Мнение за BMW E36 320
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- silverstone
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 1.10.2012
- Местоположение: Свети Влас
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i N46 седан
- Мечтае да кара: чисто ново BMW
- Детайли за колата: E 36 седан 9/1997г т.син 320i M52B20
Е 36 кабриолет 7/1996 сив M52B23
Е 90 седан 7.2006 сив 320i N46
Мнение за BMW E36 320
Здравейте колеги. Въпреки, че вече имаме в семейството aвтомобил от марката , повече от година това е първото ми мнение тук. Колата е BMW 318 Е36 черен седан 1994г. Колата е страхотна , запазена и пълна "стоковица". Баща ми с радост я поддържа и й се радва всеки ден.Колата е докарана на ход от Розенхаим .
Сега по темата. Имам желание / сега събирам и средства/ да се сдобия с E36 320 седан. Като планове живи и здрави ще е в първите месеци на 2013. Но от сега искам на изясня някой въпроси за да съм подготвен , тъй като шанса да си изменя желанието за 320 ка е прекалено минималистичен .
Освен ламарините / които се правят/ , какво да се гледа на двигателя като кодове и номера и издайнически неща които може да са предвестник на бъдещи проблеми. В автокъщите там за съжаление не дават колата да се изпробва кой знае колко. 2-5 метра напред назад да се усетят спирачки , съединител, работа на двигателя и това е.
Насочил съм се към т.син или черен цвят. 4 врати , климатик или климатроник , задължително ръчни скорости след 1995г.Нблюдавам ги от доста време в mobile.de в рамките на 1200-1500 Е има доста запазени екземпляри. Ръждата , по веждите и около лайсните не ме притесняват в малки количества. Имам мн близък роднина който ще се справи .Салона на повечето е запазен , качествена изработка. Но дори и да има забележки - претапициране на салона няма да е проблем.Притеснява ме двигател и окачването. Затова ще съм благодарен на всяко ваше мнение и най вече с колегите с такива автомобили.
Доколкото съм запознат , правени са 2 мотора 2.0 150 кс до 1994 и след 1994. По какво да се разпознаят . И като цяло до колко х.км да се търсят такива двигатели. Има разбира се известна доза възможност за манипулация , но все пак ориентировъчно.
Сега по темата. Имам желание / сега събирам и средства/ да се сдобия с E36 320 седан. Като планове живи и здрави ще е в първите месеци на 2013. Но от сега искам на изясня някой въпроси за да съм подготвен , тъй като шанса да си изменя желанието за 320 ка е прекалено минималистичен .
Освен ламарините / които се правят/ , какво да се гледа на двигателя като кодове и номера и издайнически неща които може да са предвестник на бъдещи проблеми. В автокъщите там за съжаление не дават колата да се изпробва кой знае колко. 2-5 метра напред назад да се усетят спирачки , съединител, работа на двигателя и това е.
Насочил съм се към т.син или черен цвят. 4 врати , климатик или климатроник , задължително ръчни скорости след 1995г.Нблюдавам ги от доста време в mobile.de в рамките на 1200-1500 Е има доста запазени екземпляри. Ръждата , по веждите и около лайсните не ме притесняват в малки количества. Имам мн близък роднина който ще се справи .Салона на повечето е запазен , качествена изработка. Но дори и да има забележки - претапициране на салона няма да е проблем.Притеснява ме двигател и окачването. Затова ще съм благодарен на всяко ваше мнение и най вече с колегите с такива автомобили.
Доколкото съм запознат , правени са 2 мотора 2.0 150 кс до 1994 и след 1994. По какво да се разпознаят . И като цяло до колко х.км да се търсят такива двигатели. Има разбира се известна доза възможност за манипулация , но все пак ориентировъчно.

- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Мнение за BMW E36 320
Имаш лс. Иначе можеш да потърсиш в подфорума, има много информация, едва ли ще ти напишем нещо ново.
Never mistake motion for action...
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Мнение за BMW E36 320
Аз ще ти напиша нещо обаче. Зарязвай тази и купувай 325и или 328и. Горят ЕДНАКВО, а за вървенето разликата е от Хюстън до Луната и обратно. 

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Мнение за BMW E36 320
silverstone написа:Ръждата , по веждите и около лайсните не ме притесняват в малки количества. Имам мн близък роднина който ще се справи .Салона на повечето е запазен , качествена изработка. Но дори и да има забележки - претапициране на салона няма да е проблем.Притеснява ме двигател и окачването. Затова ще съм благодарен на всяко ваше мнение и най вече с колегите с такива автомобили.
Доколкото съм запознат , правени са 2 мотора 2.0 150 кс до 1994 и след 1994. По какво да се разпознаят . И като цяло до колко х.км да се търсят такива двигатели. Има разбира се известна доза възможност за манипулация , но все пак ориентировъчно.
Мене пък точно на тия години кола ме притеснява ръзждата и предишни интервенции по купето, защото това няма правене. Двигатели под път и над път, окачването също се прави стига да е хванато към здраво купе. Моята препоръка е да гледаш за италианка. Просто колите от студените страни са добре подържани, но като трябва всеки болт да го сваляш с оксижена еб.л съм я, че е поддържана.
От сега ти казвам, че ако си ентусиаст тоя мотор бързо ще ти омалее - давам му 6 месеца, преди да почнеш да кроиш планове за по голям. Общо взето първо гледай цялостноот състояние на колата екстериор и интериор. Като видя кола дето вътре е кочина, ск лост се разпада, волана се е скъсал на 3 места и е лепен с изолир банд, отвън от 4 гуми 4 различни марки и всички галоши, като отворя под капака все едно е паднала болма, директно се обръщам и си тръгвам и не ме интересува колко е "перфектна", с пълен м-пакет , всичко сменено, качваш се и караш

A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- patkana1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 267
- Регистриран на: 23.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw e39
- Мечтае да кара: Bmw е38
Re: Мнение за BMW E36 320
Аз съм съгласен с колегата maxpower.Вземи си кола без ръжди,защото двигател и окачване се правят,ама ръждата временно...както и развиването на болтове,които се късат,после филми и нерви и т.н.... ако имаш късмета като мен да ги правиш,правиш,ходова част и окачване,да сменяш-шарнири,кормилни накрайници,биалетки,тампони,амортисьори и после след реглажа ми дърпаше наляво пак,и отивам да ги питам какво не е наред.....Първо си мислеха че гумите не са в ред,после след разни смени и т.н. пак си дърпаше,и накрая като отвориха капака и видяха в долната част на едното бомбе на предния амортисьор цялото ръждясало и се хванаха за главите.Та този проблем още се чудя къде да ходя и да го правя и т.н.И знам че с времето ще става още по зле,и по сериозно.Да не говорим че те се правят временно,после пак тръгва цялата история...Като цяло части по ходова част,и двигател на тези години е неизбежно да не сменяш,но ако попаднеш на някоя неръждясала е36ца си е късмет... 

- silverstone
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 1.10.2012
- Местоположение: Свети Влас
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i N46 седан
- Мечтае да кара: чисто ново BMW
- Детайли за колата: E 36 седан 9/1997г т.син 320i M52B20
Е 36 кабриолет 7/1996 сив M52B23
Е 90 седан 7.2006 сив 320i N46
Re: Мнение за BMW E36 320
Благодаря за отговорите на всички. Значи като цяло да се насоча към М52. Иначе варианта който се обмисля и тази да е от Германия. Там имаме роднина който се прибира два пъти годишно към март и към август. Съгласен е да я докара, затова става върпос че нито аз нито баща ми евентуално ще се при покупката. И предишната Е36 той я избра и е найстина добра имаше ръжда по едната вежда и долу по левия праг- но след намеса не личи грам вече. За по големи мотори не съм гледал и нямам и намерение да купувам.Трябва ми не чак толкова бърза кола / скъпа поддръжка/ , колкото кола за ежедневно комфортно пътуване градско и магистралнио каране. За сега 320ка та се вписва идеално в представите ми. Гледам по скоро столковите изпълнения, не М-Пакет. Искам да е максимално изчистена и ако има допълнителни работи слагани монтирани да са в рамките на СД и калъфка на волана
Тъй като и в момента имам икономична кола 1,6 на газ , нямам бъдещи планове за монтиране на АГУ и на 320ката, но все пак ако се наложи М52 може ли да мине с обикновенна газова или е подходяща за ГИ.

Тъй като и в момента имам икономична кола 1,6 на газ , нямам бъдещи планове за монтиране на АГУ и на 320ката, но все пак ако се наложи М52 може ли да мине с обикновенна газова или е подходяща за ГИ.

- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Мнение за BMW E36 320
Грешно му обеснявате на човека, не че 325/328 вървят много. Просто стоковите 20ски са бавни, а 25/28 вървят нормално (за да не ги сравня с хонда, голф, че сега всички ще ревнете). Повечето хора изтъкват, че всъщност, данъка ще е много пари за 192/193 коня, което ... 100лв на година повече, не виждам как може да е притеснително.
И аз се съгласявам с maxpower. Гледай да няма цигании по колата и да е в максимално стоков вид.
И аз се съгласявам с maxpower. Гледай да няма цигании по колата и да е в максимално стоков вид.
- MPOWERfan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 560
- Регистриран на: 19.07.2008
- Местоположение: Перник.
- Пол: Мъж
- Кара: E61/530XD
- Мечтае да кара: на по-евтино гориво.
Re: Мнение за BMW E36 320
Здрвей колега,до скоро карах 20-ка М50 vanus,ако попаднеш на читава и пазена кола,няма какво да те притеснява много здраво окачване и мотор.Разбирасе при кола на старо няма как да бъде без забележки но като цяло няма от какво да се притесняваш.Ако трябва да съм честен обаче,сега ако тръгна да си купувам пак Е36 определно бих се насочил към 28-ца.Както са написали колегите по-горе харчат еднавко и въпреки,че 20-ската е приятна за каране 28-цата определено върви доста повече.Но като цяло търси запазена кола,пък каквото изпадне 20,28 ... успех с търсенето. 

E36/E39/E39/E46/E39/E61/E87/61
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Мнение за BMW E36 320
silverstone написа:Трябва ми не чак толкова бърза кола / скъпа поддръжка/ , колкото кола за ежедневно комфортно пътуване градско и магистралнио каране
Пуснал си тема да искаш съвети, а си знаеш своето


Ясно е че не всички са състезатели, но като е шестак да е шестак, не някакви малолитражки да те правят луд и да те е яд че лапа бензина пък е тромав.
Колкото до ръждите, като фен на дъртите кошове ти казвам БЯГАЙ ДАЛЕКО, НЯМА СПАСЕНИЕ, а ти ако искаш слушай

Успех

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Мнение за BMW E36 320
щом и газ искаш да монтираш, няма смисъл да взимаш 320. наистина няма разлика в поддръжката, всичко им е еднакво на е36ците.
комфорта да пътуваш с по-голям двигател за мен е незаменим. не става въпрос да караш като идиот, просто да не трябва постоянно да се притесняваш сега ще изпреваря ли няма ли да изпреваря и т.н. и наистина двигатели и други простотии се правят, че и части колкото искаш, ама ръждата е неспасяема. в германия климата е студен и гумените неща по колата се запазват... но пък ламарините страдат. италия обратното
комфорта да пътуваш с по-голям двигател за мен е незаменим. не става въпрос да караш като идиот, просто да не трябва постоянно да се притесняваш сега ще изпреваря ли няма ли да изпреваря и т.н. и наистина двигатели и други простотии се правят, че и части колкото искаш, ама ръждата е неспасяема. в германия климата е студен и гумените неща по колата се запазват... но пък ламарините страдат. италия обратното

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- BMWMHartge
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1993
- Регистриран на: 12.09.2003
- Местоположение: с.Градина/гр.Първомай
- Пол: Мъж
- Кара: 98' e36 318i
- Мечтае да кара: e36 ///M3
- Детайли за колата: M43B18
Re: Мнение за BMW E36 320
Разхода да кажа аз. М50ТУ, тоест това е първия мотор с ванос. 12-14 градско, извън - 8-9 

93' e36 320i coupe
98' e36 318i sedan
98' e36 318i sedan
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Мнение за BMW E36 320
Колега, одобрих темата и аз не знам защо ама вече прекаляваш с въпросите, които са дискутирани десетки, ако не и стотици пъти във форума.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани