Ф10 М5 - 2012 - част 2

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от Sharo » 12 Сеп 2012, 22:34

acho.rs написа:Някой по-просветен да каже нещо за изпускателните колектори тип Cross Flow във М5 :twisted:

Намалява лага, защото е в комбинация с туйнскрол турбини
демек постоянно от някой цилиндър се изпускат газове и към двете турбини
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от acho.rs » 14 Сеп 2012, 20:25

Не знам дали се спомена в темата , но освен всички 10 радиатора за охлаждане има и друга новост . След изгасване на двигателя , акумулатора продължава да върти "водата" около двигателя с цел да се избегне (как беше на английски) специфично прегряване , след стопиране на мотора :shock:

И още малко от ГТ Борда - М5 с/у Нисан ГТ-Р 485кс Y pipe :driving:
http://www.youtube.com/watch?v=IVBr4VmW ... ature=plcp

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от acho.rs » 14 Сеп 2012, 20:29

Sharo написа:
acho.rs написа:Някой по-просветен да каже нещо за изпускателните колектори тип Cross Flow във М5 :twisted:

Намалява лага, защото е в комбинация с туйнскрол турбини
демек постоянно от някой цилиндър се изпускат газове и към двете турбини

:yes:
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от BMW_RIDER » 14 Сеп 2012, 20:46

Това много ми прилича на 180 градусовите колектори на гт40 от 60те, които съединяват цилиндрите със 180 градуса разлика в запалването.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от acho.rs » 14 Сеп 2012, 21:06

BMW_RIDER написа:Това много ми прилича на 180 градусовите колектори на гт40 от 60те, които съединяват цилиндрите със 180 градуса разлика в запалването.

Има ли такива неща в сериен американски автомобил :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от павката » 16 Сеп 2012, 12:29

acho.rs написа:Не знам дали се спомена в темата , но освен всички 10 радиатора за охлаждане има и друга новост . След изгасване на двигателя , акумулатора продължава да върти "водата" около двигателя с цел да се избегне (как беше на английски) специфично прегряване , след стопиране на мотора :shock:

И още малко от ГТ Борда - М5 с/у Нисан ГТ-Р 485кс Y pipe :driving:
http://www.youtube.com/watch?v=IVBr4VmW ... ature=plcp

това го има в фв 1.6тд отпреди над 20г :D
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от acho.rs » 16 Сеп 2012, 18:58

павката написа:
acho.rs написа:Не знам дали се спомена в темата , но освен всички 10 радиатора за охлаждане има и друга новост . След изгасване на двигателя , акумулатора продължава да върти "водата" около двигателя с цел да се избегне (как беше на английски) специфично прегряване , след стопиране на мотора :shock:

И още малко от ГТ Борда - М5 с/у Нисан ГТ-Р 485кс Y pipe :driving:
http://www.youtube.com/watch?v=IVBr4VmW ... ature=plcp

това го има в фв 1.6тд отпреди над 20г :D

Я обясни за крос флов колектори във редови 4 цилиндров двигател с една турбина ?
А и то май има разлика в бензин/дизел , защото например турбина с променлива геометрия при дизели има още от голфче 4 , а при бензин дойдоха чак в 997 Турбо

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от павката » 16 Сеп 2012, 22:04

става въпрос за охлаждането след изгасване на двигателя
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от BMW_RIDER » 16 Сеп 2012, 23:31

acho.rs написа:
BMW_RIDER написа:Това много ми прилича на 180 градусовите колектори на гт40 от 60те, които съединяват цилиндрите със 180 градуса разлика в запалването.

Има ли такива неща в сериен американски автомобил :roll:


Незнам да има такива неща на какъв то и да е сериен автомобил. По простата причина ,че на останалите двигатели изпускателните клапани са от външната страна на двигателя и да се направят такива колектори е скъпо сложно и почти невъзможно за масово производство, да не говорим ,че като отвориш капака виждаш един вързоп тръби.

Тук хитро са се сетили, защото колекторите са между цилиндрите един срещу друг. Но въпреки това, просто казвам ,че ми прилича на тези колектори от 60те на форд гт40, нито знам дали е същата идеята нито нищо, просто си размишлявам.

Иначе всичко ново е добе забравено или недоразвито старо. В това няма нищо лошо.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от Sharo » 20 Сеп 2012, 23:59

ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от alx » 21 Сеп 2012, 2:01

Sharo написа:http://www.youtube.com/watch?v=3a3izJoPA4o


Супер анимация...
алекс
трабант 601с
разни други возила

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 8.08.2006
Кара: го из просото!
Детайли за колата: E46 330d

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от Urt » 21 Сеп 2012, 9:42

Тази анимация я гледах преди около година във Fifth Gear. Вики я разказва: http://www.youtube.com/watch?v=SHXLmGbuNzM

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от steeN » 22 Сеп 2012, 6:44

http://www.autoblog.com/2012/09/21/bmw- ... fuel-pump/

BMW has issued an immediate stop sale on new M5 and M6 (both coupe and convertible) models. The problem stems from the engine oil pump; if the pump doesn't supply the correct amount of oil to the engine's moving parts, "severe engine damage" is the likely result.


:paranoid:
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от @2bar » 22 Сеп 2012, 9:26

пак по темата за задният мост и директното му вързване към купето....

вчера ми остана малко време да разгледам тампоните на задният мост на 535 (които са повече пластмасови, отколкото гумени) та се разприкавах и с колегата, който прави е класата. Какво се оказва - момчетата от амг го правят същото - вързват задният мост директно към купето. Причината е една единствена - гумените тампони просто не издържат. Плюсът от цялата работа е наистина по - директно усещане, но минусите също не са малко.

Та в тоя ред на мисли, не вярвам при М да е по - различно. Просто гумените тампони не издръжат. А другото си е просто маркетинг - по - добро усещане, директно управление и т.н.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от BMW_RIDER » 22 Сеп 2012, 13:05

steeN написа:http://www.autoblog.com/2012/09/21/bmw-issues-stop-sale-on-m5-and-m6-models-over-fauly-fuel-pump/

BMW has issued an immediate stop sale on new M5 and M6 (both coupe and convertible) models. The problem stems from the engine oil pump; if the pump doesn't supply the correct amount of oil to the engine's moving parts, "severe engine damage" is the likely result.


:paranoid:


В доста други източници пише същото....ако е вярно - епик фейл. Те ви са крос флоу технология, 10 интеркулера и незнам си кво. Немога да разбера как може да правиш едни от най-добрите атмосферни двигатели в света и накрая тая турбо щуротия дето е по сложна от хидронния колайдер да сложиш в една от най-емблематичните си коли. Но може и да е някаква спекула....
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook