)
[]==***==[]
o/_______\o
(Оo=00=oO)
[]==***==[]
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Re: глава от 325 на 324тд става ли?
Berserker написа:Извинете ме за еретичните мисли , но да обясня все пак моята идея, па тогава пак си ме плюйте.
Просто ми се отдава възможност да си купя една Е30 324тд, но дизелът много не ме кефи пък дори и монтиран на БМВ и така започвам да си мисля разни варианти как най-евтино да го преправя за да карам един мощен и ефективен автомобил и то да го карам всеки ден, да му се кефя докато отивам на работа, на море и т.н., по магистралата искам да го карам със 160-170км/ч, да си возя жената и децата и всичко това да е на прилична цена, която мога да си позволя без да гладувам и да ходя със скъсани дрехи и маратонки.
.............
От написаното само ще ти кажа.......объркал си модела,ти не си за е30


- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1648
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: глава от 325 на 324тд става ли?
Според мен,най-добрия и изпълним горе-доло вариянт е за турбо на газ.Има доста предимства и няма да е по-трудно,отколкото "бензиново" турбо.По-малки и леки бутилки,гориво с по-висока антидетонационна степен и т.н.Разликата в цената при каране на метан и на газ вече не е толкова голяма.
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- Berserker
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 24.03.2009
- Местоположение: София
- Кара: и самолети
Re: глава от 325 на 324тд става ли?
насочил съм се към метана тъй като позволява палене директно на метан , през зимните месеци, когато не може да запали на пропан-бутан , в този случай се налага да имам и бензинова инсталация - което усложнява малко нещата.
Да попитам нещо - къде се намира резервоара , под задната седалка ли?- може би да използвам пространството за бутилки.
Аз всъщност не съм си купил все още това Е-30, затова и проучвам възможните варианти да си направя сметката.
Един от колегите е писал че не съм за тази кола, но на мен си ми харесва, така че може би и ще направя опит а пък ако се разочаровам лесно мога да я продам. Не е ли по добре да опитам нещо отколкото тази кола да прашасва в някой гараж.
Да попитам нещо - къде се намира резервоара , под задната седалка ли?- може би да използвам пространството за бутилки.
Аз всъщност не съм си купил все още това Е-30, затова и проучвам възможните варианти да си направя сметката.
Един от колегите е писал че не съм за тази кола, но на мен си ми харесва, така че може би и ще направя опит а пък ако се разочаровам лесно мога да я продам. Не е ли по добре да опитам нещо отколкото тази кола да прашасва в някой гараж.
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Re: глава от 325 на 324тд става ли?
а,пробвай ,няма лошо
иначе забрави за бутилка намястото на резервоара
а като цяло що не си купиш една 16-ка на газ...ама е36 и да не ти белеее главата

иначе забрави за бутилка намястото на резервоара

а като цяло що не си купиш една 16-ка на газ...ама е36 и да не ти белеее главата


- BMWm5
-
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
Re: глава от 325 на 324тд става ли?
бахти дебилите как може да ви раждат главите такива простотии има пунтота по 500 лв зимаш и караш
- Berserker
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 24.03.2009
- Местоположение: София
- Кара: и самолети
Re: глава от 325 на 324тд става ли?
Колеги все пак някой може ли да ми отговори това за главата става ли или не?
Главата на 324тд дали е чугунена или алуминиева?
Или пък ако знаете някой майстор който се занимава с такива неща да ми го препоръчате, все пак ако отида и на живо разговарям с някой който ми препоръчате бих могъл да си изясня доста неща.
И в крайна сметка обещавам да ви информирам за резултатите.
Поздрави на всички и не се ядосвайте много на такива като мене.
Главата на 324тд дали е чугунена или алуминиева?
Или пък ако знаете някой майстор който се занимава с такива неща да ми го препоръчате, все пак ако отида и на живо разговарям с някой който ми препоръчате бих могъл да си изясня доста неща.
И в крайна сметка обещавам да ви информирам за резултатите.
Поздрави на всички и не се ядосвайте много на такива като мене.
- КОЧО ЧЕСТИМЕНСКИ
-
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 7.09.2012
- Пол: Мъж
Re: глава от 325 на 324тд става ли?
Няма как на дизелов блок да сложиш бензинова глава поради много причини, които са несъвместими, като например - сгъстяване (бутала), глава (ход на клапани), по ангренажен механизъм всичко е различно, зацепване на разпределителен вал, запалване и управление на мотора (датчици), маслени и водни канали не съвпадат, турбото няма как да се управлява като махнеш вакуум помпата и много други. Нищо няма да излезе.
Джиткай си ТД-то, ако е читаво разходът му извънградско ще е около 6.5л. и не ти трябва метан и други смрадове. Парите, дет уж си ги приготвил за тоя неземен мунинг, по-добре ги дай за обслужване на мотор и да постегнеш купето, всичко друго е с пръдня - боя.
Джиткай си ТД-то, ако е читаво разходът му извънградско ще е около 6.5л. и не ти трябва метан и други смрадове. Парите, дет уж си ги приготвил за тоя неземен мунинг, по-добре ги дай за обслужване на мотор и да постегнеш купето, всичко друго е с пръдня - боя.
50 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани