нулиране сервизен интервал
Модератор: Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
нулиране сервизен интервал
Здравейте колеги, имам нужда от помощ за нулиране на сервизен интервал след смяна на спирачна течност.
Автомобила е БМВ 118 дизел 2008г.
Опитах последователността, дадена от колегата zlati79 в поста му от 25 Апр 2010, 17:06
както следва:
"......и за да е пълна темата нека да кажем последни думи за зануляването на интервала за смяна на течноста или как да скрием часовничето!
това е цивилизования начин:
1. Ignition key to position 0 (off)
2. Hold trip meter button (the left button)
3. Ignition key to position 1. The display will show: "test 1"
4. Keep holding the trip meter button until the the display shows: "reset inspection" or "reset oilservice"
5. Release the button
6. Press and release the tip meter buton once. The Display will show the square clock symbol and the month the fluid change is overdue on. I can't remember if the date format was mm.yy or yy.mm
7. Press and hold the trip meter button until the display is showing a flashing "reset". Then release the button. "Reset" will keep flashing.
8. Presss and release the trip meter button once. The display will show the square clock symbol and the month for the next fluid change in 2 years time in the format mm.yy or yy.mm
9. Press and hold the trip meter until "End" is displayed
10. Let go of the button and turn ignition to 0 (off). The clock symbol will not show again until the next fluid chnage is due
а мен ме интерисува как ставаше през DLC Буксата под капака на мотора, защото нещо с при мен не се получава от борда, та трябва по бабишкия начин!?...."
само че при мен нещо не се получи.
Предварително Благодаря
Автомобила е БМВ 118 дизел 2008г.
Опитах последователността, дадена от колегата zlati79 в поста му от 25 Апр 2010, 17:06
както следва:
"......и за да е пълна темата нека да кажем последни думи за зануляването на интервала за смяна на течноста или как да скрием часовничето!
това е цивилизования начин:
1. Ignition key to position 0 (off)
2. Hold trip meter button (the left button)
3. Ignition key to position 1. The display will show: "test 1"
4. Keep holding the trip meter button until the the display shows: "reset inspection" or "reset oilservice"
5. Release the button
6. Press and release the tip meter buton once. The Display will show the square clock symbol and the month the fluid change is overdue on. I can't remember if the date format was mm.yy or yy.mm
7. Press and hold the trip meter button until the display is showing a flashing "reset". Then release the button. "Reset" will keep flashing.
8. Presss and release the trip meter button once. The display will show the square clock symbol and the month for the next fluid change in 2 years time in the format mm.yy or yy.mm
9. Press and hold the trip meter until "End" is displayed
10. Let go of the button and turn ignition to 0 (off). The clock symbol will not show again until the next fluid chnage is due
а мен ме интерисува как ставаше през DLC Буксата под капака на мотора, защото нещо с при мен не се получава от борда, та трябва по бабишкия начин!?...."
само че при мен нещо не се получи.
Предварително Благодаря
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12402
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: нулиране сервизен интервал
Tази "методика" няма нищо общо с истината... само че не мога да се сетя дали сървиса за спирачна течност беше към тия за масло, накладки, филтри и т.н... щото ако не е - може и това да е начина, ама... нямам 1-ца под ръка в момента, че да проверя... иначе:
1. Слагаш "ключа" и без да натискаш съединител (или натискаш спирачката, ако е автоматик) натискаш "START/STOP ENGINE". Дефакто стигаш до Key Position 2.
2. Изчакваш да минат надписите Service и т.н. и когато ти покаже отново час, натискаш бутона Trip и го държиш.
3. Изчакваш 5-6 сек, докато не ти покаже "чайника" за маслото.
4. С "врътката" за борд компа навигираш по менютата и си намираш каквото трябва.
5. При избрана опция и желание за нулиране натискаш веднъж бутона BC, че да ти покаже опцията за ресет... после го натискаш продължително, докато не почне да се върти пясъчният часовник.
6. Готов си
1. Слагаш "ключа" и без да натискаш съединител (или натискаш спирачката, ако е автоматик) натискаш "START/STOP ENGINE". Дефакто стигаш до Key Position 2.
2. Изчакваш да минат надписите Service и т.н. и когато ти покаже отново час, натискаш бутона Trip и го държиш.
3. Изчакваш 5-6 сек, докато не ти покаже "чайника" за маслото.
4. С "врътката" за борд компа навигираш по менютата и си намираш каквото трябва.
5. При избрана опция и желание за нулиране натискаш веднъж бутона BC, че да ти покаже опцията за ресет... после го натискаш продължително, докато не почне да се върти пясъчният часовник.
6. Готов си

- slawunder
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 232
- Регистриран на: 26.09.2007
- Кара: ше E36 318ш Evolution !!
- Мечтае да кара: ///M3
Re: нулиране сервизен интервал
И двата начина не стават..... след като задържа копчето ми излиза УДИВИТЕЛНА В Триъгълник..
Единствено влизам в някво меню да си теставам километража и някакви други неща.. ?
Единствено влизам в някво меню да си теставам километража и някакви други неща.. ?
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12402
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: нулиране сервизен интервал
Явно не правиш нещо както трябва... "моя" метод със сигурност работи... проследи дали правиш всичко както трябва
По принцип след 3-4-5 секунди ти показва първо някъв образ, беше няква "иконка" с нещо (колата не е при мен от 2 години и вече не си спомням), но не пускаш тогава, ами чакаш да смени/покаже образа с "чайника".

- slawunder
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 232
- Регистриран на: 26.09.2007
- Кара: ше E36 318ш Evolution !!
- Мечтае да кара: ///M3
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12402
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: нулиране сервизен интервал
Няма нужда колата да се пали, също така не ми е ясно защо на твойта кола не става по описания от мен начин... правил съм сервизен ресет на поне 5 коли и винаги е ставало по този начин.
- kostadinovj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 29.12.2011
- Пол: Мъж
- Кара: Е 60 520 D - 2006
- Мечтае да кара: 5 GT
Re: нулиране сервизен интервал
Mollov написа:Tази "методика" няма нищо общо с истината... само че не мога да се сетя дали сървиса за спирачна течност беше към тия за масло, накладки, филтри и т.н... щото ако не е - може и това да е начина, ама... нямам 1-ца под ръка в момента, че да проверя... иначе:
1. Слагаш "ключа" и без да натискаш съединител (или натискаш спирачката, ако е автоматик) натискаш "START/STOP ENGINE". Дефакто стигаш до Key Position 2.
2. Изчакваш да минат надписите Service и т.н. и когато ти покаже отново час, натискаш бутона Trip и го държиш.
3. Изчакваш 5-6 сек, докато не ти покаже "чайника" за маслото.
4. С "врътката" за борд компа навигираш по менютата и си намираш каквото трябва.
5. При избрана опция и желание за нулиране натискаш веднъж бутона BC, че да ти покаже опцията за ресет... после го натискаш продължително, докато не почне да се върти пясъчният часовник.
6. Готов си
За Е60 става ли пак така, че чета много но не намирам? Също ме интересуват и накладките!
- mr_petroff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 244
- Регистриран на: 4.12.2005
- Кара: HYMER,ix35,116i,320d,Toyota и ски
- Мечтае да кара: BMW 2002 tii
Re: нулиране сервизен интервал
За сервизен интервал на предни накладки е о.к. ,проверено лично преди час . 

- mopasan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 1.10.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F31 320da+ M power kit= 200hp;420Nm
Re: нулиране сервизен интервал
Начина описан от колагата Mollov работи мн добре. Въпроса е да пуснеш копчето Trip преди да се появи жълт триъгълник. Вчера занулих сервизен интервал.
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани