глава от 325 на 324тд става ли?

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 24.03.2009
Местоположение: София
Кара: и самолети

глава от 325 на 324тд става ли?

Мнение от Berserker » 08 Окт 2012, 15:40

Идеята ми е дали може да се направи от 324тд комбинация така, че да карам на метан с турбо, без разход на нафта, т.е. от 324тд да направя 324 турбо метан, може би има вариант да сложа вместо дюзи свещи, но чувам че главите на 324тд се кривели и се пукали, а ми се струва че температурата на изгаряне на метана е и по-висока от тази на дизела.
Някой има ли такъв опит ще ви бъда благодарен.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: глава от 325 на 324тд става ли?

Мнение от M10 » 08 Окт 2012, 21:55

:shock: метан на дизел се прави да гори метан и нафта заедно, искаш да си направиш колата полубензин полу дизел ма на метан или какво не успях да схвана :shock:

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: глава от 325 на 324тд става ли?

Мнение от ///Явор » 08 Окт 2012, 22:00

:mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 12.12.2007
Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет

Re: глава от 325 на 324тд става ли?

Мнение от TheStorm » 08 Окт 2012, 23:46

коооопеле ... скоро по-брутална изгъзица не бях чувал .......................

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 24.03.2009
Местоположение: София
Кара: и самолети

Re: глава от 325 на 324тд става ли?

Мнение от Berserker » 09 Окт 2012, 10:04

Извинете ме за еретичните мисли , но да обясня все пак моята идея, па тогава пак си ме плюйте.
Просто ми се отдава възможност да си купя една Е30 324тд, но дизелът много не ме кефи пък дори и монтиран на БМВ и така започвам да си мисля разни варианти как най-евтино да го преправя за да карам един мощен и ефективен автомобил и то да го карам всеки ден, да му се кефя докато отивам на работа, на море и т.н., по магистралата искам да го карам със 160-170км/ч, да си возя жената и децата и всичко това да е на прилична цена, която мога да си позволя без да гладувам и да ходя със скъсани дрехи и маратонки.

1.И така отказвам се от нафтата, какво друго гориво - бензин, пропан-бутан, метан?
2.Как горивото ще се впръсква в цилиндрите, как ще се управлява количеството спрямо натоварването, оборотите т.е. със компютър или чрез вакум, съществува ли вариант за директно впръскване в цилиндрите?
3. Бих искал със самото впръскване да охлаждам горивовъздушната смес с цел да влиза повече работно вещество в цилиндрите, а също може би да използвам и интеркулер.
4.Как ще го паля т.е. трябва да сложа вместо дюзите запалителните бензинови свещи?Как ще управлявам паленето т.е. компютър или по стария начин с чукче и наковалня?
5.Метанът има най-високо октаново число и най-висока температура на горене и най-пълно изгаряне и най-ниска цена и ми се струва, че ще е най-ефективното гориво, а и се съхранява под високо налягане така че ако има вариант за директно впръскване в цилиндрите през запалителните свещи на дизеловата глава ще повиши допълнително налягането на пълнене в цилиндрите.Освен това идеята ми за бутилките за метана е да са малки и да бъдат монтирани на пода зад предните седалки и по този начин с тяхната маса да сваля центъра на тежеста по ниско и да прехвърля повече маса към задния мост, вярно е че тази допълнителна маса ще трябва да си я возя постоянно, но ако се сложат от по леките бутилки няма да е толкова голяма тази маса.

Това ми е общо взето идеята и желанието ми е да я споделя тук да видя какво е вашето мнение и да реша дали въобще мога да го направя това нещо и на каква цена.
Благодаря на всеки който може да даде съвет!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 12.12.2007
Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет

Re: глава от 325 на 324тд става ли?

Мнение от TheStorm » 09 Окт 2012, 11:32

Е защо си взе дизеляка, като не искаш да караш на дизел? Имаше скоро тема "от дизел към бензин" ... с две думи - не-малко неща имаш да сменяш. и няма да е само главата на двигателя!

1. Като искаш евтино - пропан бутан
2. Смени целия двигател.
3. Пропан-бутана е студен - това ще ти охлажда сместа.
4. (виж точка 2) ... и проблема ти е решен.
5. Метана няма калоричност - т.е. няма мощност при горене. Ти натискаш ли натискаш а тя не върви. Плюс това бутилките са ужасно тежки (освен ако не извадиш 2000лв за карбонови...) и цялата идея отива на кино.
.. иначе в наглед тема за икономичност почна да загатваш за перформънс тунинг с център на тежестта и охлаждане на сместа :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: глава от 325 на 324тд става ли?

Мнение от michev » 09 Окт 2012, 13:10

Към автора на темата - ти ако направиш това, няма да ти пука на какво ще караш защото незабавно ще предизвикаш революция в автомобилостроенето и ще си богат като като нефтен шейх :mhihi:
only rear wheel drive

ентусиаст
Аватар
Мнения: 915
Регистриран на: 4.09.2003
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Детайли за колата: Е46 M47N20

Re: глава от 325 на 324тд става ли?

Мнение от Ludmil » 09 Окт 2012, 13:38

Имаш алтернативен вариянт - Citroen Saxo 1.1 ili Fiat Punto .... Разхода им е доста по-нисък от на BMW
... _______
o/_______\o
(Оo=00=oO)
[]==***==[]

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Re: глава от 325 на 324тд става ли?

Мнение от GEORGIEV » 09 Окт 2012, 14:08

Berserker написа:Извинете ме за еретичните мисли , но да обясня все пак моята идея, па тогава пак си ме плюйте.
Просто ми се отдава възможност да си купя една Е30 324тд, но дизелът много не ме кефи пък дори и монтиран на БМВ и така започвам да си мисля разни варианти как най-евтино да го преправя за да карам един мощен и ефективен автомобил и то да го карам всеки ден, да му се кефя докато отивам на работа, на море и т.н., по магистралата искам да го карам със 160-170км/ч, да си возя жената и децата и всичко това да е на прилична цена, която мога да си позволя без да гладувам и да ходя със скъсани дрехи и маратонки.
.............


От написаното само ще ти кажа.......объркал си модела,ти не си за е30 :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1648
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
Мечтае да кара: BMW M2

Re: глава от 325 на 324тд става ли?

Мнение от ildivvy » 10 Окт 2012, 15:39

Според мен,най-добрия и изпълним горе-доло вариянт е за турбо на газ.Има доста предимства и няма да е по-трудно,отколкото "бензиново" турбо.По-малки и леки бутилки,гориво с по-висока антидетонационна степен и т.н.Разликата в цената при каране на метан и на газ вече не е толкова голяма.
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 24.03.2009
Местоположение: София
Кара: и самолети

Re: глава от 325 на 324тд става ли?

Мнение от Berserker » 10 Окт 2012, 16:09

насочил съм се към метана тъй като позволява палене директно на метан , през зимните месеци, когато не може да запали на пропан-бутан , в този случай се налага да имам и бензинова инсталация - което усложнява малко нещата.

Да попитам нещо - къде се намира резервоара , под задната седалка ли?- може би да използвам пространството за бутилки.

Аз всъщност не съм си купил все още това Е-30, затова и проучвам възможните варианти да си направя сметката.

Един от колегите е писал че не съм за тази кола, но на мен си ми харесва, така че може би и ще направя опит а пък ако се разочаровам лесно мога да я продам. Не е ли по добре да опитам нещо отколкото тази кола да прашасва в някой гараж.
Изображение

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Re: глава от 325 на 324тд става ли?

Мнение от GEORGIEV » 10 Окт 2012, 18:25

а,пробвай ,няма лошо :mhihi:
иначе забрави за бутилка намястото на резервоара :yes:
а като цяло що не си купиш една 16-ка на газ...ама е36 и да не ти белеее главата :yes:
Изображение


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

Re: глава от 325 на 324тд става ли?

Мнение от BMWm5 » 11 Окт 2012, 0:41

бахти дебилите как може да ви раждат главите такива простотии има пунтота по 500 лв зимаш и караш

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 24.03.2009
Местоположение: София
Кара: и самолети

Re: глава от 325 на 324тд става ли?

Мнение от Berserker » 11 Окт 2012, 15:31

Колеги все пак някой може ли да ми отговори това за главата става ли или не?
Главата на 324тд дали е чугунена или алуминиева?
Или пък ако знаете някой майстор който се занимава с такива неща да ми го препоръчате, все пак ако отида и на живо разговарям с някой който ми препоръчате бих могъл да си изясня доста неща.
И в крайна сметка обещавам да ви информирам за резултатите.

Поздрави на всички и не се ядосвайте много на такива като мене.
Изображение


Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 7.09.2012
Пол: Мъж

Re: глава от 325 на 324тд става ли?

Мнение от КОЧО ЧЕСТИМЕНСКИ » 11 Окт 2012, 19:44

Няма как на дизелов блок да сложиш бензинова глава поради много причини, които са несъвместими, като например - сгъстяване (бутала), глава (ход на клапани), по ангренажен механизъм всичко е различно, зацепване на разпределителен вал, запалване и управление на мотора (датчици), маслени и водни канали не съвпадат, турбото няма как да се управлява като махнеш вакуум помпата и много други. Нищо няма да излезе.
Джиткай си ТД-то, ако е читаво разходът му извънградско ще е около 6.5л. и не ти трябва метан и други смрадове. Парите, дет уж си ги приготвил за тоя неземен мунинг, по-добре ги дай за обслужване на мотор и да постегнеш купето, всичко друго е с пръдня - боя.

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook