Ф10 М5 - 2012 - част 2
Модератор: Общи модератори
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
acho.rs написа:Някой по-просветен да каже нещо за изпускателните колектори тип Cross Flow във М5
Намалява лага, защото е в комбинация с туйнскрол турбини
демек постоянно от някой цилиндър се изпускат газове и към двете турбини
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Не знам дали се спомена в темата , но освен всички 10 радиатора за охлаждане има и друга новост . След изгасване на двигателя , акумулатора продължава да върти "водата" около двигателя с цел да се избегне (как беше на английски) специфично прегряване , след стопиране на мотора
И още малко от ГТ Борда - М5 с/у Нисан ГТ-Р 485кс Y pipe
http://www.youtube.com/watch?v=IVBr4VmW ... ature=plcp

И още малко от ГТ Борда - М5 с/у Нисан ГТ-Р 485кс Y pipe

http://www.youtube.com/watch?v=IVBr4VmW ... ature=plcp
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Sharo написа:acho.rs написа:Някой по-просветен да каже нещо за изпускателните колектори тип Cross Flow във М5
Намалява лага, защото е в комбинация с туйнскрол турбини
демек постоянно от някой цилиндър се изпускат газове и към двете турбини


- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Това много ми прилича на 180 градусовите колектори на гт40 от 60те, които съединяват цилиндрите със 180 градуса разлика в запалването.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
BMW_RIDER написа:Това много ми прилича на 180 градусовите колектори на гт40 от 60те, които съединяват цилиндрите със 180 градуса разлика в запалването.
Има ли такива неща в сериен американски автомобил

- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
acho.rs написа:Не знам дали се спомена в темата , но освен всички 10 радиатора за охлаждане има и друга новост . След изгасване на двигателя , акумулатора продължава да върти "водата" около двигателя с цел да се избегне (как беше на английски) специфично прегряване , след стопиране на мотора![]()
И още малко от ГТ Борда - М5 с/у Нисан ГТ-Р 485кс Y pipe![]()
http://www.youtube.com/watch?v=IVBr4VmW ... ature=plcp
това го има в фв 1.6тд отпреди над 20г

Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
павката написа:acho.rs написа:Не знам дали се спомена в темата , но освен всички 10 радиатора за охлаждане има и друга новост . След изгасване на двигателя , акумулатора продължава да върти "водата" около двигателя с цел да се избегне (как беше на английски) специфично прегряване , след стопиране на мотора![]()
И още малко от ГТ Борда - М5 с/у Нисан ГТ-Р 485кс Y pipe![]()
http://www.youtube.com/watch?v=IVBr4VmW ... ature=plcp
това го има в фв 1.6тд отпреди над 20г
Я обясни за крос флов колектори във редови 4 цилиндров двигател с една турбина ?
А и то май има разлика в бензин/дизел , защото например турбина с променлива геометрия при дизели има още от голфче 4 , а при бензин дойдоха чак в 997 Турбо
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
става въпрос за охлаждането след изгасване на двигателя
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
acho.rs написа:BMW_RIDER написа:Това много ми прилича на 180 градусовите колектори на гт40 от 60те, които съединяват цилиндрите със 180 градуса разлика в запалването.
Има ли такива неща в сериен американски автомобил
Незнам да има такива неща на какъв то и да е сериен автомобил. По простата причина ,че на останалите двигатели изпускателните клапани са от външната страна на двигателя и да се направят такива колектори е скъпо сложно и почти невъзможно за масово производство, да не говорим ,че като отвориш капака виждаш един вързоп тръби.
Тук хитро са се сетили, защото колекторите са между цилиндрите един срещу друг. Но въпреки това, просто казвам ,че ми прилича на тези колектори от 60те на форд гт40, нито знам дали е същата идеята нито нищо, просто си размишлявам.
Иначе всичко ново е добе забравено или недоразвито старо. В това няма нищо лошо.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Sharo написа:http://www.youtube.com/watch?v=3a3izJoPA4o
Супер анимация...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Urt
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 83
- Регистриран на: 8.08.2006
- Кара: го из просото!
- Детайли за колата: E46 330d
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Тази анимация я гледах преди около година във Fifth Gear. Вики я разказва: http://www.youtube.com/watch?v=SHXLmGbuNzM
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
http://www.autoblog.com/2012/09/21/bmw- ... fuel-pump/

BMW has issued an immediate stop sale on new M5 and M6 (both coupe and convertible) models. The problem stems from the engine oil pump; if the pump doesn't supply the correct amount of oil to the engine's moving parts, "severe engine damage" is the likely result.

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
пак по темата за задният мост и директното му вързване към купето....
вчера ми остана малко време да разгледам тампоните на задният мост на 535 (които са повече пластмасови, отколкото гумени) та се разприкавах и с колегата, който прави е класата. Какво се оказва - момчетата от амг го правят същото - вързват задният мост директно към купето. Причината е една единствена - гумените тампони просто не издържат. Плюсът от цялата работа е наистина по - директно усещане, но минусите също не са малко.
Та в тоя ред на мисли, не вярвам при М да е по - различно. Просто гумените тампони не издръжат. А другото си е просто маркетинг - по - добро усещане, директно управление и т.н.
вчера ми остана малко време да разгледам тампоните на задният мост на 535 (които са повече пластмасови, отколкото гумени) та се разприкавах и с колегата, който прави е класата. Какво се оказва - момчетата от амг го правят същото - вързват задният мост директно към купето. Причината е една единствена - гумените тампони просто не издържат. Плюсът от цялата работа е наистина по - директно усещане, но минусите също не са малко.
Та в тоя ред на мисли, не вярвам при М да е по - различно. Просто гумените тампони не издръжат. А другото си е просто маркетинг - по - добро усещане, директно управление и т.н.
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
steeN написа:http://www.autoblog.com/2012/09/21/bmw-issues-stop-sale-on-m5-and-m6-models-over-fauly-fuel-pump/BMW has issued an immediate stop sale on new M5 and M6 (both coupe and convertible) models. The problem stems from the engine oil pump; if the pump doesn't supply the correct amount of oil to the engine's moving parts, "severe engine damage" is the likely result.
В доста други източници пише същото....ако е вярно - епик фейл. Те ви са крос флоу технология, 10 интеркулера и незнам си кво. Немога да разбера как може да правиш едни от най-добрите атмосферни двигатели в света и накрая тая турбо щуротия дето е по сложна от хидронния колайдер да сложиш в една от най-емблематичните си коли. Но може и да е някаква спекула....
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани