Проблеми с парното М52В20

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 14.08.2011
Пол: Мъж

Проблеми с парното М52В20

Мнение от misho_mishev » 18 Сеп 2012, 10:20

Колеги имам следния проблем, колат е е36 94г., 320i с климатроник, та колата губи по малко вода (незнам от къде - доливам по 100-200мл веднъж на 1-2 месеца), но не е много, а и миналата година също беше така, но имах супер парно и не съм имал проблеми.
Обезвъздушавам няколко пъти, но пак няма парно - проблема го забелязах тия дни като беше по студено вечерно време и реших да го пусна и :ranting: .
Водната помпа я смених пролетта и видимо и няма нищо за сега (не тече).
След като загрее колата си държи постоянно нормалната работна температура (темп. си седи в средата на уреда и не пада или качва).
Термостата също го сменях, но миналата есен и си мисля дали не е в него проблема, защото когато загрее и отвори двата кръга трябва и двата маркуча влизащи в тялото да са горещи (поправете ме ако греша), а само единия е горещ (този, който отива в радиатора до капачката за доливане) - другия е хладък.
Това добре ама ако е той няма ли и температурата постоянно да отива към студено (когато съм в движение) и после пак да стига нормаланата (например в задръстването) - на старата кола поне така ставаше с развален термостат.
Може ли проблем да са тези клапани на парното там до сервото или темостата ще е проблема :dunno:
Трите маркуча които влизат в купето също са студени при загрял двигател :shock:
Търсих в други подобни теми, ама май май нещо при мен проблемите са други :dunno:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 22.05.2006
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 E53 4,4
Мечтае да кара: Всичко що е М

Re: Проблеми с парното М52В20

Мнение от cool_ice » 18 Сеп 2012, 16:40

Пробвай с друг термостат може да видиш как е но все си мисля че твоя се е скапал .
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Проблеми с парното М52В20

Мнение от Dirty M5 driveR » 19 Сеп 2012, 6:40

Ако термостата ти е останал отворен, маркуча към радиатора ще става топъл преди стрелката да стигне средата. В такъв случай обаче колата ще загрява доста бавно (достатъчно бавно, за да ти направи впечатление, дори в това топло време сега). Тия студени маркучи говорят или за запушване, или за въздух. Теча е малък, и вероятно не много лесен за откриване, но се постарай да го отстраниш. За възможните причини почети в миналите теми. Радиатор почиствал ли си скоро?

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 14.08.2011
Пол: Мъж

Re: Проблеми с парното М52В20

Мнение от misho_mishev » 19 Сеп 2012, 9:59

След поредна борба вчера с парното най-накрая го обезвъздушихме напълно, защото всички маркучи са топли вече, с изключение на трите които влизат в купето след клапаните, а до клапаните всичко е топло, колата си загрява бързо, термостата си работи.
Предполагам че клапаните са проблема в случая, защото до тях има топло, а след тях не и така продължава да си няма парно.
След всичко излезнах да покарам да видя дали ще има някъква промяна и когато държиш колата в обороти (на място или в движение с по-висока скорост) започва да идва парно (вярно не е това което трябва, но доста топло), но пуснеш ли газта и всичко изчезва :banghead:
Започнах да си мисля и за водната помпа, ама тя няма и половин година още от както съм я сменил, дали може да е запушено радиаторчето на парното, или клапаните не са отворили докрай и когато е в обороти водната помпа създава по-голямо налягане затова и започва да идва парното :dunno:
Днес ще сваля клапаните да ги почистя или ще взема направо други за проба :yes:
Дано е в тях проблема

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 14.08.2011
Пол: Мъж

Re: Проблеми с парното М52В20

Мнение от misho_mishev » 21 Сеп 2012, 16:33

Колеги отсранихем проблема :P
След като обезвъздушихме добре и продължи да няма парно сменихме клапаните на климатроника и проблема се реши :yes:
Единич клапан беше направо счупен, а гумичките и на двата се бяха разложили, запушват тялото на клапаните и вода почти не минаваше (за това и маркучите до радиаторчето на парното си седяха студени при загряла кола и обезвъздушена система) ;)
Надявам се темата да е полезна на някой, и ако има сходни проблеми и не е разбрал нещо да пита ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 22.04.2011
Пол: Мъж
Кара: е36 318м43
Мечтае да кара: е36 м3ево

Re: Проблеми с парното М52В20

Мнение от milen_887 » 22 Сеп 2012, 0:15

колега аз имах същия проблем проблема е в клапан аз го почистих и всичко си доиде на мястото

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook