Проблеми с парното М52В20
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- misho_mishev
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 14.08.2011
- Пол: Мъж
Проблеми с парното М52В20
Колеги имам следния проблем, колат е е36 94г., 320i с климатроник, та колата губи по малко вода (незнам от къде - доливам по 100-200мл веднъж на 1-2 месеца), но не е много, а и миналата година също беше така, но имах супер парно и не съм имал проблеми.
Обезвъздушавам няколко пъти, но пак няма парно - проблема го забелязах тия дни като беше по студено вечерно време и реших да го пусна и
.
Водната помпа я смених пролетта и видимо и няма нищо за сега (не тече).
След като загрее колата си държи постоянно нормалната работна температура (темп. си седи в средата на уреда и не пада или качва).
Термостата също го сменях, но миналата есен и си мисля дали не е в него проблема, защото когато загрее и отвори двата кръга трябва и двата маркуча влизащи в тялото да са горещи (поправете ме ако греша), а само единия е горещ (този, който отива в радиатора до капачката за доливане) - другия е хладък.
Това добре ама ако е той няма ли и температурата постоянно да отива към студено (когато съм в движение) и после пак да стига нормаланата (например в задръстването) - на старата кола поне така ставаше с развален термостат.
Може ли проблем да са тези клапани на парното там до сервото или темостата ще е проблема
Трите маркуча които влизат в купето също са студени при загрял двигател
Търсих в други подобни теми, ама май май нещо при мен проблемите са други
Обезвъздушавам няколко пъти, но пак няма парно - проблема го забелязах тия дни като беше по студено вечерно време и реших да го пусна и

Водната помпа я смених пролетта и видимо и няма нищо за сега (не тече).
След като загрее колата си държи постоянно нормалната работна температура (темп. си седи в средата на уреда и не пада или качва).
Термостата също го сменях, но миналата есен и си мисля дали не е в него проблема, защото когато загрее и отвори двата кръга трябва и двата маркуча влизащи в тялото да са горещи (поправете ме ако греша), а само единия е горещ (този, който отива в радиатора до капачката за доливане) - другия е хладък.
Това добре ама ако е той няма ли и температурата постоянно да отива към студено (когато съм в движение) и после пак да стига нормаланата (например в задръстването) - на старата кола поне така ставаше с развален термостат.
Може ли проблем да са тези клапани на парното там до сервото или темостата ще е проблема

Трите маркуча които влизат в купето също са студени при загрял двигател

Търсих в други подобни теми, ама май май нещо при мен проблемите са други

- cool_ice
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 22.05.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 E53 4,4
- Мечтае да кара: Всичко що е М
Re: Проблеми с парното М52В20
Пробвай с друг термостат може да видиш как е но все си мисля че твоя се е скапал .
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проблеми с парното М52В20
Ако термостата ти е останал отворен, маркуча към радиатора ще става топъл преди стрелката да стигне средата. В такъв случай обаче колата ще загрява доста бавно (достатъчно бавно, за да ти направи впечатление, дори в това топло време сега). Тия студени маркучи говорят или за запушване, или за въздух. Теча е малък, и вероятно не много лесен за откриване, но се постарай да го отстраниш. За възможните причини почети в миналите теми. Радиатор почиствал ли си скоро?
- misho_mishev
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 14.08.2011
- Пол: Мъж
Re: Проблеми с парното М52В20
След поредна борба вчера с парното най-накрая го обезвъздушихме напълно, защото всички маркучи са топли вече, с изключение на трите които влизат в купето след клапаните, а до клапаните всичко е топло, колата си загрява бързо, термостата си работи.
Предполагам че клапаните са проблема в случая, защото до тях има топло, а след тях не и така продължава да си няма парно.
След всичко излезнах да покарам да видя дали ще има някъква промяна и когато държиш колата в обороти (на място или в движение с по-висока скорост) започва да идва парно (вярно не е това което трябва, но доста топло), но пуснеш ли газта и всичко изчезва
Започнах да си мисля и за водната помпа, ама тя няма и половин година още от както съм я сменил, дали може да е запушено радиаторчето на парното, или клапаните не са отворили докрай и когато е в обороти водната помпа създава по-голямо налягане затова и започва да идва парното
Днес ще сваля клапаните да ги почистя или ще взема направо други за проба
Дано е в тях проблема
Предполагам че клапаните са проблема в случая, защото до тях има топло, а след тях не и така продължава да си няма парно.
След всичко излезнах да покарам да видя дали ще има някъква промяна и когато държиш колата в обороти (на място или в движение с по-висока скорост) започва да идва парно (вярно не е това което трябва, но доста топло), но пуснеш ли газта и всичко изчезва

Започнах да си мисля и за водната помпа, ама тя няма и половин година още от както съм я сменил, дали може да е запушено радиаторчето на парното, или клапаните не са отворили докрай и когато е в обороти водната помпа създава по-голямо налягане затова и започва да идва парното

Днес ще сваля клапаните да ги почистя или ще взема направо други за проба

Дано е в тях проблема
- misho_mishev
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 14.08.2011
- Пол: Мъж
Re: Проблеми с парното М52В20
Колеги отсранихем проблема
След като обезвъздушихме добре и продължи да няма парно сменихме клапаните на климатроника и проблема се реши
Единич клапан беше направо счупен, а гумичките и на двата се бяха разложили, запушват тялото на клапаните и вода почти не минаваше (за това и маркучите до радиаторчето на парното си седяха студени при загряла кола и обезвъздушена система)
Надявам се темата да е полезна на някой, и ако има сходни проблеми и не е разбрал нещо да пита

След като обезвъздушихме добре и продължи да няма парно сменихме клапаните на климатроника и проблема се реши

Единич клапан беше направо счупен, а гумичките и на двата се бяха разложили, запушват тялото на клапаните и вода почти не минаваше (за това и маркучите до радиаторчето на парното си седяха студени при загряла кола и обезвъздушена система)

Надявам се темата да е полезна на някой, и ако има сходни проблеми и не е разбрал нещо да пита

- milen_887
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 22.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: е36 318м43
- Мечтае да кара: е36 м3ево
Re: Проблеми с парното М52В20
колега аз имах същия проблем проблема е в клапан аз го почистих и всичко си доиде на мястото
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани